Partnerzy serwisu:
Icon
Data publikacji

23.11.2022

Icon
Lokalizacja (ogłoszeniodawca)

Czarnków, Wielkopolskie, Polska

Icon
Numer ogłoszenia

2022/BZP 00454523/01

Icon
Kategoria i podkategoria ogłoszenia

Przetargi, Przetargi na usługi

Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie

Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570798870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska

1.5.2.) Miejscowość: Czarnków

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 255 28 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpczarnkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpczarnkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-176b2abe-6b23-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039145/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w sezonie 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdpczarnkow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe określenie wymagań
technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale VII SWZ, tj. Informacja o środkach
komunikacji elektronicznej, w rozdziale VIII SWZ tj. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami. Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpczarnkow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań
technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale VII SWZ, tj. Informacja o środkach
komunikacji elektronicznej, w rozdziale VIII SWZ tj. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkieminformacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXVI SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkieminformacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXVI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-2.2410.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Czarnków i Lubasz
1356P ul. Wroniecka m. Czarnków;
1209P gr. powiatu – Walkowice – Romanowo – Czarnków;
1342P Sarbia – Gębice – Huta – Komorzewo;
1341P Brzeźno – Gębice – granica powiatu;
1351P Białężyn – Grzępy do dr. nr 1343P;
1350P Komorzewo – Prusinowo;
1346P Prusinowo – Śmieszkowo – droga wojewódzka nr 178;
1344P Pianówka – Goraj;
1348P Lubasz – Stajkowo – Nowina;
1349P od drogi wojewódzkiej nr 153 – Bzowo – Stajkowo;
1334P Romanowo Górne – gr. powiatu (Kruszewo) – gr. powiatu – Marunowo;
1345P Dębe – Śmieszkowo do drogi wojewódzkiej 178.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
– Cena (C) – 60%
– Doświadczenie (D1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium – cena: – 60%
Kryterium – czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego
w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi: – 40%
Kryterium – cena:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów
Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według następującego wzoru:
X = Cb/Cn x 100 x 60%
X – ilość otrzymanych punktów
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
Kryterium – czas reakcji – maksymalna ilość punktów – 40
Minimalny wymagany czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w, sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi wynosi 4 godziny od momentu telefonicznego wezwania przez dyżurnego do momentu podstawienia gotowego do pracy zastępczego sprzętu.
Oferty z czasem reakcji do 0,01 – 1,00 godziny – otrzymają R = 40 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 1,01 – 2,00 godziny – otrzymają R = 20 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 2,01 – 3,00 godziny – otrzymają R = 10 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 3,01 – 4,00 godziny – otrzymają R = 1 pkt.
Oferty z czasem reakcji powyżej 4 godzin zostaną odrzucone.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów (Pkt) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Pkt = X + R
.
W zakresie w/w kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Lubasz
1346P Prusinowo – Sławno – Sokołowo
1347P Lubasz – Sławno – Kamionka

