BZP: Dobudowa windy do budynku hotelu wraz z jego przebudową
02.09.2024
2024/BZP 00481075/01
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dobudowa windy do budynku hotelu wraz z jego przebudową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.2.) Oddział zamawiającego: LODR
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059001
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 91
1.4.2.) Miejscowość: Kalsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 68 385 2091
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rolnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481075
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00465363
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów.
Numer Nazwa kryterium Maksymalna liczba punktów
1 Cena oferty brutto 70
2 Okres gwarancji 30
Kryterium i waga:
Cena oferty brutto ( C ): 70 %
Okres gwarancji ( G ): 30 %
1.1. Kryterium Cena brutto (C) - oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę 70 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
Cmin
C = x WC
Cb
C - liczba punktów w kryterium Cena brutto
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty
WC - waga kryterium = 70
1.2. Kryterium Okres gwarancji (G) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów (max. 30 punktów) za udzielenie gwarancji na wykonany zakres robót liczony od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji (ponad 48 miesięcy) nie będzie skutkowało przyznaniem większej ilości punktów w niniejszym kryterium. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego ( mniej niż 48 miesięcy ) będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w kryterium: Okres gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest podać okres gwarancji w miesiącach. Punktacja w niniejszym kryterium będzie obliczona według następujących zasad:
1) Za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji do:
a) 48 miesięcy i więcej – ofercie Wykonawcy zostanie przyznanych 30 punktów,
b) mniej niż 48 miesięcy – ofercie Wykonawcy zostanie przyznanych 0 punktów.
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca:
1) poda niejednoznacznie w Formularzu oferty deklarowany okres gwarancji na zakres robót, Zamawiający przyjmie, że deklarowanym okresem gwarancji będzie okres mniejszy niż 48 miesięcy i w tym kryterium oferta otrzyma 0 pkt;
2) poda w Formularzu oferty przedłużenie okresu gwarancji na zakres robót o okres dłuższy niż 48 miesięcy, oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów, t.j. otrzyma 30 pkt;
2. za najkorzystniejszą ofertę, uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria, obliczoną wg wzoru:
P = C + G
gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę
C – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena brutto
G – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Okres gwarancji
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania dogrywki w formie aukcji elektronicznej.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r., poz. 106 z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
Po zmianie:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów.
Numer Nazwa kryterium Maksymalna liczba punktów
1 Cena oferty brutto 70
2 Okres gwarancji 30
Kryterium i waga:
Cena oferty brutto ( C ): 70 %
Okres gwarancji ( G ): 30 %
1.1. Kryterium Cena brutto (C) - oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę 70 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
Cmin
C = x WC
Cb
C - liczba punktów w kryterium Cena brutto
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty
WC - waga kryterium = 70
1.2. Kryterium Okres gwarancji (G) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów (max. 30 punktów) za udzielenie gwarancji na wykonany zakres robót liczony od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji (ponad 48 miesięcy) nie będzie skutkowało przyznaniem większej ilości punktów w niniejszym kryterium. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego ( mniej niż 48 miesięcy ) będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w kryterium: Okres gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest podać okres gwarancji w miesiącach. Punktacja w niniejszym kryterium będzie obliczona według następujących zasad:
1) Za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji do:
a) 48 miesięcy i więcej – ofercie Wykonawcy zostanie przyznanych 30 punktów,
b) mniej niż 48 miesięcy – ofercie Wykonawcy zostanie przyznanych 0 punktów.
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca:
1) poda niejednoznacznie w Formularzu oferty deklarowany okres gwarancji na zakres robót, Zamawiający przyjmie, że deklarowanym okresem gwarancji będzie okres mniejszy niż 48 miesięcy i w tym kryterium oferta otrzyma 0 pkt;
2) poda w Formularzu oferty przedłużenie okresu gwarancji na zakres robót o okres dłuższy niż 48 miesięcy, oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów, t.j. otrzyma 30 pkt;
2. za najkorzystniejszą ofertę, uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria, obliczoną wg wzoru:
P = C + G
gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę
C – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena brutto
G – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Okres gwarancji
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania dogrywki w formie aukcji elektronicznej.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r., poz. 106 z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku hotelowym, czterokondygnacyjnym, polegające na wykonaniu dobudowy windy do istniejącego budynku hotelowego wraz z jego przebudową, oraz wykonanie prac elektrycznych windy zewnętrznej.
Roboty budowlane obejmować będą m.in.:
1.1. Roboty ziemne – rozebranie fragmentu opaski z kostki betonowej, ręczny wykop jamisty, zabezpieczenie wykopu, zasypanie ziemią z wykopu po zakończeniu robót oraz wywóz nadmiaru ziemi, rozplantowanie ziemi oraz odtworzenie opaski z kostki betonowej;
1.2. Konstrukcje z betonu zbrojonego – wykonanie płyty fundamentowej oraz ścian szybu windowego w części podziemnej, wykonanie żelbetowych wieńców szybu, wykonanie żelbetowej płyty stropowej;
1.3. Roboty murarskie – wymurowanie ścian szybu z bloczków betonowych na zaprawie cienkowarstwowej, osadzenie prefabrykowanych nadproży L19, zamurowania otworów okiennych i drzwiowych, osadzenie drzwi wewnętrznych przeciwpożarowych EI 30.
