BZP: Zakup AMBULANSU SANITARNEGO typu "C" Systemowego - specjalnego z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
12.09.2023
2023/BZP 00393109/01
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup AMBULANSU SANITARNEGO typu "C" Systemowego - specjalnego z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kepno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup AMBULANSU SANITARNEGO typu "C" Systemowego - specjalnego z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39f4983a-5192-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital.kepno.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kepno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje na temat wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja została zawarta w Rozdziale XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja została zawarta w Rozdziale XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ-ZP/4D/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup AMBULANSU SANITARNEGO typu „C” Systemowego - specjalnego z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.
1.2 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający wymaga zaoferowania 1 sztuki fabrycznie nowego, bez przebiegu eksploatacyjnego,
wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2022-2023 ambulansu typu „C” Systemowego – specjalnego z wyposażeniem i sprzętem medycznym, o parametrach technicznych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.
b) Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad, objęty gwarancją producenta, spełniający wymagania obowiązującej Polskiej Normy PN-EN 1789 i PN-EN 1865 w zakresie odpowiednim do niniejszego postępowania.
c) Przedmiot zamówienia musi posiadać aktualne świadectwo homologacji pojazdu bazowego oraz ambulansu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną). Homologacja oferowanego ambulansu musi umożliwiać rejestrację w Polsce.
d) Oferowany sprzęt medyczny musi być dopuszczony do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiadać aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz aktami wykonawczymi do ustawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne oceniane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia, jeśli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej 1 dostawę ambulansu sanitarnego typu „C” Systemowego – specjalnego zwyposażeniem o wartości minimum 500.000,00 zł brutto(słownie: pięćset tysięcy złotych00/100)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, W ZAKRESIE ART. 108 UST. 1 PKT 5 USTAWY, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;;
1.1.2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O AKTUALNOŚCI INFORMACJI ZAWARTYCH W OŚWIADCZENIU, O KTÓRYM MOWA W ART. 125 UST. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia
mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, w celu wykazania spełnienia warunku wskazanego w Rozdziale VII pkt. 1.4
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:1) Oświadczenia, że oferowane sprzęty medyczne są dopuszczone do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, oraz posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz aktami wykonawczymi do ustawy. W przypadku, jeżeli zaoferowany sprzęt nie posiada w/w dokumentów, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że oferowany przez niego sprzęt nie wymaga opisanych dokumentów.
Załącznik nr 1A - opis przedmiotu zamówienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ1. FORMULARZ OFERTY wypełniony i sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ , który winien być złożony w formie oryginału podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (ZESTAWIENIE WYMAGANYCH PARAMETRÓW
TECHNICZNYCH ORAZ PARAMETRÓW STANOWIĄCYCH KRYTERIUM OCENY OFERT)- Załącznik nr 1A do SWZ, który winien być złożony w formie oryginału podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym- w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Załącznik nr 1A nie podlega procedurze uzupełnienia i z tego względu niezłożenie opisu oferowanego przedmiotu spowoduje odrzucenie oferty. Parametry wymagane (graniczne)stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Wyjątkiem są te parametry oceniane stanowiące kryterium oceny ofert, gdzie Wykonawca potwierdza bądź nie potwierdza spełnienie wskazanego parametru.
3. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY/ WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCEGO SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA/PODMIOTU UDOSTEPNIAJĄCEGO ZASOBY, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z ART. 5K ROZPORZĄDZENIA 833/2014 ORAZ ART. 7 UST. 1 USTAWY O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO, które winno być złożone w formie oryginału podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym - załącznik nr 3 do SWZ
4. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5. PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
5.1 ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
5.2. ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego
treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania
wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia
w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych
przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z
pełnomocnikiem.
5.3. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału podpisane kwalifikowanym podpisem
elektronicznym.
6. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU TRZECIEGO, w przypadku, gdy Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
7. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE zgodnie z rozdziałem III pkt 4 tj.:
1) Oświadczenia, że oferowane sprzęty medyczne są dopuszczone do używania na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, oraz posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz aktami wykonawczymi do ustawy.
W przypadku, jeżeli zaoferowany sprzęt nie posiada w/w dokumentów, Wykonawca zobowiązany
jest do złożenia oświadczenia, że oferowany przez niego sprzęt nie wymaga opisanych
dokumentów.