BZP: Dostawa (transport) mebli medycznych i niemedycznych oraz kanap, krzeseł zmywalnych obrotowych biurowych, krzeseł kubełkowych zmywalnych oraz dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla WSS5
21.08.2024
2024/BZP 00465018/01
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. świętej Barbary w Sosnowcu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa (transport) mebli medycznych i niemedycznych oraz kanap, krzeseł zmywalnych obrotowych biurowych, krzeseł kubełkowych zmywalnych oraz dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla WSS5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. świętej Barbary w Sosnowcu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296495
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Medyków 1
1.4.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@wss5.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wss5.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465018
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00458358
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający wymaga (dla Części 16) odbycia wizji lokalnej w celu ewentualnych korekt wymiarów rolet w godzinach od 10:00 do 12:30 w dni robocze po uzgodnieniu z Działem Zaopatrzenia: tel. 32 368 24 50 , 32 368 22 13 , e-mail kluczynski@wss5.pl
Po zmianie:
Zamawiający wymaga (dla Części 16) odbycia wizji lokalnej w celu ewentualnych korekt wymiarów rolet w godzinach od 10:00 do 12:30 w dni robocze po uzgodnieniu z Działem Zaopatrzenia: tel. 32 368 24 50 , 32 368 22 13 , e-mail kluczynski@wss5.pl
Zamawiający informuje, iż brak uczestnictwa w wizji lokalnej będzie wnosił negatywny skutek dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) Opis techniczny oferowanych Mebli, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych Mebli z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
b) Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ ( jeśli dotyczy )
c) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych – analiza porównawcza wraz z parametrami ( jeśli dotyczy)
d) Certyfikaty zgodności zaoferowanych produktów ( jeśli dotyczy )
Po zmianie:
a) Opis techniczny oferowanych Mebli, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych Mebli z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Dla części od 1-15
b) Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ ( jeśli dotyczy )
c) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych – analiza porównawcza wraz z parametrami ( jeśli dotyczy)
d) Certyfikaty zgodności zaoferowanych produktów ( jeśli dotyczy )
e) Karty katalogowe / opisy / foldery / fotografie / informacje producenta / ulotki / prospekty oferowanego asortymentu z opisem produktów, potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerami katalogowymi); Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Dla części 16
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) Opis techniczny oferowanych Mebli, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych Mebli z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
b) Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ ( jeśli dotyczy )
c) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych – analiza porównawcza wraz z parametrami ( jeśli dotyczy)
d) Certyfikaty zgodności zaoferowanych produktów ( jeśli dotyczy )
Po zmianie:
a) Opis techniczny oferowanych Mebli, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych Mebli z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Dla części od 1-15
b) Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ ( jeśli dotyczy )
c) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych – analiza porównawcza wraz z parametrami ( jeśli dotyczy)
d) Certyfikaty zgodności zaoferowanych produktów ( jeśli dotyczy )
e) Karty katalogowe / opisy / foldery / fotografie / informacje producenta / ulotki / prospekty oferowanego asortymentu z opisem produktów, potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerami katalogowymi); Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Dla części 16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-23 09:00
Po zmianie:
2024-08-30 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-23 10:00
Po zmianie:
2024-08-30 10:00