BZP: „Rozbudowę magistrali centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem węzła cieplnego i wykonaniem przyłączy do budynków użytkowych z rozbudową instalacji grzewczej i urządzeniami”
18.10.2024
2024/BZP 00553460/01
STAWY MILICKIE SPÓŁKA AKCYJNA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowę magistrali centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem węzła cieplnego i wykonaniem przyłączy do budynków użytkowych z rozbudową instalacji grzewczej i urządzeniami”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STAWY MILICKIE SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021461756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 20
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Sułowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stawymilickie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spolka.stawymilickie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowę magistrali centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem węzła cieplnego i wykonaniem przyłączy do budynków użytkowych z rozbudową instalacji grzewczej i urządzeniami”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55f3007b-c941-4148-9409-66a94eb502cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin” (znajdującej się na dole strony).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka Stawy Milickie S.A. reprezentowana przez Zarząd Spółki, z siedzibą w Rudzie Sułowskiej 20,
56-300 Milicz, adres e-mail: biuro@stawymilickie.pl, Tel. (+48) 71/ 38 47 110;
• Inspektorem ochrony danych osobowych w Spółce Stawy Milickie S.A.,
z siedzibą w Rudzie Sułowskiej 20, 56-300 Milicz jest Pani Monika Czarnecka kontakt: goniacz.monika@gmail.com, telefon 71/ 38 47 110;
• Dane osób fizycznych wskazane w formularzu ofertowym, umowie bądź innych dokumentach dotyczących zapytania ofertowego przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Rozbudowa magistrali centralnego ogrzewania”.
• Odbiorcami pozyskanych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z zapisami obowiązującego prawa i na podstawie jego wykładni;
• Dane osobowe będą przechowywane, przez okres określony przepisami prawa, w tym okres przedawnienia roszczeń wynikających z umowy;
• Obowiązek podania przez Wykonawcę/Oferenta danych osobowych bezpośrednio dotyczących osoby fizycznej działającej w imieniu własnym lub podmiotu handlowego, oferty, jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
• W odniesieniu do przekazanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Wykonawcy, których dane pozyska Zamawiający, posiadają następujące uprawnienia:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• Nie przysługuje Wykonawcy, którego dane Zamawiający pozyska:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN-08/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a. Wykonanie przedłużenia magistrali grzewczej rurą preizolowaną HEATPEX 75/160 o łącznej długości rurociągu zasilającego i powrotnego -ok. 170mb
b. Wykonanie studni inspekcyjnej przyłączeniowej w miejscu lokalizacji przyłącza do obecnej magistrali. Studnia o minimalnych wymiarach 1mx1m ze schodkami oraz wyłazem żeliwnym najazdowym. Zabezpieczona hydroizolacyjnie w miejscach przejść rurociągów.
c. Wykonanie węzła cieplnego w pomieszczeniu bieżącej kotłowni biurowca w systemie rozdzielaczowym z rozdziałem hydraulicznym uwzględniając:
• zasilanie budynku biurowego z możliwością sterowania temperaturą wyjściową na instalację grzewczą,
• budynku socjalnego z możliwością regulacji temperatury wyjściowej,
• warsztatu z bezpośrednim obiegiem wysokiego parametru zasilającego nagrzewnice wodne - 2 obiegi grzewcze,
• pozostawioną rezerwą na obieg hydrauliczny w ilości 1 sztuki,
• węzeł cieplny zabezpieczony Separatorem Magnetycznym, zaworami serwisowymi z możliwością swobodnego zrzutu zładu wody,
• naczynie przeponowe 35L + zawór bezpieczeństwa DN25 z podłączonym zrzutem wody do rury spustowej, Manometr na Zasilaniu i powrocie węzła cieplnego.
d. Montaż 3 nagrzewnic wodnych czterorzędowych z regulatorem obrotów, termostatem pomieszczenia, zaworem strefowym odcinającym obieg wodny nagrzewnicy oraz układem hydraulicznym z możliwością niezależnego wyłączenia obiegu hydraulicznego każdej z nagrzewnic osobno wraz z swobodnym spustem wody z urządzenia.
e. Wykonanie magistrali grzewczej, od węzła cieplnego budynku biurowego do warsztatów rurą preizolowaną HEATPEX fi 2x40/160 o łącznej długości 68mb. ( do obu budynków łącznie)
f. Wykonanie instalacji grzewczych wewnętrznych zasilających 3 nagrzewnice wodne.
g. Protokół próby szczelności magistrali grzewczej oraz wewnętrznych instalacji grzewczych do przedstawienia i załączenia do gwarancji.
h. Do wykonania prac ziemnych wykonawca udostępni nieodpłatnie zasoby własne w postaci koparki i operatora
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 50 000Zł (słownie: Pięćdziesiąt tysięcy złotych);
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podst. art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:1) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy:
2) w zakresie zmiany kolejności wykonania poszczególnych świadczeń wchodzących w skład przedmiotu Umowy, jednakże bez dokonywania zmiany terminu wykonania całości przedmiotu Umowy. Przedmiotowa zmiana będzie mogła być wprowadzona w szczególności w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt 1);
3) w zakresie zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, w szczególności robót zamiennych bądź dodatkowych, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych we wzorze umowy
4) W zakresie zmiany wynagrodzenia, w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w pkt 3) będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę
Pełen zakres zawarty został we wzorze umowy - załączniku nr 4 do SWZ