Partnerzy serwisu:
Icon
Data publikacji

17.11.2022

Icon
Lokalizacja (ogłoszeniodawca)

Bielsk Podlaski, Podlaskie, Polska

Icon
Numer ogłoszenia

2022/BZP 00444168/01

Icon
Kategoria i podkategoria ogłoszenia

Przetargi, Przetargi na dostawę

Zespół Szkół nr 4 im. Ziemi Podlaskiej

Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 4 im. Ziemi Podlaskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hołowieska 18

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 858332737

1.5.8.) Numer faksu: 858332733

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsznr4bp@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsnr4.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65bdc77e-6656-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037846/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu Zespołu Szkół nr 4 im.Z iemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca składa ofertę wraz z załączonymi do niej dokumentami za pośrednictwem ,,Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
Adres strony internetowej na której jest prowadzone postepowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą.
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,
c) poczty elektronicznej email:zsznr4bp@op.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, lub ID postępowania).
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email zsznr4bp@op.pl
3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2) adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w 5 rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Szczegółowe informacje dotyczące w postępowaniu sposobu komunikacji znajdują się w rozdziale VIII niniejszej SWZ instrukcja korzystania z systemu zamieszczona jest bezpośrednio na miniportalu:https://miniportal.uzp.gov.pl/, Przed przystąpieniem do składania oferty Wykonawca powinien zapoznać się z instrukcją korzystania z miniportalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”), informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Hołowieska 18, tel.858332737, fax: 858332733,
e-mail: zsznr4bp@op.pl;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod_zs4_bielsk_podlaski@podlaskie.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp);
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZS4.26.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mrożonki -wykaz asortymentu oraz ilości zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie rozpatrywał i oceniał oferty oddzielnie dla każdej części.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium :cena-100%
3. Kryterium i ich wartość w ocenie:1%=1pkt4. Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen ofertowych brutto zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem.
5. Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
A(x)=Cena min/Cena(x) oferty badanej x 100 pkt
gdzie:
A(x)- ilość punktów przyznana ofercie ,,x” za kryterium ceny
Cena minimalna-cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena (x)-cena brutto zawarta w ofercie badanej ,,x”
6. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie podlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2-Różne artykuły spożywcze

4.2.6.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie rozpatrywał i oceniał oferty oddzielnie dla każdej części.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium :cena-100%
3. Kryterium i ich wartość w ocenie:1%=1pkt4. Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen ofertowych brutto zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem.
5. Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
A(x)=Cena min/Cena(x) oferty badanej x 100 pkt
gdzie:
A(x)- ilość punktów przyznana ofercie ,,x” za kryterium ceny
Cena minimalna-cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena (x)-cena brutto zawarta w ofercie badanej ,,x”
6. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie podlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3-Produkty mleczarskie wykaz ilości i asortymentu zgodnie z załącznikiem 1c do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie rozpatrywał i oceniał oferty oddzielnie dla każdej części.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium :cena-100%
3. Kryterium i ich wartość w ocenie:1%=1pkt4. Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen ofertowych brutto zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem.
5. Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
A(x)=Cena min/Cena(x) oferty badanej x 100 pkt
gdzie:
A(x)- ilość punktów przyznana ofercie ,,x” za kryterium ceny
Cena minimalna-cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena (x)-cena brutto zawarta w ofercie badanej ,,x”
6. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie podlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4-Mięso i drób wykaz asortymentu i ilości zgodnie z załącznikiem nr 1d do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie rozpatrywał i oceniał oferty oddzielnie dla każdej części.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium :cena-100%
3. Kryterium i ich wartość w ocenie:1%=1pkt4. Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen ofertowych brutto zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem.
5. Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
A(x)=Cena min/Cena(x) oferty badanej x 100 pkt
gdzie:
A(x)- ilość punktów przyznana ofercie ,,x” za kryterium ceny
Cena minimalna-cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena (x)-cena brutto zawarta w ofercie badanej ,,x”
6. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie podlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5-Wędliny ilość i asortyment zgodnie z załącznikiem nr 1e do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie rozpatrywał i oceniał oferty oddzielnie dla każdej części.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium :cena-100%
3. Kryterium i ich wartość w ocenie:1%=1pkt4. Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen ofertowych brutto zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem.
5. Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
A(x)=Cena min/Cena(x) oferty badanej x 100 pkt
gdzie:
A(x)- ilość punktów przyznana ofercie ,,x” za kryterium ceny
Cena minimalna-cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena (x)-cena brutto zawarta w ofercie badanej ,,x”
6. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie podlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6-Pieczywo ilość i wykaz asortymentu zgodnie z załącznikiem nr 1f

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie rozpatrywał i oceniał oferty oddzielnie dla każdej części.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium :cena-100%
3. Kryterium i ich wartość w ocenie:1%=1pkt4. Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen ofertowych brutto zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem.
5. Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
A(x)=Cena min/Cena(x) oferty badanej x 100 pkt
gdzie:
A(x)- ilość punktów przyznana ofercie ,,x” za kryterium ceny
Cena minimalna-cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena (x)-cena brutto zawarta w ofercie badanej ,,x”
6. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie podlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7-Warzywa i owoce wykaz asortymentu i ilości zgodnie z załącznikiem nr 1 g

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie rozpatrywał i oceniał oferty oddzielnie dla każdej części.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium :cena-100%
3. Kryterium i ich wartość w ocenie:1%=1pkt4. Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen ofertowych brutto zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem.
5. Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
A(x)=Cena min/Cena(x) oferty badanej x 100 pkt
gdzie:
A(x)- ilość punktów przyznana ofercie ,,x” za kryterium ceny
Cena minimalna-cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena (x)-cena brutto zawarta w ofercie badanej ,,x”
6. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie podlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8-Jaja ilość zgodnie z załącznikiem nr 1h

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie rozpatrywał i oceniał oferty oddzielnie dla każdej części.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium :cena-100%
3. Kryterium i ich wartość w ocenie:1%=1pkt4. Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen ofertowych brutto zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem.
5. Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
A(x)=Cena min/Cena(x) oferty badanej x 100 pkt
gdzie:
A(x)- ilość punktów przyznana ofercie ,,x” za kryterium ceny
Cena minimalna-cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena (x)-cena brutto zawarta w ofercie badanej ,,x”
6. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie podlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9-Ryby ilość i asortyment zgodnie z załącznikiem nr 1i

4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie rozpatrywał i oceniał oferty oddzielnie dla każdej części.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium :cena-100%
3. Kryterium i ich wartość w ocenie:1%=1pkt4. Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen ofertowych brutto zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem.
5. Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
A(x)=Cena min/Cena(x) oferty badanej x 100 pkt
gdzie:
A(x)- ilość punktów przyznana ofercie ,,x” za kryterium ceny
Cena minimalna-cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena (x)-cena brutto zawarta w ofercie badanej ,,x”
6. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie podlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy spółek cywilnych, konsorcjum), pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub poświadczenia kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-25

Zobacz inne

Prawo