BZP: [U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
27.11.2024
2024/BZP 00620107/01
"Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
[U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce0d5b34-1692-471a-b231-a88e7b30eadb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10140053.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014005
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że adresem strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia
treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą jest: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014005
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późń. zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
2018.1000) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) (w skrócie: RODO) jest Zamawiający: „Zakład Komunalny” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Podmiejskiej 69, 45-574 Opole, e-mail: sekretariat@zk.opole.pl (dalej zwany „Administratorem”),
2. Dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z prowadzonym postępowaniem wynikłym z zapytania ofertowego oraz w celach związanych z ewentualnym zawarciem i wykonaniem umowy z Administratorem – w przypadku wyboru oferty.
3. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych znajdują się w załączniku nr 9 (klauzula informacyjna dla osób fizycznych) oraz załączniku nr 10 (klauzula informacyjna dla pracowników reprezentantów osób prawnych).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18
ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/18/TP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona obiektu Stadion Opolski.
Ogólne wymagania dot. przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na rzecz Zamawiającego na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ oraz w treści załącznika nr 3 do SWZ – Projekt umowy - § 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy.3.2.4.1.
Prawo opcji będzie polegać na możliwości zlecenia dodatkowej usługi ochrony, która będzie uzgadniana z Wykonawcą z wyprzedzeniem (z wyjątkiem usługi dozoru patrolu interwencyjnego na wezwanie, która winna być realizowana w trybie natychmiastowym) i realizowana dodatkowo po cenie dodatkowej roboczogodziny podanej w ofercie Wykonawcy, w tym możliwości skorzystania przez Zamawiającego z dozoru patrolu interwencyjnego na wezwanie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3.2.4.2.
Zamawiający nie określa wymiaru godzin objętych prawem opcji a tylko wartość procentową dla udzielonej wartości zamówienia. Prawo opcji wyniesie maksymalnie 20% udzielonej wartości zamówienia gwarantowanego objętego przedmiotem zamówienia.
3.2.4.3.
Okoliczności skorzystania z prawa opcji wskazano w § 1 ust. 6 – 12 Projektu umowy.
Numeracja zgodna z SWZ
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
5.4.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
posiada ważną koncesję, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. 2021 r. 1995) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, potwierdzającą minimum rok działalności.
5.4.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia minimum na poziomie A2 do wykonywania lotów dronem.
Numeracja zgodna z SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający będzie żądał dostarczenia:
9.1.1.
Koncesji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. 2021 r. 1995) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, potwierdzającą minimum rok działalności.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia:
9.2.1.
Wykazu osób (załącznik nr 5 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami i dowodami na temat ich kwalifikacji zawodowych / uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, przy czym dowodami, o których mowa są kserokopie dokumentów (uprawnienia /dokumenty potwierdzające kwalifikacje) potwierdzających, że Wykonawca dysponuje osobami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 5.4.4. SWZ.
Numeracja zgodna z SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
7.1.7.1.1
Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) - wersja podpisana zgodnie z pkt. 16.3 SWZ oraz wersja edycyjna.
7.1.2
Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SWZ).
7.1.3
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru2 - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
7.1.4
Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty.
7.1.5
Przedmiotowe środki dowodowe– zgodnie z pkt. 8 SWZ – jeżeli dotyczy
7.1.6
Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa – zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 3) SWZ - jeżeli dotyczy.
Sam fakt złożenia pliku „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności – zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 4) SWZ - jeżeli dotyczy.
7.3. W sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:
7.3.1.
Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) - wersja podpisana zgodnie z pkt. 16.3 SWZ oraz wersja edycyjna.
7.3.2.
Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.3.3.
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcja, Spółki Cywilne) – załącznik nr 6 do SWZ.
7.3.4.
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru3- celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
7.3.5.
Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty).
7.3.6.
Przedmiotowe środki dowodowe – zgodnie z pkt. 8 SWZ – jeżeli dotyczy
7.3.7.
Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa – zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 3) SWZ - jeżeli dotyczy
Sam fakt złożenia pliku „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności – zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 4) SWZ - jeżeli dotyczy.
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Numeracja zgodna z SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:7.3.1.
Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) - wersja podpisana zgodnie z pkt. 16.3 SWZ oraz wersja edycyjna.
7.3.2.
Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.3.3.
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcja, Spółki Cywilne) – załącznik nr 6 do SWZ.
7.3.4.
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru3- celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
7.3.5.
Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty).
7.3.6.
Przedmiotowe środki dowodowe – zgodnie z pkt. 8 SWZ – jeżeli dotyczy
7.3.7.
Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa – zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 3) SWZ - jeżeli dotyczy
Sam fakt złożenia pliku „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności – zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 4) SWZ - jeżeli dotyczy.
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Numeracja zgodna z SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projekt umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowi załącznik nr 3 do SWZ - Projekt umowy.Rodzaj i zakres zmian umowy i warunków ich wprowadzenia określono w § 7.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014005
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Realizacja przedmiotu zamówienia: od godziny 19:00 dnia następnego po dniu zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy do godziny 07:00 ostatniego dnia jej obowiązywania.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
− czynności bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia.
2.1. Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował personelem posiadającym uprawnienia minimum na poziomie A2 do wykonywania lotów dronem oraz jest zarejestrowany na stronie Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Ważne jest także, aby dron był zgłoszony przez Internet i był na nim umieszczony nadany online numer operatora drona i pilota bezzałogowego statku powietrznego.
2.2. Zamawiający, z uwagi na specyfikę powierzonych zadań, nie dopuszcza w toku realizacji usługi objętej przedmiotowym postępowaniem wykonywania pracy przez osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
3. Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami wyznaczono osoby:
Oliwia Łazarska - w sprawach dotyczących ogłoszenia o zamówieniu i SWZ - tel. 77 456 32 58 w.38, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 14:30.
Małgorzata Kornaga - w sprawach związanych z zakresem technicznym i opisem przedmiotu zamówienia - tel. 537 609 427, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 14:30.
4. Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 03.01.2025 r.
5. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.
6. Zgodnie z § 2 ust. 10 pkt. 6) umowy, Wykonawca w czasie obowiązywania umowy, nie później niż od dnia rozpoczęcia terminu wykonania przedmiotu umowy, obowiązany jest posiadać umowę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej – polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, związanej z realizacją umowy na sumę ubezpieczenia nie niższą niż jeden milion złotych [1 000 000,00 zł] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zawarcie umowy ubezpieczenia, w tym w szczególności kopię umowy/ polisy ubezpieczenia wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty za polisę – nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi stanowiącej przedmiot umowy.