BZP: Wykonanie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Mława
10.01.2025
2025/BZP 00023934/01
MIASTO MŁAWA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Mława
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Mława
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fc028bb-09a4-40da-8b84-e5198e8c38d5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00023934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022132/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Mława
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fc028bb-09a4-40da-8b84-e5198e8c38d53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
UWAGA: Dokumentów nie należy składać w ostatniej chwili. Czas trwania wgrywania i przetwarzania dokumentów jest zależny od ich ilości, rozmiaru oraz obciążenia Platformy.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani Magdalena Bielska
tel. 23 654 64 38 wew. 312
e-mail: magdalena.bielska@mlawa.pl
Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne i nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu, dokumentów zamówienia oraz ofert.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZAWARTE SĄ W ROZDZIALE XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług weterynaryjnych dostosowanych do faktycznych potrzeb zwierzęcia, uwzględniających profesjonalną diagnostykę, szerokie spektrum leczenia oraz opiekę na rzecz bezdomnych zwierząt domowych i dzikich występujących na terenie Miasta Mława. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty badanej (łączna punktacja): (Ci) + (T). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa powyżej. Maksymalna liczba punktów w kryterium (C) to 80,00 pkt a w kryterium (T) to 20,00 pkt, co łącznie daje maksymalną ilość punktów, którą może uzyskać Wykonawca to 100,00 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający uzna, warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie wpisany do stosownego rejestru uprawniającego do prowadzenia działalności gospodarczej, w zakresie umożliwiającym świadczenia usług weterynaryjnych. Zamawiający dokona oceny tego warunku po weryfikacji wygenerowanego dokumentu z właściwego rejestru.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający stawia warunek, aby Wykonawca przynależał do izby lekarsko weterynaryjnej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, przekaże zaświadczenie potwierdzające tę okoliczność.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający stawia warunek posiadania i utrzymania przez cały okres trwania umowy przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. Kopię polisy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zwartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, zamieszczonego w Załączniku nr 5 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zaświadczenie potwierdzające przynależność do izby lekarsko weterynaryjnej wraz z uprawnieniami.
2. Polisa ubezpieczeniowa na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. Kopię polisy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp),b) dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności) lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaje zmiany umowy zamieszczone są w § 7 Załącznika Nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Strona prowadzonego postępowania na Platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE1. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby czynności wykonywane przez Wykonawcę a związane z:
1) transportem zwierząt powypadkowych z miejsca zdarzenia do zakładu leczniczego,
2) transportem zwierząt, które zakończyły pobyt w zakładzie leczniczym Wykonawcy do schroniska dla zwierząt bezdomnych,
wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 ustawy Pzp oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp jak również sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań (zgodnie z art. 95 ust. 2 pkt 3) określone zostały w Załączniku nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2.
3. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający nie wymaga i nie przewiduje złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
8. Zamawiający nie ubiegał się o przyznanie środków na dofinansowanie realizacji przedmiotowego zadania a tym samym nie przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, z powodu nie przyznania środków na ten cel.
9. Zamówienie nie obejmuje opcji.
10. Zamówienie nie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
11. Zamawiający nie zastrzega dostępu do dokumentów zamówienia.
12. Zamawiający nie wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne.
13. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
14. Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził konsultacji rynkowych.
15. Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
16. Zamawiający nie uwzględnia aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia.
17. Zamawiający nie przewiduje wznowień.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi.
19. Informacja o procedurze dokonywania naruszeń
Zgodnie z § 2arządzenia nr 257/2024 Burmistrza Miasta Mława z dnia 3 grudnia 2024 r. wprowadzającym w życie procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Mława informujemy, że w Urzędzie obowiązuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Osoba zainteresowana jej treścią może ją uzyskać do wzglądu w siedzibie Urzędu lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.mlawa.pl/ w zakładce „Zgłoszenia naruszenia prawa”