BZP: Częściowa wymiana pokrycia dachowego w części mieszkalnej budynku Domu Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej
18.05.2023
2023/BZP 00221478/01
Dom Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Częściowa wymiana pokrycia dachowego w części mieszkalnej budynku Domu Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610213548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brak
1.5.2.) Miejscowość: Wola Chruścińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-306
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 48 24 356 71 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpswola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dpswola.powiatkutnowski.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Częściowa wymiana pokrycia dachowego w części mieszkalnej budynku Domu Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70fc1a06-f4ae-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00163229/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Częściowa wymiana pokrycia dachowego w części mieszkalnej budynku Domu Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70fc1a06-f4ae-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) ezamówienia, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,
c) poczty elektronicznej email sekretariat@dpswola.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) ezamówienia, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,
c) poczty elektronicznej email sekretariat@dpswola.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.dpswol.powiatkutnowski.eu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016 Administrator Danych przekazuje następujące informacje:
22.1. Administratorem Pani/Pana danych jest Dom Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej reprezentowany przez Dyrektora tel. 24 356-71-74,
22.2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, kontakt: pawel.luczak@pwomega.pl,
22.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań związanych z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z realizowaniem zadań przez Dom Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w tym przypadku Pana/ Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Częściową wymianę pokrycia dachowego w części mieszkalnej budynku Domu Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej” , prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
22.4. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, a także podmioty, z którymi Administrator zawarł stosowne umowy powierzenia (np. w zakresie obsługi IT, usługi kurierskie).
22.5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów oraz przechowywane przez okres 5 lat, w celu realizacji obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
22.6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych.
22.7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do PUODO gdy uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
22.8. Podanie Panią/Pana danych osobowych w zakresie wymaganym obowiązującym przepisami prawa jest obligatoryjne. W pozostałych przypadkach podawanie danych osobowych ma charakter dobrowolny i wymaga wyrażenia zgody.
22.9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
22.10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AG/1/TP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana poszycia dachowego nad częścią budynku Domu Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej wraz z naprawą kominów. Zakres prac objętych przetargiem obejmuje wymianę poszycia dachowego z blacho dachówki nad starą częścią budynku, wymianę poszycia dachowego z papy termozgrzewalnej nad stołówka oraz naprawę kominów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów