BZP: DOSTAWA FOTELI DLA DAWCÓW DO POBIERANIA KRWI I JEJ SKŁADNIKÓW”.
12.09.2023
2023/BZP 00391456/01
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA IM. DR KONRADA VIETHA W RADOMIU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA FOTELI DLA DAWCÓW DO POBIERANIA KRWI I JEJ SKŁADNIKÓW”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA IM. DR KONRADA VIETHA W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000303060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LIMANOWSKIEGO 42
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 511 351 896
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rckik.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.radom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
zSPZOZ
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA FOTELI DLA DAWCÓW DO POBIERANIA KRWI I JEJ SKŁADNIKÓW”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc99f5bc-5143-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079367/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup foteli do pobierania krwi i jej składników
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program operacyjny - POIS.00.00.00 Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa - POIS.11.00.00 REACT-EU Działanie - POIS.11.03.00 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4.1 W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl Zamawiający dopuszcza również możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji drogą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@rckik.radom.pl
4.2 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu a datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że wyznaczył inspektora ochrony danych z którym w sprawie danych osobowych można kontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: abi@rckik.radom.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-12/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA FOTELI DLA DAWCÓW DO POBIERANIA KRWI I JEJ SKŁADNIKÓW”.
1. Przedmiotem zamówienia jest 12 foteli do pobierania krwi i jej składników. 2. Fotele fabrycznie nowe, rok produkcji 2023. 3. Produkt musi posiadać certyfikat CE, dopuszczony do obrotu na terenie Polski. 4. Zasilanie AC 230 V, 50 HZ, poniżej 1 000 W. 5. Elektryczne sterowanie zapewniające płynne pozycjonowanie. 6. Maksymalne dopuszczalne obciążenie: 180 kg. 7. Fotel dwusegmentowy, bez poszerzenia w części barku, z zagłówkiem, z dwoma podłokietnikami oraz dodatkowo z podnóżkiem. 8. Konstrukcja fotela wykonana z kształtowników i rur ze stali węglowej, malowanej proszkowo, odporna na uszkodzenia mechaniczne oraz na środki myjące i dezynfekcyjne. 9. Wszystkie elementy fotela związane z montażem, konstrukcji muszą być odpowiednio zabudowane i zabezpieczone ( np. śruby), tak aby zapewnić bezpieczeństwo pracy pracowników oraz bezpieczne dla dawcy. 10. Parametry techniczne fotela: a. Wysokość oparcia pleców – min. 90 cm z możliwością regulacji wysokości b. Szerokość siedziska oraz oparcia pleców – minimum 60 cm, maksimum 63 cm c. Całkowita szerokość fotela z podłokietnikami – max. 95 cm d. Szerokość podłokietnika – min. 16 cm e. Długość podłokietnika – min. 50 cm f. Całkowita długość fotela po rozłożeniu- maksimum 200 -220 cm 11. Tapicerka fotela wykonana z materiałów łatwo zmywalnych, odporna na dezynfekcję standardowymi środkami stosowanymi w placówkach medycznych, wodoszczelna, trudnopalna. 12. Tapicerka bez ftalanów – potwierdzone odpowiednim atestem. 13. Tapicerka kategorii B w teście ścieralności Martindael’a (liczba cykli między 25 000 – 40 000 jednostek). 14. Tapicerka łatwa do utrzymania w czystości, odporna na uszkodzenia mechaniczne i ścieranie oraz promieniowanie UV. 15. Dwa tapicerowane podłokietniki – regulacja w płaszczyźnie góra-dół oraz regulacja kątowa w płaszczyźnie poziomej oraz pionowej . 16. Każdy podłokietnik wyposażony w metalowy uchwyt na pilot. 17. Tapicerka podłokietników, oparcia oraz podnóżka profilowana, zapewniająca komfort podczas oddawania składników krwi. 18. Wyposażone w 4 kółka, w obudowie antystatycznej z blokadą centralną. 19. Sterowanie za pomocą pilota połączonego z fotelem za pomocą giętkiego kabla. 20. Elektryczna regulacja segmentu oparcia pleców w zakresie 0-750. 21. Elektryczna regulacja segmentu siedziska w zakresie 0 -180. 22. Elektrycznie regulowana wysokość fotela . 23. Elektrycznie regulacja podparcia nóg w zakresie 0-300. 24. Elektryczna regulacja do pozycji Trendelenburga oraz funkcja pozwalająca na powrót do pozycji siedzącej oraz dedykowany przycisk na pilocie dla każdej z wymienionych funkcji. 25. Podnóżek regulowany elektrycznie lub mechanicznie za pomocą sprężyny gazowej. W przypadku regulacji mechanicznej dźwignia musi znajdować się w łatwo dostępnym miejscu fotela. 26. Kolor tapicerki do uzgodnienia z Zamawiającym. 27. Instrukcja obsługi w języku polskim, serwis w Polsce. 28. Wymagana gwarancja na dostarczony sprzęt – 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość montażu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4