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
– Cena (C) – 60%
– Doświadczenie (D1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium – cena: – 60%
Kryterium – czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego
w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi: – 40%
Kryterium – cena:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów
Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według następującego wzoru:
X = Cb/Cn x 100 x 60%
X – ilość otrzymanych punktów
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
Kryterium – czas reakcji – maksymalna ilość punktów – 40
Minimalny wymagany czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w, sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi wynosi 4 godziny od momentu telefonicznego wezwania przez dyżurnego do momentu podstawienia gotowego do pracy zastępczego sprzętu.
Oferty z czasem reakcji do 0,01 – 1,00 godziny – otrzymają R = 40 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 1,01 – 2,00 godziny – otrzymają R = 20 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 2,01 – 3,00 godziny – otrzymają R = 10 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 3,01 – 4,00 godziny – otrzymają R = 1 pkt.
Oferty z czasem reakcji powyżej 4 godzin zostaną odrzucone.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów (Pkt) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Pkt = X + R
.
W zakresie w/w kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Czarnków, Lubasz, Połajewo
1343P Śmieszkowo – Boruszyn;
1342P Młynkowo – Komorzewo;
1846P gr. powiatu –Tarnówko – Boruszyn – Połajewo – granica Powiatu;
1353P Tarnówko – Młynkowo – Krosinek – Połajewo;
1352P Przybychowo – gr. Powiatu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
– Cena (C) – 60%
– Doświadczenie (D1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium – cena: – 60%
Kryterium – czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego
w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi: – 40%
Kryterium – cena:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów
Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według następującego wzoru:
X = Cb/Cn x 100 x 60%
X – ilość otrzymanych punktów
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
Kryterium – czas reakcji – maksymalna ilość punktów – 40
Minimalny wymagany czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w, sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi wynosi 4 godziny od momentu telefonicznego wezwania przez dyżurnego do momentu podstawienia gotowego do pracy zastępczego sprzętu.
Oferty z czasem reakcji do 0,01 – 1,00 godziny – otrzymają R = 40 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 1,01 – 2,00 godziny – otrzymają R = 20 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 2,01 – 3,00 godziny – otrzymają R = 10 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 3,01 – 4,00 godziny – otrzymają R = 1 pkt.
Oferty z czasem reakcji powyżej 4 godzin zostaną odrzucone.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów (Pkt) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Pkt = X + R
.
W zakresie w/w kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Trzcianka, Czarnków
1332P Biała – Radolin – Radolinek – Kuźnica Czarnkowska;
1333P Trzcianka – Radolin;
1335P od drogi wojewódzkiej 178 – Radolinek;
1326P (kierunek Gajewo) od drogi wojewódzkiej 174-Zofiowo-do dr. wojewódzkiej 174
(kierunek Czarnków).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
– Cena (C) – 60%
– Doświadczenie (D1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium – cena: – 60%
Kryterium – czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego
w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi: – 40%
Kryterium – cena:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów
Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według następującego wzoru:
X = Cb/Cn x 100 x 60%
X – ilość otrzymanych punktów
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
Kryterium – czas reakcji – maksymalna ilość punktów – 40
Minimalny wymagany czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w, sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi wynosi 4 godziny od momentu telefonicznego wezwania przez dyżurnego do momentu podstawienia gotowego do pracy zastępczego sprzętu.
Oferty z czasem reakcji do 0,01 – 1,00 godziny – otrzymają R = 40 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 1,01 – 2,00 godziny – otrzymają R = 20 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 2,01 – 3,00 godziny – otrzymają R = 10 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 3,01 – 4,00 godziny – otrzymają R = 1 pkt.
Oferty z czasem reakcji powyżej 4 godzin zostaną odrzucone.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów (Pkt) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Pkt = X + R
.
W zakresie w/w kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Trzcianka
1318P Rychlik – Siedlisko;
1319P od drogi woj. 180 – Górnica;
1320P Biernatowo – do drogi woj. 309;
1324P od drogi woj. 178 – Nowa Wieś – Runowo;

