BZP: Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w 2023 roku
09.03.2023
2023/BZP 00127752/01
Gmina Pruszcz Gdański
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakątek 1
1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w 2023 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba989ebd-b9a5-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016529/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w okresie od 1 marca 2023 roku do 8 grudnia 2023 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7319313.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja z wykonawcami będzie prowadzona za pośrednictwem platformy zakupowej, poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania, której adres wskazano w Sekcji III pkt 3.1.) niniejszego ogłoszenia. Szczegółowe informacje dot. komunikacji elektronicznej i opisano w SWZ w Rozdziale XIII oraz na Profilu Nabywcy pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pruszcz_gdanski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej, która dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pruszcz_gdanski.
2. Wymaga się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia@pruszczgdanski.pl.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020, poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel Pentium IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”,
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
5) Standard kodowania znaków: UTF8,
6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał się ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.
7. Oferta oraz załączniki do niej powinny być:
1) sporządzone w języku polskim,
2) złożone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
3) podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administrator danych - Administratorem danych, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:
- adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo,
- nr telefonu: 58 692 94 00,
- adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl.
Inspektor Ochrony Danych - We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Zamawiającego drogą mailową na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora danych.
Cel przetwarzania - Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
Podstawa przetwarzania danych - Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze) w związku z:
- ustawą PZP,
- rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
- ustawą z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Obowiązek podania danych – Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
Okres przechowywania danych - Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia przetwarzane będą przez okres 5 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Umowy zawarte w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia będą przechowywane przez okres 10 lat od udzielenia zamówienia, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.
Protokół postępowania wraz z załącznikami będzie przechowywany przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Odbiorcy danych - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator danych zawarł umowy lub porozumienia.
System platformazakupowa.pl podprzetwarza Pani/Pana dane osobowe. Operatorem platformazakupowa.pl jest Open Nexus Sp. z o.o.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) - W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw spoza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 18 ust. 5 pkt) 1 i 2 ustawy PZP.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawa osób – Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155520,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 16
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Bystrej, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Wiślinie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Rokitnicy, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Cieplewie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Lędowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Łęgowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Żukczynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Jagatowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Będzieszynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Juszkowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Rekcinie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Goszynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Straszynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 14:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Wiślince, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 15:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Żuławie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 16:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Żuławce, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.2.5.) Wartość części: 9720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu;
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu;
3) sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu;
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osoby, które będą prowadzić zajęcia opiekuńczo-wychowawcze i które posiadającą odpowiednie wykształcenie i doświadczenie, tj. muszą spełniać wszystkie z następujących warunków:
a) posiadać wykształcenie średnie, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j Dz. U. z 2021 r. poz. 1028 z późn. zm.), lub mieć ukończone studia pierwszego stopnia lub drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 574 z późn. zm.),
b) posiadać doświadczenie zawodowe zdobyte na przestrzeni 3 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć opiekuńczo–wychowawczych w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin,
c) być
(1) osobą której dane nie występują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, prowadzonym przez Ministerstwo Sprawiedliwości,
(2) osobą niekaraną.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza sytuację, w której wykonawca posługuje się 1 (jedną) osobą przy realizacji nie więcej niż dwóch części zamówienia (dwóch umów) będących przedmiotem niniejszego postępowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Uwaga: postanowienie niniejszego punktu nie dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej.
3) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wykonawcy złożonym wraz z ofertą, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
4) w przypadku w którym wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach wskazanych w art. 118 ustawy Pzp, oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu tego innego podmiotu, złożonym wraz z ofertą, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 9 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia i karalności, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 10 do SWZ,
2) dokumenty potwierdzające wykształcenie posiadane przez osoby wymienione w pkt 1) powyżej,
3) dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe, przy czym za dokument stwierdzający posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego uznaje się umowę o pracę, umowę cywilnoprawną, referencje pracodawcy, zaświadczenie pracodawcy, kartę czasu świadczenia usługi, komunikację e-mail z pracodawcą, potwierdzającą posiadane doświadczenie lub inne równoważne dokumenty, które jednoznacznie będą wskazywać na osobę świadczącą usługi, okres świadczenia usług, ich rodzaj oraz organ, w którym były realizowane,
4) informacje o niekaralności.
Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawcy składają wraz z ofertą
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór zawarto w Załączniku nr 5 do SWZ, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy