BZP: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci przebywających w pieczy zastępczej
30.12.2024
2024/BZP 00675835/01
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci przebywających
w pieczy zastępczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631280985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-823
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48618410710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.powiat.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.powiat.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci przebywających
w pieczy zastępczej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a14e5f31-0393-46ab-b5ee-8735b45b7b58
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00675835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00513686/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Korepetycje dla dzieci w systemie pieczy zastępczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie poznańskim”, Program „Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027”, działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+). Nr wniosku: FEWP.06.15-IZ.00-0002/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a14e5f31-0393-46ab-b5ee-8735b45b7b583.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a14e5f31-0393-46ab-b5ee-8735b45b7b58
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: pod adresem poczty elektronicznej: iod@tmp.pl; pod numerem telefonu: 882 155 218; pisemnie na adres: TMP IT GROUP sp. z o.o., ul. Starowiejska 8, 61-664 Poznań, z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. “Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci przebywających w pieczy zastępczej , w ramach realizacji projektu pt. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie poznańskim”, Program „Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027”, działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z prawnie uzasadnionymi interesami Administratora, w tym w celu ustalenia dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami – do czasu przedawnienia roszczeń.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art.9 ust.1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawą PZP”. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art.18 ust.3–6 ustawy PZP, stosuje się odpowiednio,
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość odczytania. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów odrębnych;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
Z uwagi na ograniczenie ilości znaków - pełna treść klauzuli RODO znajduje się w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: VII.4124.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 503779,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udzielenie korepetycji z zakresu matematyki w wymiarze maksymalnym po 40 godzin (łącznie 3.840 godzin), dla maksymalnie 96 Beneficjentów
4.2.5.) Wartość części: 255261 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium CENA [C]. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 60 / 100 punktów (60% liczone jako: 1% = 1pkt) . Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującej metody:
- Zaoferowana cena obejmuje cenę ofertową brutto wykonania przedmiotu zamówienia określonego w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ – poz. „3x6” tabeli).
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów = 60 pkt,
- Oferty kolejne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej według wzoru:
C = [C min / C ofer.] x 60
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto oferty badanej
C min – najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert badanych
C ofer. – cena brutto oferty badanej
- Uzyskana z wyliczenia liczba punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2) Kryterium Doświadczenie osób wskazanych do prowadzenia korepetycji. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 40 /100 punktów (40% liczone jako 1 % = 1pkt).
a) Zamawiający przyzna punkty za kryterium doświadczenia na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonego do oferty wykazu osób (Załącznik nr 6 do SWZ) przedmiotowych środków dowodowych przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:
i. za wskazanie przez Wykonawcę osoby do prowadzenia korepetycji, który posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotu określonego w danej części zamówienia, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach:
− doświadczenie mniejsze lub równe 2 lata - 0 pkt,
− doświadczenie powyżej 2 lat i mniejsze bądź równe 3 lat - 10 pkt,
− doświadczenie powyżej 3 lat i mniejsze bądź równe 4 lat - 20 pkt,
− doświadczenie powyżej 4 lat i mniejsze bądź równe 5 lat - 30 pkt,
− doświadczenie powyżej 5 lat - 40 pkt.
b) w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych). Weryfikacja następuje zgodnie z warunkami projektu umowy poprzez dołączenie dowodów weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie do umowy w chwili jej zawierania albo dopuszczalnej zmiany.
c) w sytuacji, w której Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia, badaniu podlega doświadczenie osoby wskazanej do wykonania przedmiotu umowy o najmniejszym stażu. Doświadczenie takiej osoby podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”.
d) Zamawiający zastrzegł dla Wykonawcy warunek podmiotowy dysponowania osobą zdolną do wykonania przedmiotu Umowy legitymująca się określonym w treści SWZ minimalnym doświadczeniem 1 roku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSÓB WSKAZANYCH DO PROWADZENIA KOREPETYCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udzielenie korepetycji z zakresu języka polskiego w wymiarze maksymalnym po 40 godzin (łącznie 1.480 godzin), dla maksymalnie 37 Beneficjentów
4.2.5.) Wartość części: 70280 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium CENA [C]. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 60 / 100 punktów (60% liczone jako: 1% = 1pkt) . Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującej metody:
- Zaoferowana cena obejmuje cenę ofertową brutto wykonania przedmiotu zamówienia określonego w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ – poz. „3x6” tabeli).
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów = 60 pkt,
- Oferty kolejne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej według wzoru:
C = [C min / C ofer.] x 60
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto oferty badanej
C min – najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert badanych
C ofer. – cena brutto oferty badanej
- Uzyskana z wyliczenia liczba punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2) Kryterium Doświadczenie osób wskazanych do prowadzenia korepetycji. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 40 /100 punktów (40% liczone jako 1 % = 1pkt).
a) Zamawiający przyzna punkty za kryterium doświadczenia na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonego do oferty wykazu osób (Załącznik nr 6 do SWZ) przedmiotowych środków dowodowych przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:
i. za wskazanie przez Wykonawcę osoby do prowadzenia korepetycji, który posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotu określonego w danej części zamówienia, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach:
− doświadczenie mniejsze lub równe 2 lata - 0 pkt,
− doświadczenie powyżej 2 lat i mniejsze bądź równe 3 lat - 10 pkt,
− doświadczenie powyżej 3 lat i mniejsze bądź równe 4 lat - 20 pkt,
− doświadczenie powyżej 4 lat i mniejsze bądź równe 5 lat - 30 pkt,
− doświadczenie powyżej 5 lat - 40 pkt.
b) w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych). Weryfikacja następuje zgodnie z warunkami projektu umowy poprzez dołączenie dowodów weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie do umowy w chwili jej zawierania albo dopuszczalnej zmiany.
c) w sytuacji, w której Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia, badaniu podlega doświadczenie osoby wskazanej do wykonania przedmiotu umowy o najmniejszym stażu. Doświadczenie takiej osoby podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”.
d) Zamawiający zastrzegł dla Wykonawcy warunek podmiotowy dysponowania osobą zdolną do wykonania przedmiotu Umowy legitymująca się określonym w treści SWZ minimalnym doświadczeniem 1 roku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSÓB WSKAZANYCH DO PROWADZENIA KOREPETYCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udzielenie korepetycji z zakresu języka angielskiego w wymiarze maksymalnym po 40 godzin (łącznie 3.040 godzin), dla maksymalnie 76 Beneficjentów
4.2.5.) Wartość części: 144358 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium CENA [C]. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 60 / 100 punktów (60% liczone jako: 1% = 1pkt) . Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującej metody:
- Zaoferowana cena obejmuje cenę ofertową brutto wykonania przedmiotu zamówienia określonego w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ – poz. „3x6” tabeli).
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów = 60 pkt,
- Oferty kolejne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej według wzoru:
C = [C min / C ofer.] x 60
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto oferty badanej
C min – najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert badanych
C ofer. – cena brutto oferty badanej
- Uzyskana z wyliczenia liczba punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2) Kryterium Doświadczenie osób wskazanych do prowadzenia korepetycji. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 40 /100 punktów (40% liczone jako 1 % = 1pkt).
a) Zamawiający przyzna punkty za kryterium doświadczenia na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonego do oferty wykazu osób (Załącznik nr 6 do SWZ) przedmiotowych środków dowodowych przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:
i. za wskazanie przez Wykonawcę osoby do prowadzenia korepetycji, który posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotu określonego w danej części zamówienia, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach:
− doświadczenie mniejsze lub równe 2 lata - 0 pkt,
− doświadczenie powyżej 2 lat i mniejsze bądź równe 3 lat - 10 pkt,
− doświadczenie powyżej 3 lat i mniejsze bądź równe 4 lat - 20 pkt,
− doświadczenie powyżej 4 lat i mniejsze bądź równe 5 lat - 30 pkt,
− doświadczenie powyżej 5 lat - 40 pkt.
b) w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych). Weryfikacja następuje zgodnie z warunkami projektu umowy poprzez dołączenie dowodów weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie do umowy w chwili jej zawierania albo dopuszczalnej zmiany.
c) w sytuacji, w której Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia, badaniu podlega doświadczenie osoby wskazanej do wykonania przedmiotu umowy o najmniejszym stażu. Doświadczenie takiej osoby podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”.
d) Zamawiający zastrzegł dla Wykonawcy warunek podmiotowy dysponowania osobą zdolną do wykonania przedmiotu Umowy legitymująca się określonym w treści SWZ minimalnym doświadczeniem 1 roku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSÓB WSKAZANYCH DO PROWADZENIA KOREPETYCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udzielenie korepetycji z zakresu języka niemieckiego w wymiarze maksymalnym po 40 godzin (łącznie 800 godzin), dla maksymalnie 20 Beneficjentów
4.2.5.) Wartość części: 33880,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium CENA [C]. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 60 / 100 punktów (60% liczone jako: 1% = 1pkt) . Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującej metody:
- Zaoferowana cena obejmuje cenę ofertową brutto wykonania przedmiotu zamówienia określonego w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ – poz. „3x6” tabeli).
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów = 60 pkt,
- Oferty kolejne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej według wzoru:
C = [C min / C ofer.] x 60
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto oferty badanej
C min – najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert badanych
C ofer. – cena brutto oferty badanej
- Uzyskana z wyliczenia liczba punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2) Kryterium Doświadczenie osób wskazanych do prowadzenia korepetycji. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 40 /100 punktów (40% liczone jako 1 % = 1pkt).
a) Zamawiający przyzna punkty za kryterium doświadczenia na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonego do oferty wykazu osób (Załącznik nr 6 do SWZ) przedmiotowych środków dowodowych przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:
i. za wskazanie przez Wykonawcę osoby do prowadzenia korepetycji, który posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotu określonego w danej części zamówienia, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach:
− doświadczenie mniejsze lub równe 2 lata - 0 pkt,
− doświadczenie powyżej 2 lat i mniejsze bądź równe 3 lat - 10 pkt,
− doświadczenie powyżej 3 lat i mniejsze bądź równe 4 lat - 20 pkt,
− doświadczenie powyżej 4 lat i mniejsze bądź równe 5 lat - 30 pkt,
− doświadczenie powyżej 5 lat - 40 pkt.
b) w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych). Weryfikacja następuje zgodnie z warunkami projektu umowy poprzez dołączenie dowodów weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie do umowy w chwili jej zawierania albo dopuszczalnej zmiany.
c) w sytuacji, w której Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia, badaniu podlega doświadczenie osoby wskazanej do wykonania przedmiotu umowy o najmniejszym stażu. Doświadczenie takiej osoby podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”.
d) Zamawiający zastrzegł dla Wykonawcy warunek podmiotowy dysponowania osobą zdolną do wykonania przedmiotu Umowy legitymująca się określonym w treści SWZ minimalnym doświadczeniem 1 roku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSÓB WSKAZANYCH DO PROWADZENIA KOREPETYCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,b) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w lit. a) powyżej,
c) nie dopuszcza się uczestnictwa któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
d) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną,
e) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
f) W przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.