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
– Cena (C) – 60%
– Doświadczenie (D1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium – cena: – 60%
Kryterium – czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego
w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi: – 40%
Kryterium – cena:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów
Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według następującego wzoru:
X = Cb/Cn x 100 x 60%
X – ilość otrzymanych punktów
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
Kryterium – czas reakcji – maksymalna ilość punktów – 40
Minimalny wymagany czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w, sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi wynosi 4 godziny od momentu telefonicznego wezwania przez dyżurnego do momentu podstawienia gotowego do pracy zastępczego sprzętu.
Oferty z czasem reakcji do 0,01 – 1,00 godziny – otrzymają R = 40 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 1,01 – 2,00 godziny – otrzymają R = 20 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 2,01 – 3,00 godziny – otrzymają R = 10 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 3,01 – 4,00 godziny – otrzymają R = 1 pkt.
Oferty z czasem reakcji powyżej 4 godzin zostaną odrzucone.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów (Pkt) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Pkt = X + R
.
W zakresie w/w kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Trzcianka
1327P Łomnica – Trzcianka – (ul. Łomnicka);
1328P Pokrzywno – Łomnica – Wrząca;
1163P Róża Wielka – gr. powiatu – Pokrzywno - gr. powiatu;
1167P od dr. woj. 170 granica powiatu (Róża Wielka).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
– Cena (C) – 60%
– Doświadczenie (D1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium – cena: – 60%
Kryterium – czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego
w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi: – 40%
Kryterium – cena:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów
Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według następującego wzoru:
X = Cb/Cn x 100 x 60%
X – ilość otrzymanych punktów
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
Kryterium – czas reakcji – maksymalna ilość punktów – 40
Minimalny wymagany czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w, sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi wynosi 4 godziny od momentu telefonicznego wezwania przez dyżurnego do momentu podstawienia gotowego do pracy zastępczego sprzętu.
Oferty z czasem reakcji do 0,01 – 1,00 godziny – otrzymają R = 40 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 1,01 – 2,00 godziny – otrzymają R = 20 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 2,01 – 3,00 godziny – otrzymają R = 10 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 3,01 – 4,00 godziny – otrzymają R = 1 pkt.
Oferty z czasem reakcji powyżej 4 godzin zostaną odrzucone.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów (Pkt) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Pkt = X + R
.
W zakresie w/w kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Trzcianka:
1331P Trzcianka – Biała;
1332P od dr. woj.180 – Biała – Radolin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
– Cena (C) – 60%
– Doświadczenie (D1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium – cena: – 60%
Kryterium – czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego
w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi: – 40%
Kryterium – cena:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów
Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według następującego wzoru:
X = Cb/Cn x 100 x 60%
X – ilość otrzymanych punktów
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
Kryterium – czas reakcji – maksymalna ilość punktów – 40
Minimalny wymagany czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w, sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi wynosi 4 godziny od momentu telefonicznego wezwania przez dyżurnego do momentu podstawienia gotowego do pracy zastępczego sprzętu.
Oferty z czasem reakcji do 0,01 – 1,00 godziny – otrzymają R = 40 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 1,01 – 2,00 godziny – otrzymają R = 20 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 2,01 – 3,00 godziny – otrzymają R = 10 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 3,01 – 4,00 godziny – otrzymają R = 1 pkt.
Oferty z czasem reakcji powyżej 4 godzin zostaną odrzucone.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów (Pkt) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Pkt = X + R
.
W zakresie w/w kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Trzcianka:
1163P gr. powiatu – stacja Stobno do drogi wojewódzkiej 180;
1329P Stobno-granica powiatu (Ługi Ujskie).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
– Cena (C) – 60%
– Doświadczenie (D1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium – cena: – 60%
Kryterium – czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego
w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi: – 40%
Kryterium – cena:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów
Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według następującego wzoru:
X = Cb/Cn x 100 x 60%
X – ilość otrzymanych punktów
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
Kryterium – czas reakcji – maksymalna ilość punktów – 40
Minimalny wymagany czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w, sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi wynosi 4 godziny od momentu telefonicznego wezwania przez dyżurnego do momentu podstawienia gotowego do pracy zastępczego sprzętu.
Oferty z czasem reakcji do 0,01 – 1,00 godziny – otrzymają R = 40 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 1,01 – 2,00 godziny – otrzymają R = 20 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 2,01 – 3,00 godziny – otrzymają R = 10 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 3,01 – 4,00 godziny – otrzymają R = 1 pkt.
Oferty z czasem reakcji powyżej 4 godzin zostaną odrzucone.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów (Pkt) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Pkt = X + R
.
W zakresie w/w kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Wieleń, Lubasz:
1340P Gulcz – Krucz;
1339P Rosko – Hamrzysko.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
– Cena (C) – 60%
– Doświadczenie (D1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium – cena: – 60%
Kryterium – czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego
w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi: – 40%
Kryterium – cena:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów
Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według następującego wzoru:
X = Cb/Cn x 100 x 60%
X – ilość otrzymanych punktów
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
Kryterium – czas reakcji – maksymalna ilość punktów – 40
Minimalny wymagany czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w, sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi wynosi 4 godziny od momentu telefonicznego wezwania przez dyżurnego do momentu podstawienia gotowego do pracy zastępczego sprzętu.
Oferty z czasem reakcji do 0,01 – 1,00 godziny – otrzymają R = 40 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 1,01 – 2,00 godziny – otrzymają R = 20 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 2,01 – 3,00 godziny – otrzymają R = 10 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 3,01 – 4,00 godziny – otrzymają R = 1 pkt.
Oferty z czasem reakcji powyżej 4 godzin zostaną odrzucone.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów (Pkt) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Pkt = X + R
.
W zakresie w/w kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Drawsko, Krzyż Wlkp., Wieleń:
1337P Mężyk – Miały – Biała
1336P Drawski Młyn – Pęckowo - Piłka
1323P Krzyż Wlkp. – Drawsko – Pęckowo

