BZP: Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia dla rozbudowanego budynku Sz. Pod. nr 132 w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbudowa Sz. Pod. nr 132 przy ul. Grabowskiej 1”– nr postępowania: 47/ZP/24
30.09.2024
2024/BZP 00522835/01
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia dla rozbudowanego budynku Sz. Pod. nr 132 w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbudowa Sz. Pod. nr 132 przy ul. Grabowskiej 1”– nr postępowania: 47/ZP/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.2.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522835
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00509636
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż pierwszego wyposażenia dla rozbudowanego budynku Szkoły Podstawowej nr. 132 w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1” w skład którego wchodzi:
a) wyposażenie pomieszczeń w zakresie:
- dostawy wyposażenia biurowego oraz szatni;
- montażu wyposażenia biurowego oraz pomieszczeń szatni wraz z ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach;
- usunięcia zbędnych opakowań z terenu szkoły nr 132 wraz z ich prawidłową utylizacją.
b) wyposażenie szkolne w zakresie:
- dostawy wyposażenia szkolnego dedykowanego dla dzieci klas I-III oraz tablic;
- montażu tablic i wyposażenia szkolnego wraz z ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach;
- usunięcia zbędnych opakowań z terenu szkoły nr 132 wraz z ich prawidłową utylizacją.
c) wyposażenie szkolne w zakresie:
- dostawy tablic interaktywnych wg parametrów dołączonych w załączniku nr 2 do OPZ;
- wykonanie wszystkich niezbędnych podłączeń do sieci i instalacji elektrycznej wraz z dostarczeniem wszelkich niezbędnych kabli, przewodów przyłączeniowych wraz z koniecznymi osłonami;
- usunięcia zbędnych opakowań z terenu szkoły nr 132, wraz z ich prawidłową utylizacją.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres dostaw i prac, sposób i warunki realizacji oraz odbioru przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ wraz z nw. załącznikami:
a) załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia (OPZ) wraz z Projektem wykonawczym w tym rzut parteru (załącznik nr 1 do OPZ) oraz Przedmiarem (załącznik nr 2 do OPZ),
b) załącznik nr 2 – Zestawienie wyposażenia.
3. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części przedmiotu zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu, terminowemu i sprawnemu wykonaniu zamówienia. Dodatkowo wartość zamówienia wskazuje, że o jego udzielenie mogą ubiegać się Wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
4. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 183 722,09 zł.
5. Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia do 36 miesięcy.
Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
6. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy.
7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż pierwszego wyposażenia dla rozbudowanego budynku Szkoły Podstawowej nr. 132 w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1” w skład którego wchodzi:
a) wyposażenie pomieszczeń w zakresie:
- dostawy wyposażenia biurowego oraz szatni;
- montażu wyposażenia biurowego oraz pomieszczeń szatni wraz z ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach;
- usunięcia zbędnych opakowań z terenu szkoły nr 132 wraz z ich prawidłową utylizacją.
b) wyposażenie szkolne w zakresie:
- dostawy wyposażenia szkolnego dedykowanego dla dzieci klas I-III oraz tablic;
- montażu tablic i wyposażenia szkolnego wraz z ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach;
- usunięcia zbędnych opakowań z terenu szkoły nr 132 wraz z ich prawidłową utylizacją.
c) wyposażenie szkolne w zakresie:
- dostawy tablic interaktywnych wg parametrów dołączonych w załączniku nr 2 do OPZ;
- wykonanie wszystkich niezbędnych podłączeń do sieci i instalacji elektrycznej wraz z dostarczeniem wszelkich niezbędnych kabli, przewodów przyłączeniowych wraz z koniecznymi osłonami;
- usunięcia zbędnych opakowań z terenu szkoły nr 132, wraz z ich prawidłową utylizacją.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres dostaw i prac, sposób i warunki realizacji oraz odbioru przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ wraz z nw. załącznikami:
a) załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia (OPZ) wraz z Projektem wykonawczym w tym rzut parteru (załącznik nr 1 do OPZ, który dołączono do celów informacyjnych/poglądowych) oraz Przedmiarem (załącznik nr 2 do OPZ),
b) załącznik nr 2 – Zestawienie wyposażenia.
3. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części przedmiotu zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu, terminowemu i sprawnemu wykonaniu zamówienia. Dodatkowo wartość zamówienia wskazuje, że o jego udzielenie mogą ubiegać się Wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
4. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 183 722,09 zł.
5. Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia do 36 miesięcy.
Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
6. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy.
7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-03 09:00
Po zmianie:
2024-10-07 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-03 09:30
Po zmianie:
2024-10-07 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-01
Po zmianie:
2024-11-05