BZP: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w projekcie pn. Ochrona i rozwój dziedzictwa kulturowego dawnej Ordynacji Łańcuckiej w Pałacu Myśliwskim w Julinie OR- KA V
18.10.2024
2024/BZP 00553897/01
MUZEUM-ZAMEK W ŁAŃCUCIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w projekcie pn. Ochrona i rozwój dziedzictwa kulturowego dawnej Ordynacji Łańcuckiej w Pałacu Myśliwskim w Julinie OR- KA V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM-ZAMEK W ŁAŃCUCIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277055
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Zamkowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Łańcut
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@zamek-lancut.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zamek-lancut.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553897
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00547486
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1.Ostateczna ocena stanowić będzie sumę punktów uzyskanych
w zakresie obu kryteriach: O = C + D
2.Kryterium Cena oferty C0 – waga 80%, które zostanie ocenione w sposób, gdzie punkty wyliczone zostaną wg następującego wzoru:
C_0=C_MIN/C_B ×80 pkt
C0 – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu w górę do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium „Cena 80%”
CMIN – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
CB – zaproponowana cena oferty badanej
3. D - Doświadczenie osoby oddelegowanej do pełnienia funkcji Kierownika/Kierowniczki Zespołu Inżyniera Projektu – waga 20 %, gdzie punkt przyznawane będą według następującej zasady:
Zamawiający przyzna 5 punktów za każdą inwestycję o wartości ponad 2 miliony złotych obejmującą roboty budowlane lub konserwatorskie w ciągu ostatnich 10 lat przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, którą osoba przewidziana do realizacji na stanowisku Kierownika/Kierowniczki Zespołu Inżyniera Kontraktu zarządzała pełniąc funkcję Kierownika/Kierowniczki Zespołu/Inżyniera Kontraktu. Wykonawca może wykazać doświadczenie kadry w pełnych zakończonych kontraktach.
Jeżeli Wykonawca wskaże więcej niż 4 inwestycje Zamawiający przyzna max 20 pkt
Punkty w zakresie powyższego kryterium zostaną przyznane na podstawie oświadczenia zawartego w treści formularza ofertowego, sporządzonym przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ, Wykonawca w zakresie podlegającym ocenie w ramach niniejszego kryterium zobowiązany jest przedłożyć do oferty. Wykaz, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym w zakresie podlegającym ocenie w ramach niniejszego kryterium nie podlega uzupełnieniu.
Nie przedstawienie informacji w powyższym zakresie spowoduje przyznanie Wykonawcy w ramach tego kryterium 0 pkt.
W związku z charakterem niniejszego kryterium Zamawiający nie dopuszcza wskazania innej osoby mającej pełnić funkcję Kierownika/Kierowniczki Zespołu Inżyniera Projektu dla potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz innej osoby dla oceny niniejszego kryterium
Po zmianie:
1.Ostateczna ocena stanowić będzie sumę punktów uzyskanych
w zakresie obu kryteriach: O = C + D
2.Kryterium Cena oferty C0 – waga 80%, które zostanie ocenione w sposób, gdzie punkty wyliczone zostaną wg następującego wzoru:
C_0=C_MIN/C_B ×80 pkt
C0 – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu w górę do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium „Cena 80%”
CMIN – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
CB – zaproponowana cena oferty badanej
3. D - Doświadczenie osoby oddelegowanej do pełnienia funkcji Kierownika/Kierowniczki Zespołu Inżyniera Projektu – waga 20 %, gdzie punkt przyznawane będą według następującej zasady:
Zamawiający przyzna 5 punktów za każdą inwestycję o wartości ponad 2 miliony złotych obejmującą roboty budowlane lub konserwatorskie w ciągu ostatnich 15 lat przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, którą osoba przewidziana do realizacji na stanowisku Kierownika/Kierowniczki Zespołu Inżyniera Kontraktu zarządzała pełniąc funkcję Kierownika/Kierowniczki Zespołu/Inżyniera Kontraktu. Wykonawca może wykazać doświadczenie kadry w pełnych zakończonych kontraktach.
Jeżeli Wykonawca wskaże więcej niż 4 inwestycje Zamawiający przyzna max 20 pkt
Punkty w zakresie powyższego kryterium zostaną przyznane na podstawie oświadczenia zawartego w treści formularza ofertowego, sporządzonym przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ, Wykonawca w zakresie podlegającym ocenie w ramach niniejszego kryterium zobowiązany jest przedłożyć do oferty. Wykaz, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym w zakresie podlegającym ocenie w ramach niniejszego kryterium nie podlega uzupełnieniu.
Nie przedstawienie informacji w powyższym zakresie spowoduje przyznanie Wykonawcy w ramach tego kryterium 0 pkt.
W związku z charakterem niniejszego kryterium Zamawiający nie dopuszcza wskazania innej osoby mającej pełnić funkcję Kierownika/Kierowniczki Zespołu Inżyniera Projektu dla potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz innej osoby dla oceny niniejszego kryterium
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: milion złotych).
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielnie zamówienie wykaże,
że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres, prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował usługę pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu na co najmniej jednym zadani inwestycyjnym polegającym na budowie lub remoncie lub konserwacji lub rewitalizacji i wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 20 000 000,00 zł. Jako Wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia i podpisania Świadectwa Przejęcia/Protokołu Odbioru.