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
– Cena (C) – 60%
– Doświadczenie (D1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium – cena: – 60%
Kryterium – czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego
w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi: – 40%
Kryterium – cena:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów
Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według następującego wzoru:
X = Cb/Cn x 100 x 60%
X – ilość otrzymanych punktów
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
Kryterium – czas reakcji – maksymalna ilość punktów – 40
Minimalny wymagany czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w, sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi wynosi 4 godziny od momentu telefonicznego wezwania przez dyżurnego do momentu podstawienia gotowego do pracy zastępczego sprzętu.
Oferty z czasem reakcji do 0,01 – 1,00 godziny – otrzymają R = 40 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 1,01 – 2,00 godziny – otrzymają R = 20 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 2,01 – 3,00 godziny – otrzymają R = 10 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 3,01 – 4,00 godziny – otrzymają R = 1 pkt.
Oferty z czasem reakcji powyżej 4 godzin zostaną odrzucone.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów (Pkt) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Pkt = X + R
.
W zakresie w/w kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Krzyż Wlkp. , Wieleń:
1321P Gieczynek – Dzierżązno Wielkie – Dzierżązno Małe;
1322P Gieczynek – Dębogóra – Wieleń.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
– Cena (C) – 60%
– Doświadczenie (D1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium – cena: – 60%
Kryterium – czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego
w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi: – 40%
Kryterium – cena:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów
Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według następującego wzoru:
X = Cb/Cn x 100 x 60%
X – ilość otrzymanych punktów
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
Kryterium – czas reakcji – maksymalna ilość punktów – 40
Minimalny wymagany czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w, sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi wynosi 4 godziny od momentu telefonicznego wezwania przez dyżurnego do momentu podstawienia gotowego do pracy zastępczego sprzętu.
Oferty z czasem reakcji do 0,01 – 1,00 godziny – otrzymają R = 40 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 1,01 – 2,00 godziny – otrzymają R = 20 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 2,01 – 3,00 godziny – otrzymają R = 10 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 3,01 – 4,00 godziny – otrzymają R = 1 pkt.
Oferty z czasem reakcji powyżej 4 godzin zostaną odrzucone.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów (Pkt) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Pkt = X + R
.
W zakresie w/w kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych gmina Krzyż Wlkp. Wieleń:
1321P Kuźnica Żelichowska – Żelichowo

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
– Cena (C) – 60%
– Doświadczenie (D1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium – cena: – 60%
Kryterium – czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego
w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi: – 40%
Kryterium – cena:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów
Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według następującego wzoru:
X = Cb/Cn x 100 x 60%
X – ilość otrzymanych punktów
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
Kryterium – czas reakcji – maksymalna ilość punktów – 40
Minimalny wymagany czas reakcji wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w, sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi wynosi 4 godziny od momentu telefonicznego wezwania przez dyżurnego do momentu podstawienia gotowego do pracy zastępczego sprzętu.
Oferty z czasem reakcji do 0,01 – 1,00 godziny – otrzymają R = 40 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 1,01 – 2,00 godziny – otrzymają R = 20 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 2,01 – 3,00 godziny – otrzymają R = 10 pkt.
Oferty z czasem reakcji do 3,01 – 4,00 godziny – otrzymają R = 1 pkt.
Oferty z czasem reakcji powyżej 4 godzin zostaną odrzucone.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów (Pkt) wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Pkt = X + R
.
W zakresie w/w kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp i art. 109 ust. 1, pkt 1, 4 i 7 Pzp.
1) wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
2) wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt. 4 i 7 Pzp, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wymienione w art.110 ust.2 Pzp.
3) zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 Pzp, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 Pzp, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.
4) wykluczenie Wykonawcy następuje na okres określony w art. 111 Pzp.
2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem min. 1 usługi w okresie ostatnich trzech lat (trzech sezonów zimowych 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie polegającej na odśnieżaniu dróg publicznych o nawierzchni utwardzonej o wartości zadania nie mniejszej niż 2 000,00 zł
Sposób oceny spełnia – nie spełnia.
UWAGA: W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. kryteriów wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed publikacją ogłoszenia.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum dwoma pracownikami posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy jako operator sprzętu odśnieżającego (prawo jazdy kat. C+E lub T)
3. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835, zwana dalej „ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r.”.) z postępowania wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
Wykluczenie wykonawcy z postępowanie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. następować będzie na okres trwania wymienionych w nim okoliczności. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca jest zobowiązany do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu wykonanych usług (załącznik nr 7 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (trzech sezonów zimowych 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie minimum 1 usługę polegającą na odśnieżaniu dróg publicznych o nawierzchni utwardzonej o wartości zadania nie mniejszej niż 2 000,00 zł, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykazu osób (załącznik nr 8 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt XIII.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe środki dowodowe dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie i na zasadach opisanych w SWZ.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa pkt. 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 Pzp. Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określnone w
projektowanych pozstanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpczarnkow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-30 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących, w ramach realizowanych usług, czynności polegające na pełnieniu funkcji operatorów sprzętu odśnieżającego.
Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).

Zobacz inne

Prawo