Partnerzy serwisu:
W piątek, 29 lipca br., upłynął termin nadsyłania ofert na kreację i realizację kampanii promocyjnej mleka i produktów mlecznych. Przetarg na wybór firm ogłosiła Polska Izba Mleka wspólnie z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Swoje oferty przesłało siedem podmiotów, w tym konsorcja, które chcą powalczyć o możliwość realizacji kampanii.

Jest to pierwszy etap przetargu. W kolejnych będziemy zapraszać firmy promocyjne, które się zgłosiły, do negocjacji oraz wysłuchamy ich koncepcji kampanii mlecznej. Najlepszy pomysł zostanie przedstawiony do zaopiniowania do ARR, Funduszu Promocji Mleka, a po przejściu krajowej oceny przesłany do Komisji Europejskiej. Ta zadecyduje czy przekazać Polsce środki na realizację kampanii mleka i produktów mlecznych. Jeśli decyzja będzie pozytywna jest szansa, że nowa mleczna kampania wspierająca spożycie mleka ruszy we wrześniu 2012 roku.