BZP: Kompleksowa fizyczna i elektroniczna ochrona osób, mienia i obiektów MZK Sp. z o.o. oraz całodobowa ochrona terenu Targowiska Przygranicznego.
22.11.2024
2024/BZP 00610824/01
Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa fizyczna i elektroniczna ochrona osób, mienia i obiektów MZK Sp. z o.o. oraz całodobowa ochrona terenu Targowiska Przygranicznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210022921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 4a
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@kostrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.kostrzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa fizyczna i elektroniczna ochrona osób, mienia i obiektów MZK Sp. z o.o. oraz całodobowa ochrona terenu Targowiska Przygranicznego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65267506-620b-4f27-a20b-3a0dea2c9ce9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mzk_kostrzyn/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/proceeding/invitations/1023213
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca winien założyć konto użytkownika na Platformie.
2. Założenie/posiadanie konta użytkownika na Platformie oraz korzystanie w Platformy przez Wykonawcę nie wiąże się z żadnymi kosztami dla Wykonawców.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SWZ/8/U/MZK/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kompleksowa fizyczna i elektroniczna ochrona osób, mienia i obiektów Miejskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą oraz całodobowa ochrona terenu Targowiska Przygranicznego w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Sikorskiego 42.
Zamawiający podpisze osobne umowy z Wykonawcą na oba zadania.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy:
3.1. posiadanie Stacji Monitorowania Alarmów (SMA) zlokalizowanej poza obiektami zamawiającego i przyłączenie istniejących systemów alarmowych zamawiającego do Stacji Monitorowania Wykonawcy. Wykonawca przeprowadzi z użyciem własnych urządzeń przekaz sygnałów alarmowych do SMA .
3.2. zapewnienie całodobowej łączności i możliwości kontroli „on-line” dla użytkownika stanu uzbrojenia/rozbrojenia systemu alarmowego
3.3. zapewnienie urządzeń do kontroli pracy wartowników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym podgląd „on-line” - kontrola pełnienia czynności w czasie rzeczywistym lub wydruk wskazanego okresu pracy na żądanie zamawiającego
3.4. dokonywanie obchodów podczas nocnych zmian na obiektach: siedziba i Targowisko.
3.5. dozór systemu CCTV we wszystkich obiektach, na których jest zainstalowany (dotyczy również obiektów, na których w przyszłości zamawiający wykona system CCTV),
4.Kierowanie zespołem pracowników przez jednego kwalifikowanego pracownika (pracownik specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej) nadzorującego pozostałych pracowników wykonujących czynności ochrony na obiektach. Wykonawca wskaże tego pracownika oraz kontakt z nim w ofercie.
5. Posiadanie patrolu interwencyjnego wyposażonego w pojazd.
6. Pracownicy Wykonawcy muszą być umundurowani w wersji letniej i zimowej – indywidualnie dla każdego z nich oraz posiadać identyfikator osobowy.
7. Wykonawca przed złożeniem oferty musi zapoznać się ze wszystkimi obiektami oraz procedurami obowiązującymi w zakresie ochrony obiektów MZK Sp. z o.o. Po wyborze oferty procedury te będą stanowiły załącznik do umowy.
8. W przypadku wystąpienia awarii łączności pomiędzy jakimkolwiek z obiektów a Stacją Monitorowania, której przyczyna leży po stronie Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek usunąć zaistniałą awarię w czasie nie przekraczającym 24 godzin od stwierdzenia awarii, a na czas usuwania awarii Wykonawca zapewni ochronę fizyczną na obiekcie, z którym związana jest awaria, a tym samym brak jest możliwości monitorowania. Powyższe odbywać się będzie bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie nastąpi na kolejny rok.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. posiadają aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia ważną przez cały okres realizacji zamówienia,
2. posiadają aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie ochrony osób i mienia, deliktowe i kontraktowe na sumę ubezpieczenia min. 1.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia dla szkód osobowych i rzeczowych,
3. wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie - co najmniej 3 usług polegających na stałej fizycznej i elektronicznej ochronie obiektów przez okres co najmniej 6 miesięcy dla każdej usługi, w sposób ciągły,
4. wykażą dysponowanie co najmniej jednym patrolem interwencyjnym wyposażonym w pojazd oraz środki bezpośredniego przymusu,
5. wykażą dysponowanie co najmniej 4 osobami w wieku 21 do 55 lat, posiadającymi licencję pracownika ochrony lub posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji, oraz posiadającymi co najmniej 3-letnie doświadczenie w ochronie osób i mienia, które będą osobiście świadczyły usługę ochrony na obiektach Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą który złożył odrębną ofertę.
2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji gospodarczej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz zespołów patroli interwencyjnych zgodnie z zapisem rozdziału XV ust. 4, którymi Wykonawca będzie dysponował w realizacji zamówienia
2. Wykaz wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia u Zamawiającego.
3. Aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia ważną przez cały okres realizacji zamówienia.
4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w zakresie deliktowym i kontraktowym na sumę gwarancyjną min. 1.000.000 zł.
5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na stałej fizycznej i elektronicznej ochronie obiektów przez okres co najmniej 6 miesięcy w sposób ciągły.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 6.000,00 zł. – (sześć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w GBS w Barlinku O/Kostrzyn nad Odrą, nr 11 8355 0009 0104 0661 2000 0002.