Izolacje – izolacje cieplne i przeciwwilgociowe ścian fundamentowych oraz ścian zewnętrznych szybu;
1.4. Rusztowania – zewnętrzne rurowe ora wewnętrzne ramowe;
1.5. Roboty rozbiórkowe – wykucie w ścianach zewnętrznych okien PCV i parapetów, wykucie drzwi, ścianki działowej, usunięcie, wywóz i utylizacja gruzu;
1.6. Roboty tynkarskie – wykonanie tynków zewnętrznych cienkowarstwowych wchodzących w skład systemowych dociepleń, tynki wewnętrzne cementowo-wapienne sufitów, ścian ościeży drzwiowy oraz gładzie gipsowe;
1.7. Posadzki – zerwanie istniejących wykładzin podłogowych, wyrównanie podłoży układanie na zaprawie klejowej płytek posadzkowych gres, cokolików oraz spoinowanie;
1.8. Roboty malarskie – malowanie szybu dźwigowego od strony zewnętrznej i wewnętrznej, malowanie sufitów i ścian wewnątrz wskazanych w projekcie pomieszczeń;
1.9. Instalowanie dźwigu osobowego – wszystkie wymagane czynności związane z dostawą, montażem odbiorem technicznym dźwigu osobowego i przekazaniem do użytkowania;
1.10. Modernizacja istniejących instalacji elektrycznych wewnętrznych - wykonanie nowych instalacji elektrycznych.
Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie i nie mogą powodować uciążliwości dla innych części obiektu nie objętych robotami. Sposób organizacji robót zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Załącznik nr 1 – Projekt budowlany
Załącznik nr 2 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Załącznik nr 3 – Specyfikacja Techniczna do projektu instalacji elektrycznych windy zewnętrznej w Hotelu ODR w Kalsku
Załącznik nr 4 Decyzja o zatwierdzeniu projektu nr 41/2023 z dnia 24.01.2023 r
Załącznik nr 5 – Przedmiar Robót
Załącznik nr 6 Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 7 Projekt umowy
Przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiary robót nie mogą stanowić jedynej podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak jakiejś części zamówienia w przedmiarze robót lub w tabelach, schematach materiałowych zawartych w dokumentacji projektowej w szczególności w projekcie wykonawczym, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji technicznej bądź OPZ w umownej cenie ryczałtowej.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku hotelowym, czterokondygnacyjnym, polegające na wykonaniu dobudowy windy do istniejącego budynku hotelowego wraz z jego przebudową, oraz wykonanie prac elektrycznych windy zewnętrznej.
Roboty budowlane obejmować będą m.in.:
1.1. Roboty ziemne – rozebranie fragmentu opaski z kostki betonowej, ręczny wykop jamisty, zabezpieczenie wykopu, zasypanie ziemią z wykopu po zakończeniu robót oraz wywóz nadmiaru ziemi, rozplantowanie ziemi oraz odtworzenie opaski z kostki betonowej;
1.2. Konstrukcje z betonu zbrojonego – wykonanie płyty fundamentowej oraz ścian szybu windowego w części podziemnej, wykonanie żelbetowych wieńców szybu, wykonanie żelbetowej płyty stropowej;
1.3. Roboty murarskie – wymurowanie ścian szybu z bloczków betonowych na zaprawie cienkowarstwowej, osadzenie prefabrykowanych nadproży L19, zamurowania otworów okiennych i drzwiowych, osadzenie drzwi wewnętrznych przeciwpożarowych EI 30.
Izolacje – izolacje cieplne i przeciwwilgociowe ścian fundamentowych oraz ścian zewnętrznych szybu;
1.4. Rusztowania – zewnętrzne rurowe ora wewnętrzne ramowe;
1.5. Roboty rozbiórkowe – wykucie w ścianach zewnętrznych okien PCV i parapetów, wykucie drzwi, ścianki działowej, usunięcie, wywóz i utylizacja gruzu;
1.6. Roboty tynkarskie – wykonanie tynków zewnętrznych cienkowarstwowych wchodzących w skład systemowych dociepleń, tynki wewnętrzne cementowo-wapienne sufitów, ścian ościeży drzwiowy oraz gładzie gipsowe;
1.7. Posadzki – zerwanie istniejących wykładzin podłogowych, wyrównanie podłoży układanie na zaprawie klejowej płytek posadzkowych gres, cokolików oraz spoinowanie;
1.8. Roboty malarskie – malowanie szybu dźwigowego od strony zewnętrznej i wewnętrznej, malowanie sufitów i ścian wewnątrz wskazanych w projekcie pomieszczeń;
1.9. Instalowanie dźwigu osobowego – wszystkie wymagane czynności związane z dostawą, montażem odbiorem technicznym dźwigu osobowego i przekazaniem do użytkowania;
1.10. Modernizacja istniejących instalacji elektrycznych wewnętrznych - wykonanie nowych instalacji elektrycznych.
Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie i nie mogą powodować uciążliwości dla innych części obiektu nie objętych robotami. Sposób organizacji robót zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Załącznik nr 1 – Projekt budowlany
Załącznik nr 2 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Załącznik nr 3 – Specyfikacja Techniczna do projektu instalacji elektrycznych windy zewnętrznej w Hotelu ODR w Kalsku
Załącznik nr 4 Decyzja o zatwierdzeniu projektu nr 41/2023 z dnia 24.01.2023 r
Załącznik nr 5 – Przedmiar Robót
Załącznik nr 5.1 - Przedmiar Robót elektrycznych
Załącznik nr 6 Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 7 Projekt umowy
Przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiary robót nie mogą stanowić jedynej podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak jakiejś części zamówienia w przedmiarze robót lub w tabelach, schematach materiałowych zawartych w dokumentacji projektowej w szczególności w projekcie wykonawczym, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji technicznej bądź OPZ w umownej cenie ryczałtowej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2024-12-10
Po zmianie:
2024-12-20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-05 08:00
Po zmianie:
2024-09-10 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-05 08:30
Po zmianie:
2024-09-10 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-10-04
Po zmianie:
2024-10-09