BZP: MZJEw Krakowie, ul. Jana Zamoyskiego 58 w Krakowie – dostawa specjalistycznego wyposażenia/pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznej dla zadania pn. „Zawodowa Małopolska”.
29.11.2024
2024/BZP 00624310/01
MAŁOPOLSKI ZESPÓŁ JEDNOSTEK EDUKACYJNYCH W KRAKOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
MZJEw Krakowie, ul. Jana Zamoyskiego 58 w Krakowie – dostawa specjalistycznego wyposażenia/pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznej dla zadania pn. „Zawodowa Małopolska”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI ZESPÓŁ JEDNOSTEK EDUKACYJNYCH W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522727086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Zamoyskiego 58
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-523
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 656 24 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ksm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ksm.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MZJEw Krakowie, ul. Jana Zamoyskiego 58 w Krakowie – dostawa specjalistycznego wyposażenia/pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznej dla zadania pn. „Zawodowa Małopolska”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56c780b0-c7ab-4b95-a3ef-abd7c88a340f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00508165/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zawodowa Małopolska
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
,,Zawadowa Małopolska” ujętego w programie Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 jako operacja strategiczna
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56c780b0-c7ab-4b95-a3ef-abd7c88a340f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@ksm.krakow.pl Należy posługiwać się numerem referencyjnym sprawy: MZJEK.A.08.2.2024. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia poprzez formularz do komunikacji dostępny w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Można dołączyć załącznik do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”) maksymalnie 150 MB. Szczegółowy opis w punkcie 7. SWZ. Złożenie oferty następuje poprzez „Formularz ofertowy” udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Ofertę może złożyć tylko zalogowany Wykonawca. Szczegółowy opis w punkcie 11. SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Więcej informacji w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w pkt 36 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w pkt 36 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZJEK.A.08.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego wyposażenia /pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki
dentystycznej
Część nr 1: Zestaw nr 1
w tym:
Skaner laboratoryjny z oprogramowaniem i oprogramowanie CAD/CAM: zestaw 1
Komputer PC: szt. 1
Drukarka 3D do drukowania modeli protetycznych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym wygenerowanie i
wydrukowanie obiektu: zestaw 1
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany i wyspecyfikowany w zał. nr 5 – opis przedmiotu zamówienia dla części
od nr 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru, dla każdej części osobno:
P = [Cmin/Cb x 100 x 60%] + [Td x 30%] + [ (Gb/12 * 10%) * 100]
gdzie:
P– suma punktów dla oferty badanej
Cmin – najniższa cena całkowita brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena całkowita brutto oferty badanej
Td – Punkty za termin dostawy w ofercie badanej
Gb - liczba miesięcy dodatkowej gwarancji powyżej wymaganego terminu podstawowego, tj. powyżej 12 miesięcy w ofercie rozpatrywanej
100 – stały wskaźnik
60% – waga kryterium „cena”
30% – waga kryterium „termin dostawy”
10% - waga kryterium ,, okres gwarancji”.
Liczba punktów obliczona według powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Ostateczna ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego wyposażenia /pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki
dentystycznej
Część nr 2: Zestaw nr 2
w tym:
Piec dwufunkcyjny do napalania i tłoczenia ceramiki: zestaw 1
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany i wyspecyfikowany w zał. nr 5 – opis przedmiotu zamówienia dla części
od nr 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru, dla każdej części osobno:
P = [Cmin/Cb x 100 x 60%] + [Td x 30%] + [ (Gb/12 * 10%) * 100]
gdzie:
P– suma punktów dla oferty badanej
Cmin – najniższa cena całkowita brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena całkowita brutto oferty badanej
Td – Punkty za termin dostawy w ofercie badanej
Gb - liczba miesięcy dodatkowej gwarancji powyżej wymaganego terminu podstawowego, tj. powyżej 12 miesięcy w ofercie rozpatrywanej
100 – stały wskaźnik
60% – waga kryterium „cena”
30% – waga kryterium „termin dostawy”
10% - waga kryterium ,, okres gwarancji”.
Liczba punktów obliczona według powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Ostateczna ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Część nr 1: Zestaw nr 1Wykonawca musi załączyć do oferty następujące przedmiotowe środki dowodowe:
Wykaz oferowanych produktów w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowiącym załącznik nr 5.1 do SWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem ich nazwy, producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów.
Część nr 2: Zestaw nr 2
Wykonawca musi załączyć do oferty następujące przedmiotowe środki dowodowe:
Wykaz oferowanych produktów w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowiącym załącznik nr 5.2 do SWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem ich nazwy, producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Część nr 1: Wykaz oferowanych produktów w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiomokreślonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz musi
zawierać spis oferowanych produktów z podaniem ich nazwy, producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich
parametrów.
Część nr 2: Wykaz oferowanych produktów w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom
określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz musi
zawierać spis oferowanych produktów z podaniem ich nazwy, producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich
parametrów.