BZP: Dostawa w formie leasingu nowego samochodu osobowego- 1 szt.
16.01.2025
2025/BZP 00041784/01
MUZEUM KINEMATOGRAFII W ŁODZI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu nowego samochodu osobowego- 1 szt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM KINEMATOGRAFII W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001237170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-312
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 674 09 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@kinomuzeum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kinomuzeum.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu nowego samochodu osobowego- 1 szt.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69397e4c-4f7e-43f0-baff-a39081fe7f50
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040834/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa w formie leasingu nowego samochodu osobowego- 1 szt.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69397e4c-4f7e-43f0-baff-a39081fe7f503.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponentedukacyjny/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) - dalej RODO – informujemy, że:
Administratorem Państwa danych osobowych, dalej ADO – jest Dyrektor Muzeum Kinematografii
w Łodzi. Kontakt z ADO może nastąpić w następujący sposób:
• telefonicznie: (42) 674 09 57;
• elektronicznie: muzeum@kinomuzeum.pl;
• pocztą: Muzeum Kinematografii w Łodzi, pl. Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź
W Muzeum Kinematografii w Łodzi Inspektorem Ochrony Danych, dalej IOD, ustanowionym jest Krystyna Kołodyńska z którym kontakt może nastąpić w następujący sposób:
• elektronicznie: iod@kinomuzeum.pl,
• pocztą: Muzeum Kinematografii w Łodzi, pl. Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, m.in. w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września
2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) – dalej „ustawa Pzp”.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych
w pkt III, a po tym czasie, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego; niepodanie danych osobowych rodzi ze sobą konsekwencje wynikające z ustawy Pzp.
Na podstawie stosownych przepisów RODO przysługują Państwu jako osobom, których dane są przetwarzane, następujące prawa:
• prawo dostępu do danych - art. 15 RODO - możliwość pozyskania informacji, jakie dane,
w jaki sposób i w jakim celu są przetwarzane,
• prawo do sprostowania danych - art. 16 RODO - możliwość zgłoszenia konieczności skorygowania niepoprawnych danych lub uzupełnienia danych wynikających z błędu przy zbieraniu, czy przetwarzaniu danych – skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielnie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności złożonych dokumentów,
• prawo do ograniczenia przetwarzania - art. 18 RODO - możliwość złożenia wniosku
o ograniczenie przetwarzania danych, w razie kwestionowania prawidłowości przetwarzanych danych – z zastrzeżeniem przypadków wymienionych w art. 18 ust. 2 RODO – w/w prawo nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zabezpieczenia korzystania ze środków ochrony prawnej lub praw innej osoby fizycznej lub prawnej, a także z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
Przysługuje Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany nie będą również podlegały profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa samochodu osobowego z rocznika 2024/2025 VAN. Okres leasingu 60 miesięcy, z możliwością wykupu za 1 % wartości auta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto zamówienia (za cały okres realizacji).
Cena wyrażona w złotych podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli przedłoży:
Wykaz dostaw (Załącznik nr 5 do SWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający, że wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 dostawy w formie leasingu operacyjnego samochodów osobowych o parametrach co najmniej takich jak opisany przedmiot zamówienia lub równoważnych o wartości każdego z pojazdów za kwotę minimum 150 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
23) Strony zastrzegają możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, w następujących przypadkach i na poniższych warunkach:a) w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania terminu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy – zmianie mogą ulec postanowienia umowy w zakresie terminu realizacji dostawy, poprzez jego wydłużenie o okres nie dłuższy niż 14 dni od wyznaczonego terminu dostawy,
b) w przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po terminie składania ofert, a które powodują konieczność zmiany postanowień umowy – zmianie mogą ulec wyłącznie postanowienia umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla dostosowania umowy do wprowadzonej zmiany prawa,
c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zakresie podwykonawstwa pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, dopuszczalna będzie pod warunkiem,
że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału
w postępowaniu w stopniu wymaganym w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
W powyższych przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego uzasadnionego wniosku. Wystąpienie przesłanek jak powyżej nie stanowi zobowiązania do zmiany Umowy,
a jedynie daje możliwość Zamawiającemu wprowadzenia takich zmian.