BZP: „Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie.”
30.10.2024
2024/BZP 00570511/01
Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364712023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 13/2
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184718191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edukacja@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/cuwmuszyna
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364712023
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Rynek 13/2
1.11.4.) Miejscowość: Muszyna
1.11.5.) Kod pocztowy: 33-370
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.11.9.) Numer telefonu: 184718191
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: edukacja@muszyna.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35d725c9-9b5f-485b-9801-fd45ff48fe63
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020422/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej.
2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, email: edukacja@muszyna.pl .
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.
5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych Miasto i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, ul. Rynek
13/2, 33-370 Muszyna.
2. Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Panią Magdalenę Waligóra. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: magdalena.waligora@cbi24.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr CUW.E.26.4.2024.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.E.26.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.
Zadanie Nr 1 na dostawę towaru – JAJA
Lp. Nazwa Produktu Jm Ilość
1. Jaja kurze luz rozmiar L szt. 8900
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 100 pkt
3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena za całość przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:
Nr kryterium Wzór
1 C = [( Cn/Cb)*100]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych
w ramach ustalonego kryterium.
6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych
przez niego ofert.
7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub
kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a
jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub
najniższym kosztem.
9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu,
która jest najwyżej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.
Zadanie Nr 2 na dostawę towaru – PIECZYWO
Lp. Nazwa Produktu Jm Ilość
1. Chleb pszenny 0,600 gr. pieczywo świeże szt. 570
2. Chleb graham . 600g. lub 800g. świeże szt. 500
3. Chałka słodka 600 g. szt. 270
4. Bułeczki pszenne 50g. lub 60g. szt. 700
5. Bułeczka Kajzerka mała 50g. lub 60g. szt. 700
6. Bułeczka grahamka 50g. lub 60g. szt. 400
7. Ciastka krucho-drożdżowe z serem lub budyniem kg 60
8. Groszek ptysiowy kg 20
9. Chleb wiejski szt. 300
10. Drożdżówki 100g szt. 200
11. Precel z sezamem lub makiem 100g szt. 50
12. Bułka maślana lub rogal maślany lub obwarzanek szt. 50
13. Kołacz z serem duży szt. 350
14. Chleb słonecznikowy szt. 150
15. Drożdże 500 g szt. 15
16. Rogaliki francuskie kg 60
17. Bułka tarta kg 80
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 100 pkt
3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena za całość przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:
Nr kryterium Wzór
1 C = [( Cn/Cb)*100]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych
w ramach ustalonego kryterium.
6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych
przez niego ofert.
7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub
kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a
jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub
najniższym kosztem.
9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu,
