Ogłoszenie archiwalne

Prawdopodobnie termin na złożenie oferty/przetargu/licytacji już minął.

Powrót do listy ogłoszeń

Ogłoszenie

Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontów instalacji elektrycznych na terenie i w obiektach Państwowej Medycznej Wyższej...

opolskie, Opole

Najważniejsze informacje

Przedmiot zamówienia
Tryb zamówienia
przetarg nieograniczony
Rodzaj ogłoszenia
Numer ogłoszenia
510164955-N-2019
Źródło ogłoszenia
Biuletyn Zamówień Publicznych
Data publikacji
07-08-2019

Ogłaszający

Województwo
Miasto
45-060 Opole
Ulica
ul. Katowicka
Nr telefonu
77 4423524, 4423520
Email
komuszynskib@wsm.opole.pl
Strona www
www.bip.wsm.opole.pl

Szczegóły

Ogłoszenie nr 510164955-N-2019 z dnia 07-08-2019 r.
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontów instalacji elektrycznych na terenie i w obiektach Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZ.381.16.2019)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567341-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 53239101700015, ul. ul. Katowicka  68, 45-060  Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4423524, 4423520, e-mail komuszynskib@wsm.opole.pl, faks 774 423 517.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wsm.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontów instalacji elektrycznych na terenie i w obiektach Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZ.381.16.2019)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
KZ.381.16.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: a) wykonaniu naprawy układu włączania oświetlenia podstawowego sali gimnastycznej PMWSZ w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z: - Przedmiaru robót, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1a do SIWZ; b) wykonaniu wymiany opraw oświetleniowych na sali gimnastycznej PMWSZ w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z: - Przedmiaru robót, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1b do SIWZ; c) wykonaniu wymiany uszkodzonego oświetlenia ewakuacyjnego budynku audytoryjnego PMWSZ w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z: - Przedmiaru robót, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 2a do SIWZ; d) wykonaniu wymiany słupów wraz oprawami zewnętrznymi na terenie PMWSZ w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z: - Przedmiaru robót, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 2b do SIWZ. 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, będącym w załączniku nr 9 do SIWZ. 2.2. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Przedłożenia do akceptacji przez Zamawiającego, przed rozpoczęciem robót, harmonogramu prowadzenia prac budowlanych, b) Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, c) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przed podpisaniem umowy szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego prowadzenia robót budowlanych, który musi być uzgodniony i zaakceptowany przez zamawiającego przed podpisaniem umowy, d) Harmonogram będzie załącznikiem do umowy, a wszelkie zmiany wprowadzone w trakcie trwania umowy nie będą wymagały jej aneksowania tylko obustronnych uzgodnień, e) Prace budowlane będą realizowane w czynnym obiekcie, f) Prowadzenia ciężkich robót budowlanych (uciążliwe, głośne, brudne i pylące, montażowe) w trakcie trwania roku akademickiego możliwe będzie poza godzinami zajęć dydaktycznych w godzinach i pomieszczeniach uzgodnionych z zamawiającym, g) Wykonawca będzie zobowiązany strzec mienia znajdującego się na terenie prowadzonych prac budowlanych, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa zarówno na terenie prowadzonych prac budowlanych, jak i w jego bezpośrednim otoczeniu, h) Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia zaplecza budowy w zakresie koniecznym do prowadzenia robót wraz z niezbędnymi tablicami informacyjnymi, i) Zabezpieczenia pomieszczeń nie objętych robotami budowlanymi przed pyłem, j) Zabezpieczenia dróg i ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem, k) Przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego, przed wbudowaniem / zamontowaniem, zestawienia materiałów budowlanych (wraz z aktualnymi świadectwami) dopuszczonych do stosowania w budownictwie, l) Wykonawca zainstaluje licznik energii elektrycznej celem rozliczenie zużycia energii elektrycznej na potrzeby budowy; obciążenie nastąpi na podstawie faktycznego zużycia wskazań licznika oraz taryf: za energię i dystrybucję energii. 2.3. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem prowadzenia robót budowlanych oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca winien się skontaktować z Zastępcą Kanclerza ds. technicznych i utrzymania infrastruktury PMWSZ w Opolu, w dni robocze od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:00 a 14:00, telefonicznie pod numerem (077) 44 23 555 lub osobiście w pokoju nr 114, I piętro w siedzibie Zamawiającego, celem umówienia się na wizję lokalną. 2.4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 24 miesiące licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45311200-2, 45316000-5, 45316100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 97265.05
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Electro-Team Damian Kowalski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prudnicka 9
Kod pocztowy: 45-318
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 119400.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119400.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119400.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
drukuj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia z: