BZP: „Dostawa 450 ton soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2024/2025 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem”
22.08.2024
2024/BZP 00466824/01
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa 450 ton soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2024/2025 na potrzeby
Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 11 Listopada 35
1.4.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-850
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieradowzdroj.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466824
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00461248
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w ilości 450 ton soli luzem, na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych.
Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej używanej w piaskarkach.
Dostarczona sól drogowa z antyzbrylaczem musi posiadać :
a) skład chemiczny:
- NaCl - >90%
- So - <3,0%
- H2O - <3,0%
- żelazocyjanek potasu - >20mg/kg
- CaCl2(78%) - >0.75%
- części nierozpuszczalne w wodzie- <8,0%
b) sklad ziarnowy:
- ziarna >6,3 - <10,0%
- ziarna <1 mm - <60%
Pozostałe wymagania dla soli zawarte są w normie PN-86/C- 84081/02. Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Z 2005 r. Nr 230 poz. 1960 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzającego możliwość wykorzystania soli drogowej do zimowego utrzymania dróg. Cena obejmuje koszt zakupionej soli, jej załadunek na środki transportowe, przewóz na plac składowy Zamawiającego i jej rozładunek zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. Wykonawca odpowiedzialny jest za dostarczenie soli drogowej do magazynu mieszczącego się na placu składowym Zamawiającego w stanie zapewniającym możliwość natychmiastowego wykorzystania. W zależności od aktualnych warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego terminu dostawy. Wykonawca wystawi dowód dostawy w dwóch egzemplarzach, w którym określona będzie ilość soli. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Zamawiającego. Jeden egzemplarz należy przekazać Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonego materiału poprzez jego zważenie.
Dostawy soli będą realizowane sukcesywnie w terminie : do 31 marca 2025r. do magazynu znajdującego się na placu składowym Zamawiającego, mieszczącym się w Świeradowie-Zdroju przy ul. Grunwaldzkiej tj. do Punktu PSZOK. Zamawiający informuje, że dokona zamówienia z jednoczesnym jej dostarczeniem do kwoty 100.000,00 zł do końca 2024 roku, pozostałą część zamówienia zrealizuje w terminie do 31 marca 2024r. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonania zamówienia z jednoczesnym jej dostarczeniem w ilości 450 ton soli do końca 2024 roku.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w ilości 450 ton soli luzem, na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych.
Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej używanej w piaskarkach.
Dostarczona sól drogowa z antyzbrylaczem musi posiadać :
a) skład chemiczny:
- NaCl - >90%
- So - <3,0%
- H2O - <3,0%
- żelazocyjanek potasu - >20mg/kg
- części nierozpuszczalne w wodzie- <8,0%
b) skład ziarnowy:
Granulacja zgodnie z wymaganiami normy PN- EN 16811-I :2016-10
"Sól drogowa średnia Klasy M”
Pozostałe wymagania dla soli zawarte są w normie PN-EN 16811-1:2016 -10. Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Z 2005 r. Nr 230 poz. 1960 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzającego możliwość wykorzystania soli drogowej do zimowego utrzymania dróg. Cena obejmuje koszt zakupionej soli, jej załadunek na środki transportowe, przewóz na plac składowy Zamawiającego i jej rozładunek zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. Wykonawca odpowiedzialny jest za dostarczenie soli drogowej do magazynu mieszczącego się na placu składowym Zamawiającego w stanie zapewniającym możliwość natychmiastowego wykorzystania. W zależności od aktualnych warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego terminu dostawy. Wykonawca wystawi dowód dostawy w dwóch egzemplarzach, w którym określona będzie ilość soli. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Zamawiającego. Jeden egzemplarz należy przekazać Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonego materiału poprzez jego zważenie.
Dostawy soli będą realizowane sukcesywnie w terminie : do 31 marca 2025 r. do magazynu znajdującego się na placu składowym Zamawiającego, mieszczącym się w Świeradowie-Zdroju przy ul. Grunwaldzkiej tj. do Punktu PSZOK. Zamawiający informuje, że dokona zamówienia z jednoczesnym jej dostarczeniem do kwoty 100.000,00 zł do końca 2024 roku, pozostałą część zamówienia zrealizuje w terminie do 31 marca 2025r. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonania zamówienia z jednoczesnym jej dostarczeniem w ilości 450 ton soli do końca 2024 roku.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-27 09:00
Po zmianie:
2024-09-03 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-27 09:30
Po zmianie:
2024-09-03 09:30