BZP: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu miasta Głowna w latach 2025-2026
26.11.2024
2024/BZP 00616111/01
Gmina Miasta Głowno
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu miasta Głowna w latach 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Głowno
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Młynarska 15
1.4.2.) Miejscowość: Głowno
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@glowno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glowno.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616111
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00600071
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi bankowej budżetu miasta Głowna w latach 2025-2026, w tym:
1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych w złotych polskich dla budżetu Gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych,
2) realizacja zleceń płatniczych/przelewów z rachunków Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych na konta w banku obsługującym oraz konta w innych bankach, drogą elektroniczną i papierową,
3) przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i od osób trzecich na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w placówkach banku lub punkcie kasowym bez pobierania opłat i prowizji,
4) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku bankowego Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w placówkach banku lub punkcie kasowym bez pobierania opłat i prowizji - w tym realizacja czeków gotówkowych i list wypłat,
5) zapewnienie Systemu Identyfikacji Płatności Masowych umożliwiającego ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych wskazanych przez Zamawiającego.
6) oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, w oparciu o WIBID 1M+- marża Banku
7) przyjmowanie wolnych środków pieniężnych na negocjowane lokaty krótkoterminowe,
8) nieodpłatna dostawa, instalacja, przeniesienie bazy danych, wdrożenie, przeszkolenie pracowników oraz pełnienie asysty technicznej i serwisu w zakresie systemu bankowości elektronicznej (w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej niezależnie od przyczyny jej wystąpienia lub powstania innej sytuacji uniemożliwiającej dokonywanie przelewów w formie elektronicznej realizacja przelewów złożonych w formie papierowej dokonywana będzie według stawki przewidzianej dla przelewów elektronicznych).
9) nieodpłatne zapewnienie dostępu do bankowości elektronicznej dla Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w niezbędnej ilości dostosowanej do potrzeb. Aktualna liczba użytkowników wynosi 45 przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby użytkowników w trakcie trwania umowy,
10) w okresie obowiązywania umowy system bankowości elektronicznej musi zapewniać co najmniej:
- dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym,
- dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,
- dokonywanie przelewów bankowych w danym dniu roboczym na rachunek odbiorcy,
- generowanie wyciągów bankowych,
- wykonywanie raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich wydrukowania,
- sporządzanie historii rachunku,
- przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu przez cały okres trwania umowy
- spełnienie wymogów bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- możliwość wygenerowania na wniosek Zamawiającego wyciągów bankowych w pliku xml w określonej strukturze - dot. jednolitego pliku kontrolnego JPK-WB,
11) sporządzanie nieodpłatne wyciągów bankowych w formie elektronicznej w terminie do godz. 9.00 następnego dnia roboczego po dokonanej transakcji,
12) nieodpłatne potwierdzenie stanu salda na każde żądanie,
13) nieodpłatne wydawanie blankietów czeków gotówkowych,
14) nieodpłatne wydawanie na wniosek Zamawiającego opinii bankowych oraz zaświadczeń związanych z obsługą Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych,
15) otwarcie nowych rachunków bankowych nastąpi w dniu złożenia pisemnej dyspozycji Zamawiającego, pod warunkiem, że dyspozycja wpłynie do Wykonawcy do godziny 16:00,
16) nieodpłatne zamknięcie rachunków bankowych w trakcie trwania umowy będzie dokonywane przez Bank na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego w terminie dwóch dni od daty wpływu do banku przedmiotowej dyspozycji,
17) nieodpłatne dokonywanie „zerowania” rachunków bankowych Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu, w ostatnim dniu roboczym każdego roku, kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek bankowy,
18) aneksowaniu umów oraz zmian kart wzorów podpisów bez opłat i prowizji,
19) udzielenie Zamawiającemu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym, prowadzonym dla budżetu Gminy Miasta Głowno do wysokości określonej na koniec roku w uchwale Rady Miejskiej w Głownie w sprawie uchwały budżetowej Gminy Miasta Głowno na pokrycie przejściowego deficytu budżetu. Od kwoty wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym Wykonawca będzie pobierał odsetki w oparciu o stawkę WIBOR 1M +/- marża. Bank nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat. Prawnym zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca, który posiada siedzibę na terenie miasta Głowna obowiązany jest prowadzić obsługę kasową, co najmniej w godzinach od 09:00 do 16:00. Wykonawca który nie posiada siedziby, oddziału lub placówki lub punktu kasowego na terenie miasta Głowna zobowiązany jest do utworzenia do dnia 01.01.2025 r. i prowadzenia do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy placówki bankowej lub punktu kasowego na terenie położonym w granicach administracyjnych miasta Głowno, które będą czynne, co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 16:00. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru gotówki z kasy/punktu kasowego Zamawiającego w dni robocze w godzinach 15.20 – 15.30 przez swoich konwojentów.
3. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego zapewnienia Zamawiającemu w każdym dniu roboczym w godz. 9.00-15.00 możliwości rozmienienia gotówki w łącznej kwocie 500,00 zł (w tym 400,00 zł na banknoty o nominałach 10,00 zł i 20,00 zł oraz 100,00 zł na bilon o nominałach 1 zł, 2 zł i 5 zł).
4. Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy o prowadzenie rachunków bankowych z Gminą Miasta Głowno oraz z każdą jednostką organizacyjną Gminy Miasta Głowno.
5. Szacunkowe ilości poszczególnych operacji, składających się na przedmiot zamówienia podane są w formularzu oferty.
6. Wykaz jednostek organizacyjnych:
1) Urząd Miejski w Głownie
2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
3) Szkoła Podstawowa nr 1
4) Szkoła Podstawowa nr 2
5) Szkoła Podstawowa nr 3
6) Miejskie Przedszkole nr 1
7) Miejskie Przedszkole nr 2
8) Miejskie Przedszkole nr 3
9) Miejski Żłobek w Głownie
10) Miejski Ośrodek Kultury
11) Biblioteka Miejska
12) Środowiskowy Dom Samopomocy
13) Miejski Zakład Komunalny
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi bankowej budżetu miasta Głowna w latach 2025-2026, w tym:
1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych w złotych polskich dla budżetu Gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych,
2) realizacja zleceń płatniczych/przelewów z rachunków Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych na konta w banku obsługującym oraz konta w innych bankach, drogą elektroniczną i papierową,
3) przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i od osób trzecich na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w placówkach banku lub punkcie kasowym bez pobierania opłat i prowizji,
4) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku bankowego Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w placówkach banku lub punkcie kasowym bez pobierania opłat i prowizji - w tym realizacja czeków gotówkowych i list wypłat,
5) zapewnienie Systemu Identyfikacji Płatności Masowych umożliwiającego ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych wskazanych przez Zamawiającego.
6) oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, w oparciu o WIBID 1M+- marża Banku
7) przyjmowanie wolnych środków pieniężnych na negocjowane lokaty krótkoterminowe,
8) nieodpłatna dostawa, instalacja, przeniesienie bazy danych, wdrożenie, przeszkolenie pracowników oraz pełnienie asysty technicznej i serwisu w zakresie systemu bankowości elektronicznej (w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej niezależnie od przyczyny jej wystąpienia lub powstania innej sytuacji uniemożliwiającej dokonywanie przelewów w formie elektronicznej realizacja przelewów złożonych w formie papierowej dokonywana będzie według stawki przewidzianej dla przelewów elektronicznych).
9) nieodpłatne zapewnienie dostępu do bankowości elektronicznej dla Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w niezbędnej ilości dostosowanej do potrzeb. Aktualna liczba użytkowników wynosi 45 przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby użytkowników w trakcie trwania umowy,
10) w okresie obowiązywania umowy system bankowości elektronicznej musi zapewniać co najmniej:
- dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym,
- dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,
- dokonywanie przelewów bankowych w danym dniu roboczym na rachunek odbiorcy,
- generowanie wyciągów bankowych,
- wykonywanie raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich wydrukowania,
- sporządzanie historii rachunku,
- przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu przez cały okres trwania umowy
- spełnienie wymogów bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- możliwość wygenerowania na wniosek Zamawiającego wyciągów bankowych w pliku xml w określonej strukturze - dot. jednolitego pliku kontrolnego JPK-WB,
11) sporządzanie nieodpłatne wyciągów bankowych w formie elektronicznej w terminie do godz. 9.00 następnego dnia roboczego po dokonanej transakcji,
12) nieodpłatne potwierdzenie stanu salda na każde żądanie,
13) nieodpłatne wydawanie blankietów czeków gotówkowych,
14) nieodpłatne wydawanie na wniosek Zamawiającego opinii bankowych oraz zaświadczeń związanych z obsługą Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych,
15) otwarcie nowych rachunków bankowych nastąpi w dniu złożenia pisemnej dyspozycji Zamawiającego, pod warunkiem, że dyspozycja wpłynie do Wykonawcy do godziny 16:00,
16) nieodpłatne zamknięcie rachunków bankowych w trakcie trwania umowy będzie dokonywane przez Bank na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego w terminie dwóch dni od daty wpływu do banku przedmiotowej dyspozycji,
17) nieodpłatne dokonywanie „zerowania” rachunków bankowych Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu, w ostatnim dniu roboczym każdego roku, kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek bankowy,
18) aneksowaniu umów oraz zmian kart wzorów podpisów bez opłat i prowizji,
19) udzielenie Zamawiającemu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym, prowadzonym dla budżetu Gminy Miasta Głowno do wysokości określonej na koniec roku w uchwale Rady Miejskiej w Głownie w sprawie uchwały budżetowej Gminy Miasta Głowno na pokrycie przejściowego deficytu budżetu. Od kwoty wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym Wykonawca będzie pobierał odsetki w oparciu o stawkę WIBOR 1M +/- marża. Bank nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat. Prawnym zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca, który posiada siedzibę na terenie miasta Głowna obowiązany jest prowadzić obsługę kasową, co najmniej w godzinach od 09:00 do 16:00. Wykonawca który nie posiada siedziby, oddziału lub placówki lub punktu kasowego na terenie miasta Głowna zobowiązany jest do utworzenia do dnia 01.01.2025 r. i prowadzenia do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy placówki bankowej lub punktu kasowego na terenie położonym w granicach administracyjnych miasta Głowno, które będą czynne, co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 16:00.
3. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego zapewnienia Zamawiającemu w każdym dniu roboczym w godz. 9.00-15.00 możliwości rozmienienia gotówki w łącznej kwocie 500,00 zł (w tym 400,00 zł na banknoty o nominałach 10,00 zł i 20,00 zł oraz 100,00 zł na bilon o nominałach 1 zł, 2 zł i 5 zł).
4. Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy o prowadzenie rachunków bankowych z Gminą Miasta Głowno oraz z każdą jednostką organizacyjną Gminy Miasta Głowno.
5. Szacunkowe ilości poszczególnych operacji, składających się na przedmiot zamówienia podane są w formularzu oferty.
6. Wykaz jednostek organizacyjnych:
1) Urząd Miejski w Głownie
2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
3) Szkoła Podstawowa nr 1
4) Szkoła Podstawowa nr 2
5) Szkoła Podstawowa nr 3
6) Miejskie Przedszkole nr 1
7) Miejskie Przedszkole nr 2
8) Miejskie Przedszkole nr 3
9) Miejski Żłobek w Głownie
10) Miejski Ośrodek Kultury
11) Biblioteka Miejska
12) Środowiskowy Dom Samopomocy
13) Miejski Zakład Komunalny
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-27 10:00
Po zmianie:
2024-11-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-27 11:00
Po zmianie:
2024-11-29 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-26
Po zmianie:
2024-12-28