która jest najwyżej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.
Zadanie Nr 3 na dostawę towaru – PRODUKTY RÓŻNE
Lp. Nazwa Produktu Jm Ilość
1. Cukier waniliowy 32g opakowanie jednostkowe szt. 300
2. Cukier puder kg 10
3. Cukier 1 kg torebka kg 740
4. Dżem różne smaki 290g słoik. skład: owoce 50g/100. np. bio fix szt. 210
5. Grzyby suszone podgrzybek kg 0,5
6. Groszek konserwowy puszka 400 g. szt. 20
7. Galaretka owocowa różne smaki, 0,75g opakowanie jednostkowe np. Winiary” lub równoważny. szt. 285
8. Cynamon 20gr. szt. 60
9. Dżem duży 1 l. o smaku truskawki, skład: owoce, substancje żelujące, pektyna, regulator kwaśności, opakowanie słoik. np. Pińczów szt. 10
10. Ananas w syropie szt. 5
11. Ciastka herbatniki Asy opakowanie 1,10 kg 40
12. Angielskie ziele opakowanie jednostkowe folia z aluminiowa z nadrukiem kolorowanym waga 20gr. szt. 50
13. Herbata Lipton 100 szt. szt. 60
14. Herbata saga 90 szt. opakowanie lub równoważny. szt. 10
15. Herbata owocowa różne smaki 25 szt szt. 20
16. Budynie śmietankowy lub waniliowy 38 g np. winiary szt. 125
17. Kminek 20,g. opakowanie folia aluminiowa z kolorowym nadrukiem opakowanie jednostkowe. szt. 25
18. Brzoskwinia w syropie szt. 10
19. Groch omielany 0,5 kg szt. 45
20. Faola Jaś 0,5 kg szt. 50
21. Kakao 100 g. o obniżonej zawartości tłuszczu Opakowanie jednostkowe. np. DecoMoreno lub równoważny szt. 110
22. Kawa zbożowa Inka 150g. opak.. szt. 40
23. Kisiel owocowy różne smaki 38g. torebka folia z nadrukiem , opakowanie jednostkowe np. Winiary szt. 250
24. Koncentrat pomidorowy 50 procent pomidorów, 850g opakowanie jednostkowe puszka Bażant lub równoważny. szt. 80
25. Kasza jaglana op. 0,5 kg kg 6
26. Kukurydza konserwowa 400g. skład: ziarna słodkiej kukurydzy, sol, woda, cukier, opakowanie jednostkowe puszka, szt. 50
27. Kasza manna opakowanie jednostkowe torebka 1 kg. Bez obcych zapachów i zanieczyszczeń. kg 40
28. Kasza pęczak opakowanie torebka 1kg kg 40
29. Kasza gryczana Prażona 1kg. Torebka np. Piątnica. kg 30
30. Kasza jęczmienna perłowa opakowanie 0,5 kg szt. 10
31. Czosnek granulowany opak. 20g szt. 130
32. Kasza jęczmienna wiejska średnia lub Mazurska torebka 1 kg. kg 115
33. Ketchup łagodny np. Roleski 450 g 80% pomidorów . pojemnik z dozownikiem. szt. 130
34. Makaron brązowy kg 15
35. Wafle ryżowe op szt. 60
36. Papryka proszek słodka op 20g szt. 140
37. Makaron wstążka lub świdry lub kolanko lub łazanka skł. Mąka pszenna jajko, sól, opakowanie jednostkowe folia z nadrukiem 1 kg. Np. Lubella kg 230
38. Makaron muszelka opakowanie jednostkowe 1 kg. Folia z nadrukiem kolorowym np. Lubella lub równoważny. kg 16
39. Makaron nitka 250 g. skład: mąka pszenna, jajko, 23,5 procent przyprawy kurkumy. Opakowanie jednostkowe folia z nadrukiem. Np. Babuni lub równoważny. szt. 200
40. Makaron zacierka 250gr. Skł: mąka pszenna , jajko, przyprawa kurkuma, opakowanie jednostkowe folia z nadrukiem kolorowym. szt. 260
41. Makaron zacierka literki lub gwiazdki 0.25 dag opakowanie szt. 200
42. Musztarda stołowa 450gr. Z dozownikiem. szt. 15
43. Majeranek 20 gr. opakowanie jednostkowe folia z kolorowym nadrukiem szt. 50
44. Miód pszczeli wielokwiatowy 750 gr. opakowanie słoik. np. Huzar szt. 40
45. Mąka pszenna opakowanie jednostkowe 1 kg. Torebka np. Poznańska lub równoważny. kg 640
46. Liść laurowy 0,7g. torebka folia z nadrukiem szt. 40
47. Ogórki konserwowe 0,9 L słoik-skład: ogórki woda, ocet spirytusowy, cukier, sól, naturalne przyprawy smakowe. Opakowanie jednostkowe waga 880 g. szt. 35
48. Olej rzepakowy 1 L. z pierwszego tłoczenia, butelka z tworzywa sztucznego dopuszczalna do żywności. L 350
49. Ryż Biały długo ziarnisty Torebka 1 kg. Piątnica lub równoważny. kg 230
50. Ryż brązowy kg 5
51. Papryka konserwowa czerwona- skład: płaty papryki , woda, cukier, sol, przyprawy smakowe, opakowanie jednostkowe słoik 900 ml. szt. 10
52. Pieprz naturalny- mielony 20 gr. opakowanie jednostkowe, folia aluminiowa z nadrukiem kolorowym. szt. 230
53. Śmietan fix torebka 9g szt. 20
54. Soda oczyszczona torebka 100g szt. 30
55. Przyprawa bazylia –w proszku 10 gr. opakowanie folia aluminiowa z nadrukiem kolorowym. szt. 30
56. Przyprawa oregano 10 gr. torebka foliowa z nadrukiem kolorowym- mielona szt. 30
57. Proszek do pieczenia 39 g. opakowanie folia aluminiowa z nadrukiem kolorowym. szt. 150
58. Przyprawa zioła prowansalskie 10g. w proszku, opakowanie folia aluminiowa z nadrukiem kolorowym. szt. 20
59. Płatki jęczmienne śniadaniowe500g. opakowanie folia z nadrukiem. szt. 25
60. Płatki owsiane śniadaniowe opakowanie 500g lub 1 kg. kg 25
61. Płatki śniadaniowe kukurydziane op. 1 kg. Zawartość kukurydzy procent, cukier, sól, glukoza , substancje wzmacniające Np. Lubella lub równoważny kg 43
62. Przyprawa winiary 1l kg 85
63. Rodzynki- 40 g. opakowanie folia jednostkowa z nadrukiem kolorowym. kg 5
64. Sól kuchenna jodowana 1 kg. kg 120
65. Pomidory pelati bez skóry kg 70
66. Sok owocowy Kubuś- 0,9 l. butelka tworzywo sztuczne dopuszczalne do żywności, skł: owoce, marchew, pomarańcza, lub inne smaki, sok zagęszczony. szt. 270
67. Sos słodko- kwaśny Pudliszki 500g szt. 50
68. Skrobia ziemniaczana- torebka 1 kg kg 35
69. Mąka razowa kg 5
70. Przyprawa kurkuma op. 20g z kol nadrukiem szt. 20
71. Przyprawa curry 20g opak z kol nadrukiem szt. 20
72. Sok malinowy zagęszczony – 5 L. pojemnik jednorazowy z tworzywa sztucznego dopuszczonego do żywności, skł: malina, cukier, substancje zagęszczające. szt. 9
73. Soczewica 0,5 kg. kg 12
74. Filet z makreli w sosie pomidorowym - 170g. puszka opakowanie jednostkowe, skł: makrela 65 %, sól, przyprawy smakowe. szt. 55
75. Filet z makreli w oleju 0p 170g 65% makreli szt. 80
76. Żelatyna spożywcza szt. 15
77. Żurek naturalny 450 g. słoik skł: skrobia mąki żytniej sol, substancje wzmacniające smak i zapach, glutaminian sodu, cukier, aromat, cebula. szt. 70
78. Czekolada 60 % zawartości kakao szt. 60
79. Kwasek cytrynowy op 20g szt. 50
80. Ocet jabłkowy 1l szt. 18
81. Ciastka biszkopty z galaretką i czekoladą op 1 kg szt. 12
82. Ciastka wafle z kremem czekoladowym op. 400g szt. 70
83. Woda mineralna średnio gazowana 1.5 l szt. 200
84. Majonez 1l typu Winiary szt. 20
85. Ciastka biszkopty okrągłe 0.50 op szt. 120
86. Ciastka pierniczki w czekoladzie op 1 kg szt. 10
87. Wafle tortowe op szt. 50
88. Fasola konserwowa czerwona 400 g szt. 40
89. Powidło śliwkowe szt. 10
90. Chrupki kukurydziane 60 g opak. szt. 200
91. Chrzan tarty 180 g szt. 15
92. Soczek 100% z rureczką 200 ml szt. 200
93. Pieczarki marynowane słoik 760 g szt. 10
94. Przyprawa do piernika opakowanie 25g szt. 25
95. Przyprawa tymianek opakowanie 10 g szt. 25
96. Kasza kukurydziana opakowanie 0,5 kg. szt. 10
97. Orzech laskowy opak. 1 kg szt. 1
98. Tuńczyk w puszce szt. 20
99. Wiórka kokosowe 100g szt. 20
100. Pomidor suszony w zalewie słoik 720 ml szt. 15
101. Sezam suchy op. 100g szt. 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 100 pkt
3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena za całość przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:
Nr kryterium Wzór
1 C = [( Cn/Cb)*100]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych
w ramach ustalonego kryterium.
6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych
przez niego ofert.
7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub
kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a
jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub
najniższym kosztem.
9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu,
która jest najwyżej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.
