BZP: Zarządzanie nieruchomościami komunalnymi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości będących w zasobie komunalnym Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy
30.10.2024
2024/BZP 00572340/01
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Rembertów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zarządzanie nieruchomościami komunalnymi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości będących w zasobie komunalnym Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Rembertów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. A. Chruściela 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-401
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rembertow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rembertow.um.warszawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie nieruchomościami komunalnymi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości będących w zasobie komunalnym Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5766702-c637-4b1e-a2d9-d93dc8e3a5f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025478/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Zarządzanie nieruchomościami komunalnymi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości będących w zasobie komunalnym Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-VIII-WZP.271.54.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 63779,74 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zarządzanie nieruchomościami komunalnymi będącymi w zasobie komunalnym Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy w zakresie:
1. Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości poprzez:
a) nadzór nad pracami firm wykonujących prace na terenie nieruchomości dotyczących wywozu nieczystości stałych i płynnych,
b) przekazywanie informacji Zamawiającemu o stwierdzonych na nieruchomościach nieprawidłowościach związanych z koniecznością wykonania stosownej konserwacji bądź usunięciu awarii.
c) podejmowanie interwencji w przypadku otrzymanych zgłoszeń od mieszkańców o zagrożeniach bezpieczeństwa na nieruchomościach i zawiadomienie o tym fakcie niezwłocznie Zamawiającego.
d) zabezpieczanie budynków przed szkodnikami, stosowanie zabezpieczeń profilaktycznych wokół budynków oraz na regularnym uzupełnianiu środków gryzoniobójczych - wykonanie według potrzeb.
e) zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania nieruchomości w okresie zimowym polegające na:
- usuwaniu sopli oraz nawisów śnieżnych z dachów,
- codziennego odgarniania śniegu z chodników przy nieruchomości, chodnika na nieruchomości przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 1/3 łączącego ul. Cyrulików z ul. Strażacką oraz na dojściach do altan śmietnikowych, zjazdu do garażu podziemnego przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 55. Zakup i dostarczanie piasku na teren nieruchomości należy do obowiązków Wykonawcy.
f) usuwanie zanieczyszczeń incydentalnych, takich jak rozlane substancje ropopochodne, rozbite szyby, odchody z terenu nieruchomości, nielegalne wysypiska – wykonanie według potrzeb.
2. Utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem poprzez:
a) zapewnienie utrzymania porządku i czystości nieruchomości polegających na:
- zamiataniu pomieszczeń wspólnego użytku (klatki schodowe, korytarze, podłogi) – wykonanie 1 raz w tygodniu,
- myciu ścian malowanych olejno – wykonanie 1 raz w miesiącu lub wg potrzeb,
- myciu schodów, poręczy – wykonanie 1 raz w tygodniu,
- myciu okien i szyb – wykonanie 1 raz na kwartał,
- myciu podłóg korytarzy – wykonanie 1 raz w tygodniu,
- usuwaniu kurzu i pajęczyn – wykonanie według potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu,
- sprzątaniu chodników i zjazdu do garażu przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 55 - wykonanie wg potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu,
- usuwaniu graffiti oraz naklejek i plakatów reklamowych, nieaktualnych ogłoszeń z drzwi wejściowych do klatek i korytarzy - wykonanie według potrzeb.
b) zamiatanie chodnika na nieruchomości przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 1/3 łączącego ul. Cyrulików z ul. Strażacką wraz z opróżnianiem znajdujących się tam koszy śmietnikowych– wykonanie wg potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu,
c) utrzymanie porządku na strychach budynków i zejść do piwnic - wykonanie według potrzeb,
d) utrzymanie porządku (zamiatanie) przy miejscach gromadzenia odpadów na nieruchomościach oraz w komorze śmietnikowej w budynku przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 55 wraz z jej dezynfekcją - wykonanie według potrzeb,
e) sprzątanie garażu podziemnego przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 55 poprzez usunięcie luźnego piasku i śmieci, umycie powierzchni mechanicznie lub ręcznie z użyciem nieagresywnych i biodegradowalnych środków powierzchniowo czynnych oraz oczyszczenie kraty odwadniającej - wykonanie cztery razy do roku (grudzień, marzec, czerwiec, wrzesień),
f) sprzątanie terenów zielonych przynależnych do nieruchomości, zbieranie odpadów i nieczystości – wykonanie wg potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu).
g) grabienie trawników ze śmieci i liści. Pakowanie liści do worków (zakupionych przez Wykonawcę) - wykonanie według potrzeb.
h) ręczne lub mechaniczne odchwaszczanie chodników, krawężników i zjazdu do garażu przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 55 - wykonanie według potrzeb.
i) umieszczanie flag państwowych na budynkach z okazji świąt i rocznic państwowych oraz lokalnych. Flagi państwowe umieszczane na budynkach zapewnia Zamawiający.
4.2.6.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do czynności odgarniania śniegu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zestawienie Kosztów Zamówienia - w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie (wzór druku załącznik nr 2 do SWZ).Uwaga!
Dokument nie podlega procedurze, o której mowa w art. 128 ust. 1 Ustawy. Niezłożenie Zestawienia Kosztów Zamówienia, brak podpisu osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy na Zestawieniu Kosztów Zamówienia lub stwierdzenie przez Zamawiającego omyłek, których Zamawiający nie będzie mógł poprawić w trybie przewidzianym w art. 223 Ustawy, będzie skutkować odrzuceniem oferty wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców pod warunkiem ustanowienia przez nich Pełnomocnika do reprezentowania ich postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Dokument pełnomocnictwa musi być sporządzony i załączony do oferty zgodnie z zasadami określonymi w SWZ;
Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, który w imieniu Wykonawców występujących wspólnie złoży w systemie ofertę;
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określone w SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy