Agencja nano z nowym klientem

W wyniku wygranego przetargu na strategię i kreację ogólnopolskiej  promocji konsumenckiej agencja nano rozpoczęła współpracę z marką Amica. ...

W wyniku wygranego przetargu na strategię i kreację ogólnopolskiej promocji konsumenckiej agencja nano rozpoczęła współpracę z marką Amica.

Promocyjną sprzedażą objęte są wybrane modele lodówek i pralek, przy zakupie których można wybrać atrakcyjną nagrodę rzeczową lub dopasowaną do danego modelu nowoczesną matę magnetyczną z jednym z dwunastu wzorów graficznych, która nadaje oryginalny, niepowtarzalny wygląd zakupionemu sprzętowi AGD.

Agencja nano przygotowała wachlarz materiałów BTL informujących o promocji głównie w miejscu sprzedaży, jak również informację na stronie www. Ponadto nano jest odpowiedzialna za logistykę promocji i nadzór nad jej prawidłowym przebiegiem. Za obsługę promocji odpowiada w agencji team Julity Tomczyk.

Promocja trwa od 15 marca do 15 maja 2012 r.

Marka Amica jest liderem rynku AGD w Polsce i jedną z najcenniejszych polskich marek. Przez kilka ostatnich lat z rzędu Amica otrzymywała wyróżnienie The Most Trusted Brand - Marki Godnej Najwyższego Zaufania, przyznawanej w badaniach realizowanych przez miesięcznik Przegląd Reader?s Digest. Ogółem udział firmy w polskim rynku AGD wynosi ponad 14%. W 2010 roku przychody ze sprzedaży osiągnęły poziom 1,3 miliarda.

nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.