BZP: Termomodernizacja budynku internatu CKiW OHP w Gołdapi
30.09.2024
2024/BZP 00522939/01
OCHOTNICZE HUFCE PRACY CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W GOŁDAPI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku internatu CKiW OHP w Gołdapi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZE HUFCE PRACY CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W GOŁDAPI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511283608
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Boczna 5
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@ckiw-goldap.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckiw-goldap.ohp.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku internatu CKiW OHP w Gołdapi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aeeeab4-4450-4c66-b588-9d91055ab870
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220385/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont elewacji budynku internatu CKiW OHP w Gołdapi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9aeeeab4-4450-4c66-b588-9d91055ab8703.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: adres : https://ezamowienia.gov.pl
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, wymiana informacji i
dokumentów (nie dotyczy składania ofert) między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanych formularzy dostępnych na Platformie e-Zamówienia (treść wiadomości można podać w polu tekstowym, można
również dodać załączniki): Szczegółowy opis zawarty jest w części VII SWZ przedmiotowego postępowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niniejsze informacje zawarte są w
części VII i XI SWZ przedmiotowego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Niniejsze informacje zawarte są w części XVIII SWZ przedmiotowego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CKiW.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku internatu Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy przy ul. Bocznej 5 w Gołdapi.
Szczegółowe informacje dot. zakresu i sposobu wykonania robót budowlanych zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ), Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3 do SWZ) oraz Przedmiarze robót (załącznik nr 4 do SWZ).
Zamawiający informuje, że: roboty będą prowadzone w użytkowanym budynku. Mogą się one odbywać w godzinach 7.00 – 15.00 (istnieje możliwość pracy do godziny 18.00
w dniach poniedziałek – piątek, oraz do godz.15.00 w sobotę po uzgodnieniu z Dyrekcją CKiW OHP w Gołdapi).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przezZamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli: wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch
robót budowlanych (w zakresie objętym przedmiotem zamówienia) o wartości na kwotę min. 250.000,00 zł brutto, w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z
podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, oraz
załączy dowody potwierdzające, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Dowodami są: - referencje, poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była
wykonana, - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać poświadczenia. Obowiązek udowodnienia niemożności uzyskania poświadczenia spoczywa na Wykonawcy
oraz musi wynikać z treści oświadczenia i być poparte dowodami.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku
dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę który podlega wykluczeniu z udziału w
postępowaniu na podstawie:
a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507),
c) zamawiający nie przewiduje fakultatywnych podstaw wykluczenia.
Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.
3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach /
dokumentach.
4. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania, ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się
za odrzuconą.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna lub konsorcjum) żaden z
jej uczestników nie może podlegać wykluczeniu z postępowania i odrębnie musi wykazać to w postępowaniu – podobnie jak Wykonawca składający ofertę samodzielnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z
udziału w postępowaniu zamiast podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający żąda
oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania (załącznika nr 6 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia
wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia
odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie mógł na każdym etapie postępowania,
wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
Jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne,
Zamawiający będzie mógł w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie (o którym mowa
wyżej) będzie zobowiązany do złożenia:
- Wykaz robót budowlanych (załącznik nr 8 do SWZ) – co najmniej dwóch robót budowlanych (w zakresie objętym przedmiotem
zamówienia) o wartości min. 250.000,00 zł brutto wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo (złożone z ofertą) lub inny dokument potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnionądo reprezentowania Wykonawcy – w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy
oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) lub w przypadkureprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w
postępowaniu, udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez osobę umocowaną (nie przez osobę której dotyczy upoważnienie). W ww. przypadku:
1) pełnomocnictwo musi być podpisane podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, bądź notariusza,2)
oferta musi być podpisana elektronicznie przez pełnomocnika / osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy /
Wykonawców,
3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, odrębnie
składają oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków
udziału w postępowaniu, a także składają oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ww. ustawy. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 7 do SWZ). W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Umowa taka powinna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do
wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum
(obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy
konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Warunki umowy, które uwzględnione będą w przyszłej umowie z Wykonawcą wybranym w wyniku postępowania,zamieszczone są w projekcie umowy – załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, to jest innych niż zmiany zdefiniowane
w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i niewymagających przewidzenia w SWZ, a
także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w projekcie umowy.
4. Zmiana umowy dla swojej ważności wymaga zachowania formy pisemnej.