Zadanie Nr 4 na dostawę towaru – MLEKO, PRODUKTY MLECZARSKIE, TŁUSZCZE
Lp. Nazwa Produktu Jm Ilość
1. Mleko wiejskie folia 2 % 1 L. opakowanie jednostkowe z kolorowym nadrukiem. szt. 3380
2. Serek Twój puszysty smak 150 g – różne smaki szt. 150
3. Jogurt naturalny 1 L. bez dodatków smakowych wiaderko plastikowe dopuszczalne do żywienia. L 200
4. Danonki owocowe 4x50g szt. 50
5. Masło Exstra 200 g. zawartość tłuszczu 82 %. szt. 1400
6. Twaróg półtłusty zawartość tłuszczu do 7% opakowanie pergamin. kg 200
7. Twaróg mielony- półtłusty, wiaderko plastikowe dopuszczalne w żywieniu,, pojemność 1kg. kg 180
8. Gratka drink 170g szt. 400
9. Serek wiejski kanapkowy, 100 g. opakowanie jednostkowe pojemniczek plastikowy dopuszczalny w żywieniu, z kolorowym nadrukiem. szt. 100
10. Śmietana 18 procent 400g. opakowanie jednostkowe kubek plastikowy dopuszczalny w żywieniu, z kolorowym nadrukiem. szt. 560
11. Danio serek o smaku waniliowym lub truskawkowym, 130 g. kubek plastikowy dopuszczalny w żywieniu z kolorowym nadrukiem. szt. 30
12. Kefir naturalny 1 l szt. 10
13. Ser żółty- salami Licbark: lub Kraśnik: opakowanie folia z kolorowym nadrukiem. kg 65
14. Śmietana kremówka 30% 200 ml. kubek plastikowy dopuszczalny w żywieniu z kolorowym nadrukiem. szt. 410
15. Serek monte pak po 6x55 g szt. 50
16. Margaryna palma szt. 100
17. Ser topiony Hochland baton 100 g szt. 60
18. Bryndza 100g szt. 10
19. Ser mozzarella w bloku kg 15
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 100 pkt
3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena za całość przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:
Nr kryterium Wzór
1 C = [( Cn/Cb)*100]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych
w ramach ustalonego kryterium.
6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych
przez niego ofert.
7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub
kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a
jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub
najniższym kosztem.
9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu,
która jest najwyżej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.
Zadanie Nr 5 na dostawę towaru – WARZYWA I OWOCE
Lp. Nazwa Produktu Jm Ilość
1. Kalafior świeży szt. 10
2. Brokuł świeży szt. 10
3. Fasola szparagowa żółta lub zielona kg 10
4. Ziemniak kg 4500
5. Ziemniak młody wczesny od 01.05 do 31.07 kg 560
6. Marchew kg 550
7. Ananas szt. 10
8. Burak czerwony wczesny kg 320
9. Botwinka pęczek szt. 10
10. Pietruszka korzeń kg 110
11. Seler korzeniowy płukany kg 130
12. Cebula kg 200
13. Czosnek szt. 210
14. Kapusta biała młoda wczesna szt. od 01.05 do 31.07 szt. 85
15. Kapusta biała późna na kg kg 160
16. Kapusta włoska szt. 12
17. Kapusta pekińska szt. 40
18. Kapusta czerwona kg 40
19. Kapusta kiszona worek folia 1 l kg kg 120
20. Koper świeży pęczek szt. 300
21. Ogórek szklarnia – krajowy lub importowany . kg 150
22. Pieczarka uprawna świeża. kg 60
23. Pomidor świeży – dojrzały intensywny kol kg 220
24 Por- świeży intensywnie zielony szt. 100
25. Sałata masłowa świeża bez uszkodzeń szt. 10
26. Susz wigilijny tacka 250 g szt. 15
27. Szczypiorek -pęczek szt. 70
28. Rzodkiewka pęczek szt. 200
29. Banan dojrzały bez uszkodzeń kg 920
30. Cytryna dojrzała kg 90
31. Gruszki- zielone lub żółte kg 460
32. Jabłko – kl. I kg 1270
33. Kiwi-kg bez uszkodzeń mechanicznych, kg 110
34. Mandarynka- owoc dojrzały słodki kg 290
35. Pomarańcze dojrzałe intensywny kolor kg 50
36. Arbuz – owoc dojrzały kg 400
37. Brzoskwinia owoc świeży gat. 1 kg 140
38. Nektarynka owoc gat. 1 kg 120
39. Borówka – uprawna lub leśna kg 1
40. Winogrona-zielone dojrzałe słodkie kg 10
41. Papryka czerwona słodka kg 30
42. Pietruszka liście pęczek szt. 200
43. Morela świeża kg 15
44. Śliwka węgierka kg 25
45. Dynia cała kg 90
46. Sałata lodowa szt. 230
47. Imbir korzeń kg 13
48. Rukola opakowanie 100g szt. 20
49. Kiełki lucerny lub brokuła250g szt. 10
50. Truskawka świeża gat. 1 kg 120
51. Ogórek kiszony wiaderko 5l szt. 30
52. Awokado szt. 40
53. Cukinia kg 20
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 100 pkt
3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena za całość przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:
Nr kryterium Wzór
1 C = [( Cn/Cb)*100]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych
w ramach ustalonego kryterium.
6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych
przez niego ofert.
7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub
kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a
jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub
najniższym kosztem.