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
• zamówienia rozpoczęte i zakończone w ww. okresie,
• zamówienia zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie.
b) Jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia do pełnienia następujących funkcji:
i. Kierownika/Kierowniczki Zespołu Inżyniera Projektu osoba posiadająca: wykształcenie wyższe budowlane oraz ukończony kurs zarządzania projektami, potwierdzony międzynarodowym certyfikatem (min. IPMA Level D lub PRINCE2), lub MBA; doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 projektu inwestycyjnego przy budowie, rewitalizacji, konserwacji lub remoncie o min. wartości 20 000 000,00 zł; znajomość narzędzi do zarządzania projektami i technik oprogramowania wspierającego, a także znajomość wytycznych
w zakresie realizacji projektów współfinansowanych z środków unijnych;
ii. Inspektor/Inspektorka nadzoru robót konstrukcyjno- budowlanych – co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 7 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru oraz doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych w realizacji minimum 1 usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych
w budynku wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków;
iii. Inspektor/Inspektorka nadzoru instalacji i sieci sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń z min. 5 letnim stażem na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru,
iv. Inspektor/Inspektorka nadzoru robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń z min. 5 letnim stażem na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru;
v. Inspektor/Inspektorka nadzoru ds. niskoprądowych - osoba, która łącznie przez okres co najmniej 5 letni kierowała robotami obejmującymi co najmniej jedną z następujących realizacji: instalacja teleinformatyczna, komputerowa, LAN, WLAN; instalacji internetowej, digital signage; instalacji domofonowej; instalacji RTV-SAT; instalacja elektronicznych systemów zabezpieczeń: CCTV, SSWiN, KD, DSO; instalacja wykrywania pożaru; instalacja telemetryczna, instalacja nagłośnieniowa; BMS (Building Managment System), SMS (Security Managment System);
vi. Inspektor/inspektorka nadzoru ds. zabytkowych parków - osoba posiadająca wykształcenie wyższe zgodnie z wymaganiami wskazanymi w art. 37 b ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, z min. 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu pracami restauratorskimi, prowadzonymi przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru zabytków
vii. Specjalista/ specjalistka ds. finansowych - osoba posiadająca wykształcenie wyższe z min. 3 letnim doświadczeniem na stanowisku związanym z dokonywaniem sprawozdawczości związanej z realizacją projektów poprzez sporządzanie raportów i sprawozdań oraz opracowywaniem wniosków o płatność (kwartalnych, rocznych, końcowego) oraz rozliczeniu co najmniej 2 projektów finansowanych z środków unijnych
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: milion złotych).
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielnie zamówienie wykaże,
że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres, prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował usługę pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu na co najmniej jednym zadani inwestycyjnym polegającym na budowie lub remoncie lub konserwacji lub rewitalizacji i wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 20 000 000,00 zł. Jako Wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia i podpisania Świadectwa Przejęcia/Protokołu Odbioru.
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
• zamówienia rozpoczęte i zakończone w ww. okresie,
• zamówienia zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie.
b) Jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia do pełnienia następujących funkcji:
i. Kierownika/Kierowniczki Zespołu Inżyniera Projektu osoba posiadająca: wykształcenie wyższe budowlane, doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 projektu inwestycyjnego przy budowie, rewitalizacji, konserwacji lub remoncie o min. wartości 20 000 000,00 zł; znajomość narzędzi do zarządzania projektami i technik oprogramowania wspierającego, a także znajomość wytycznych
w zakresie realizacji projektów współfinansowanych z środków unijnych.
ii. Inspektor/Inspektorka nadzoru robót konstrukcyjno- budowlanych – co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 7 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru oraz doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych w realizacji minimum 1 usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych
w budynku wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków;
iii. Inspektor/Inspektorka nadzoru instalacji i sieci sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń z min. 5 letnim stażem na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru,
iv. Inspektor/Inspektorka nadzoru robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń z min. 5 letnim stażem na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru;
v. Inspektor/Inspektorka nadzoru ds. niskoprądowych - osoba, która łącznie przez okres co najmniej 5 letni pełniła funkcję inspektora nadzoru lub kierownika robót przy przedsięwzięciu obejmującym co najmniej jedną z następujących realizacji: instalacja teleinformatyczna, komputerowa, LAN, WLAN; instalacji internetowej, digital signage; instalacji domofonowej; instalacji RTV-SAT; instalacja elektronicznych systemów zabezpieczeń: CCTV, SSWiN, KD, DSO; instalacja wykrywania pożaru; instalacja telemetryczna, instalacja nagłośnieniowa; BMS (Building Managment System), SMS (Security Managment System);
vi. Inspektor/inspektorka nadzoru ds. zabytkowych parków - osoba posiadająca wykształcenie wyższe zgodnie z wymaganiami wskazanymi w art. 37 b ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, z min. 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu pracami restauratorskimi, prowadzonymi przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru zabytków
vii. Specjalista/ specjalistka ds. finansowych - osoba posiadająca wykształcenie wyższe z min. 3 letnim doświadczeniem na stanowisku związanym z dokonywaniem sprawozdawczości związanej z realizacją projektów poprzez sporządzanie raportów i sprawozdań oraz opracowywaniem wniosków o płatność (kwartalnych, rocznych, końcowego) oraz rozliczeniu co najmniej 2 projektów finansowanych z środków unijnych
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-24 10:00
Po zmianie:
2024-10-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-24 10:30
Po zmianie:
2024-10-28 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-22
Po zmianie:
2024-11-26