BZP: Dostawa płynów infuzyjnych
15.01.2025
2025/BZP 00036599/01
Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa płynów infuzyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 951217536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Peowiaków 1
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa płynów infuzyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5991f5c1-738c-4616-8700-e9bb30e46df5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamojskiszpital.ezamawiajacy.pl/pn/zamojskiszpital/demand/191315/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamojskiszpital.ezamawiajacy.pl/pn/zamojskiszpital/demand/191315/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4% roztwór sukcylynowanej żelatyny (w r-rze zbilansowanym bez mleczanów) a 500 ml x 1 szt 20
Natr.Chlor. 0,9 % a 500ml x 1 szt. (butel.stojąca wyposaż. w dwa sterylne równej średnicy niezal.porty) szt 28 000
Natr.Chlor.0,9%a1000ml x1szt (butel.stojąca wyposaż.w dwa sterylne równej średnicy niezależne porty) szt 2 000
Natr.Chlor.0,9%a100ml x1szt (butel.stojąca wyposaż. w dwa sterylne równej średnicy niezależne porty) szt 25 000
Natr.Chlor.0,9% a 250ml x1szt (butel.stojąca wyposaż. w dwa sterylne równej średnicy niezależne porty) szt 20 000
Natrium chloratum do irygacji, butelka zakręcana, poj 1 litr x 1 szt szt 800
Płyn wieloelekt.buforowany, octanami i jabłczanami, bez mlecznów i cytrynianów a 1000 ml x1szt (but.stojąca wyposaż.w dwa sterylne równej średnicy niezal.zabez.porty) szt 3 200
Płyn wieloelekt.buforowanyoctanami i jabłczanami, bez mlecznów i cytrynianów a 250 ml x1szt (but.stojąca wyposaż. w dwa sterylne równej średnicy niezal.zabez.porty) szt 2 000
Płyn wieloelekt.buforowanyoctanami i jabłczanami, bez mlecznów i cytrynianów a 500 ml x1szt (but.stojąca wyposaż.w dwa sterylne równej średnicy niezal.zabez.porty) szt 7 000
Natrium chloratum do irygacji, butelka zakręcana, poj 250 ml x 1 szt szt 800
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roztwór wody i soli mineralnych stosowany w celu przywrócenia równowagi wodno- elektrolitowej a 500 ml x 1 szt szt 100
Roztwór wody i soli mineralnych stosowany w celu przywrócenia równowagi wodno- elektrolitowej a 250 ml x 1 szt szt 100
Agua pro. Inject..do wstrzykiwań a 100ml x 1 szt szt 2 600
Agua pro. Inject.do wstrzykiwań a 500ml x 1 szt. szt 4 000
Glucosum 20% r-r do infuzji a 500m l x1szt szt 60
Glucosum 5% r-r do infuzji a 250ml x1szt szt 2 000
Glucosum 5% r-r do ifuzji a 500ml x1szt szt 3 000
Glucosum 10 % r-r do infuzji a 500 ml x 1 szt szt 150
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Glucosum 5% r-r do ifuzji a 100 ml x1szt szt. 400
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚRODEK przeznaczony do stosowania jako uzupełniający zapobiegawczy używany w celu unikania ZMO. Jest to jałowy, gotowy do użycia wyrób medyczny, oparty na roztworze Ringera, z dodatkiem 0,04 % poliheksanidu, jako środka przeciwbakteryjnego zapobiegającego wzrostowi mikroorganizmów. op. 1000 ml x 1 szt szt 50
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tygecyclinum 50 mg/5ml x 1fiolka szt. 100
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4