9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu,
która jest najwyżej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.
Zadanie Nr 6 na dostawę towaru – MROŻONKI
Lp. Nazwa Produktu Jm Ilość
1. Filet Rybny Miruna –bez skóry opakowanie 6,80 czerwone kg 238
2. Polędwiczka z dorsza gat 1op 5 kg kg 5
3. Filet rybny Morszczuk op 7,00 kg gat 1 kg 49
4. Bukiet kwiatowy warzywa 3 składnikowy kg 70
5. Brokuł mrożony op 2,50 kg kg 110
6. Kalafior mrożony op 2,5 kg kg 65
7. Mieszanka warzywna 7 składnikowa do zupy kg 50
8. Fasola mrożona op 2,5 kg kg 90
9. Truskawka mrożona op 2,50 kg kg 120
10. Śliwka mrożona – op. Od 2 do 5 kg. Owoc dojrzały bez pestek, bez uszkodzeń mechanicznych,. kg 30
11. Mieszanka kompotowa op 2,50 kg kg 270
12. Groszek zielony mrożony op 2,50 kg kg 20
13. Szpinak mrożony 2,5 kg op kg 35
14. Malina mrożona 2,5 kg op kg 5
15. Marchewka beaby gatunek 1 2,5 kg op kg 35
16. Brukselka gatunek 1 2,5 kg op kg 7,5
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 100 pkt
3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena za całość przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:
Nr kryterium Wzór
1 C = [( Cn/Cb)*100]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych
w ramach ustalonego kryterium.
6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych
przez niego ofert.
7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub
kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a
jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub
najniższym kosztem.
9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu,
która jest najwyżej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.
Zadanie Nr 7 na dostawę towaru – MIĘSO i WĘDLINY
Lp. Nazwa Produktu Jm Ilość
1. Łopatka wieprzowa- mięso świeże kg 290
2. Schab bez kości- świeży, bez obcych zapachów kg 105
3. Karczek wieprzowy świeży bez obcych zapachów, z niewielkim przerostem tłuszczu kg 25
4. Szynka wieprzowa b/k kg 70
5. Mięso gulaszowe z indyka bez skóry udziec kg 160
6. Filet z indyka świeży kg 5
7. Filet z kurczaka świeży kg 340
8. Schab pieczony premium kg 35
9. Parówki – świeże zawartość mięsa szynki 90% kg 85
10. Szynka wieprzowa domowa 89% mięsa kg 50
11. Sękacz zapiekany kg 10
12. Szynka zapiekana na maśle kg 40
13. Pasztet pieczony drobiowy lub wieprzowy kg 20
14. Filet prasowany kg 6
15. Polędwica Sopocka kg 15
16. Filecik złocisty kg 30
17. Kiełbasa biała gruba kg 15
18. Wątróbka drobiowa kg 15
19. Kości schabowe cięte ze schabu kg 40
20. Kiełbasa szynkowa tradycyjna kg 3
21. Kiełbasa żywiecka kg 3
22. Kiełbasa krucha kg 12
23. Kiełbasa krakowska parzona kg 2
24. Kiełbasa krakowska sucha kg 32
25. Kiełbasa toruńska kg 110
26. Pieczeń z cielęciną kg 5
27. Mięso gulaszowe wołowe kg 8
28. Szponder wołowy kg 20
29. Udziec z kurczaka ze skórą kg 90
30. Kiełbasa drobiowa podsuszana kg 15
31. Podgardle gotowane kg 8
32. Boczek wędzony kg 8
33. Boczek gotowany kg 40
34. Skrzydełko z indyka kg 13
35. Pieczeń klops z polędwiczką kg 15
36. Porcja rosołowa ze skrzydełkami kg 160
37. Kurczak świeży kg 5
38. Polędwiczka pieczona o smaku Maślanym kg 8
39. Kabanos drobiowy kg 5
40. Podgardle gotowane kg 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 100 pkt
3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena za całość przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:
Nr kryterium Wzór
1 C = [( Cn/Cb)*100]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych
w ramach ustalonego kryterium.
6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych
przez niego ofert.
7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub
kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a
jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub
najniższym kosztem.
9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu,
która jest najwyżej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia:
Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy.Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-06 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-06 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Muszynie, ul. Rynek 13, 33-370 Muszyna, NIP: 7341704177 REGON: 004423737 w imieniu i na rzecz którego działa Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, ul. Rynek 13/2, 33-370 MuszynaRodzaj Zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Przedmiot działalności Zamawiającego: Edukacja