BZP: Wykonanie Systemu migracji danych z systemu źródłowego Krew-System SQL do Centralnego systemu e-Krew
12.09.2024
2024/BZP 00495851/01
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W ZIELONEJ GÓRZE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie Systemu migracji danych z systemu źródłowego Krew-System SQL do Centralnego systemu e-Krew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W ZIELONEJ GÓRZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zyty 21
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-046
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 329 83 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rckik.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Systemu migracji danych z systemu źródłowego Krew-System SQL do Centralnego systemu e-Krew
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17c2cdae-12c9-470f-ba98-12d7855ba6a7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072409/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie migracji danych z systemu źródłowego Krew-System SQL do Centralnego systemu e-Krew.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://rckikzg.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rckikzg.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia (Platforma zakupowa Oneplace.marketplanet.pl i/lub ezamawiajacy.pl ): https://rckikzg.ezamawiajacy.pl.
2. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami umieszczona jest na platformie zakupowej Zamawiającego https://rckikzg.ezamawiajacy.pl od dnia publikacji ogłoszenia
w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3. Platforma zakupowa (dalej Platforma lub System) - należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej, służące w szczególności do przekazywania ofert oraz innych dokumentów i/lub oświadczeń wskazanych, jako konieczne do załączenia do oferty. Platforma zakupowa znajduje się pod adresem https://rckikzg.ezamawiajacy.pl.
4. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Oferta musi zawierać: wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik do SWZ oraz inne dokumenty i/lub oświadczenia wskazane, jako konieczne do załączenia do oferty.
6. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych w formie elektronicznej, przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie.
7. Ogólne zasady korzystania z Platformy, wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu określono w Instrukcji dla Wykonawcy Platformy dostępnej pod adresem internetowym: https://rckikzg.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=rckikzg&USER_MENU_HOVER=publicFilesList /zakładka Regulacje i procedury procesu zakupowego/ oraz w załączniku nr 8 - Instrukcja do Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: j.grygorcewicz@rckik.zgora.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/P/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie Systemu migracji danych z systemu źródłowego Krew-System SQL do Centralnego systemu e-Krew
4.2.6.) Główny kod CPV: 72212517-6 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust. 2 pkt. 1 ustawy PZP) - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP) - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 3 pkt. 1 ustawy PZP) - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy PZP),
a) zdolność techniczna – Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych w postaci wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, dokumenty powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał w sposób należyty, co najmniej jedną usługę w zakresie administrowania systemem informatycznym w którym są realizowane procesy obsługi dawstwa i obrotu krwią użytkowanym przez jednostkę organizacyjną publicznej służby krwi, o wartości minimum 80 000,00 złotych brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) przez okres co najmniej 12 miesięcy. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę zrealizowaną
w ramach jednej umowy/zlecenia. Warunek ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia.
b) zdolność zawodowa - Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada poniższe wymagane kwalifikacje:
• tytuł magistra Informatyka lub kierunek pokrewny, ukończone studia kierunkowe wyższe inżynierskie II stopnia, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy zawodowej na stanowisku informatyka - programisty w podmiotach leczniczych będących samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej, wymaga się, aby wartość wynagrodzenia tytułem świadczonej pracy zawodowej (na podstawie stosunku pracy / świadczonych usług) w tym okresie wynosiła co najmniej 80 000 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).
Warunek ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca dołącza:
a) wstępne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (art. 125 ustawy PZP),
b) oświadczenie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia na podstawie przepisów wskazanych w art. 7 ust.1 ustawy sankcyjnej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza: wstępne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (art. 125 ustawy PZP).
Zamawiający działając na podstawie art. 274 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie wymagań o których mowa w pkt. XV.1.4) lit a) i lit b) SWZ to jest:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, dokumenty powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, wykaz wykonanych usług stanowi załącznik nr 6 do SWZ,
Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał w sposób należyty, zgodnie zasadami co najmniej jedną usługę w zakresie administrowania i lub /zarządzania systemem informatycznym użytkowanym przez jednostkę organizacyjną publicznej służby krwi, o wartości minimum 80 000,00 złotych brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę zrealizowaną w ramach jednej umowy/zlecenia,
b) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy, oświadczenie stanowi załącznik nr 5 do SWZ,
Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada poniższe wymagane kwalifikacje:
tytuł magistra Informatyka lub kierunek pokrewny, ukończone studia kierunkowe wyższe inżynierskie II stopnia, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy zawodowej na stanowisku informatyka - programisty w podmiotach leczniczych będących samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej, wymaga się, aby wartość wynagrodzenia tytułem świadczonej pracy zawodowej (na podstawie stosunku pracy / świadczonych usług) w tym okresie wynosiła co najmniej 80 000,00 zł brutto.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana Umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:1. siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy w terminach wynikających z Umowy, Strony podejmą negocjacje mające na celu ustalenie możliwego do przyjęcia przez Strony rozwiązania służącemu realizacji Umowy, mimo zaistnienia działania Siły wyższej,
2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy,
3. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony,
4. podjęcia działań integracji systemu informatycznego Zamawiającego z systemem e-Krew lub podjęcia innych działań Zamawiającego skutkującego zmianą Krew-Systemu SQL.