BZP: 4/2025 Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej dla poradni specjalistycznych na układzie wody lodowej z wykorzystaniem istniejących pomp ciepła’’ – II ETAP
20.01.2025
2025/BZP 00048154/01
Szpital Rejonowy w Raciborzu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
4/2025 Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej dla poradni specjalistycznych na układzie wody lodowej z wykorzystaniem istniejących pomp ciepła’’ – II ETAP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Rejonowy w Raciborzu
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276225587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gamowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-raciborz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-raciborz.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4/2025 Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej dla poradni specjalistycznych na układzie wody lodowej z wykorzystaniem istniejących pomp ciepła’’ – II ETAP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fc6e68c-544e-4c28-be53-5a4ec6d7e88b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00048154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0fc6e68c-544e-4c28-be53-5a4ec6d7e88b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. Komputer PC a. parametry
minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD b. zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: 1. MS Windows 7 lub
nowszy 2. OSX/Mac OS 10.10, 3. Ubuntu 14.04 c. Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: d. Chrome 66.0 lub nowsza e.
Firefox 59.0 lub nowszy f. Safari 11.1 lub nowsza.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2025 Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej dla poradni specjalistycznych - II ETAP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie instalacji wody lodowej (fabrycznie nowe)
1.1. Podłączenie wymiennika ciepła i rozdzielaczy wody lodowej.
1.1.1. Nowy rozdzielacz w budynku D należy zamontować i podłączyć do projektowanego źródła wody lodowej.
1.2. Montaż pionu wody lodowej.
1.3. Montaż instalacji rozprowadzającej wodę lodową na kondygnacji technicznej.
1.3.1. Rury instalacji wody lodowej.
1.3.2. Podłączenie klimakonwektorów do instalacji.
2. Zakup i Montaż klimakonwektorów (fabrycznie nowe)
2.1. Montaż jednostek.
2.2. Wykonanie instalacji zasilania klimakonwektorów wewnętrznych na I p. w budynku D.
2.2.1. Wykonanie instalacji komunikacji pomiędzy panelem sterowniczym a klimakonwektorami.
2.2.2. Wykonanie instalacji zasilania pomp w istniejącej maszynowni.
2.2.3. Wykonanie tablic rozdzielczych.
2.2.4. Wykonanie pomiarów proj. instalacji elektrycznych.
Zamawiający wymaga sprzętu i części fabrycznie nowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Dokumenty potwierdzające że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia minimum 7 tj.: pracownikami ogólnobudowlani i wykonujący roboty związane z obsługą sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotowej umowy, ze wskazaniem informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 10 do SWZ),
Oraz dodatkowo:
- Dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, jako kierownik robót elektrycznych, która:
a) posiada uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi, w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności,
b) posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe - liczone od daty uzyskania uprawnień (załącznik nr 10 do SWZ).
- Dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji
zamówienia, jako kierownik robót sanitarnych, która:
a) posiada uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe - liczone od daty uzyskaniu uprawnień (załącznik nr 10 do SWZ).
2. Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji przez jedną osobę.
3. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. W odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeden z Wykonawców musi spełniać wymóg.
4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, zgodnie z art. 454 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy wsprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.