BZP: Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania mebli i innych odpadów wielkogabarytowych
22.01.2025
2025/BZP 00056995/01
GMINA BRZOZÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania mebli i innych odpadów wielkogabarytowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1
1.4.2.) Miejscowość: Brzozów
1.4.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.4.7.) Numer telefonu: 133061061
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056995
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00053122
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.12. Oferta - katalog elektroniczny Przed zmianą:
Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
Po zmianie:
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Nazwa zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie mebli i innych odpadów wielkogabarytowych
w roku 2025.
CPV: 90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych zebranych od mieszkańców Gminy Brzozów (kod odpadu 20 03 07).
Przewidywana łączna ilość odpadów do zagospodarowania w roku 2025 – ok. 250 Mg.
Zgodnie z art. 441 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Poprzez prawo opcji Zamawiający rozumie:
• określenie przez Zamawiającego minimalnej liczby odpadów, których odbiór Zamawiający gwarantuje, tzw. zamówienie podstawowe,
• określenie szacowanych ilości odpadów i cen w których zamawiający będzie uprawniony (ale nie zobligowany) do przekazania odpadów, określona jako objęta prawem opcji a wykonawca zobowiązany będzie usługę zrealizować, przy czym realizacja zamówienia nastąpi wyłącznie w przypadku przesłania wykonawcy odpowiedniej informacji o skorzystaniu z prawa opcji.
Zamówienie podstawowe obejmuje 175 Mg odpadów.
Szacowana ilość w zakresie zamówienia objętego prawem opcji obejmuje 75 Mg odpadów.
Ilość odpadów podana przez zamawiającego jest ilością szacowaną na podstawie dotychczasowych doświadczeń, ostateczna liczba odebranych odpadów (łącznie zamówienia podstawowego i w ramach prawa opcji) będzie wynikała z aktualnych potrzeb zamawiającego i może się różnić (być mniejsza) od szacunków. Wykonawcy, z którym podpisana zostanie umowa na realizację zamówienia nie przysługuje, z tytułu innej niż szacowana wartości realizacji przedmiotu zamówienia, prawo jakichkolwiek roszczeń w stosunku do zamawiającego.
Maksymalną wartością opcji jest wartość oferty wybranego wykonawcy w zakresie prawa opcji.
Miejsce odbioru – PSZOK, ul. Legionistów 10, Brzozów, woj. podkarpackie
Transport odpadów po stronie wykonawcy, sprzętem i pojazdami przystosowanymi do tego typu prac, należącymi do wykonawcy lub do podmiotu trzeciego, z wykorzystaniem personelu o odpowiednich kwalifikacjach.
Załadunek odpadów po stronie zamawiającego. Czas trwania załadunku w zależności od pojazdów wykorzystywanych do transportu odpadów, w przybliżeniu ok. 1,5 h.
Odbiór odpadów na zlecenie zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych od dnia zlecenia. Odbiór odpadów w godzinach pracy PSZOK tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:00.
Ważenie odpadów odbywać się będzie na zalegalizowanej wadze wskazanej przez wykonawcę zamówienia z dokładnością do 20 kg. Ważenie odpadów potwierdzane będzie każdorazowo kwitem wagowym.
Odpady składowane na terenie PSZOK, luzem, pod wiatą. Zamawiający nie wymaga od wykonawcy zapewniania pojemników do gromadzenia odpadów.
Rozliczenie za odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie potwierdzonych KPO w systemie BDO wystawionych przez Gminę Brzozów za miesiąc, w którym usługa została wykonana, będących sumą mas wskazanych w kwitach wagowych za miesiąc w którym usługa została wykonana, za wyjątkiem odpadów wielkogabarytowych zebranych od mieszkańców bezpośrednio z nieruchomości w ramach zbiórki gminnej, gdzie rozliczenie odbywać się będzie na podstawie potwierdzonych KPO w systemie BDO wystawionych przez zbierającego tj. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Brzozowie za miesiąc, w którym usługa została wykonana.
Wykonawcy będący równocześnie ostatecznym przejmującym do odbioru i zagospodarowania przedmiotowy odpad lub wskazany przez niego przejmujący (podwykonawca) przedmiotowy odpad obowiązkowo muszą być wpisani do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w ramach prowadzonej działalności. Zgodnie z obowiązującymi przepisami zamawiający dla każdej przekazywanej partii odpadów wystawia kartę przekazania odpadów za pośrednictwem BDO.
Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w trakcie transportu lub magazynowania, do czasu poddania ich i zakończenia procesu zagospodarowania. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie oraz zaniechanie swego personelu oraz podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę albo przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Kryteriami, które zamawiający wykorzysta do oceny równoważności będą każdorazowo wyłącznie parametry i wymagania ujęte w opisie przedmiotu zamówienia. Warunkiem uznania równoważności jest udowodnienie przez wykonawcę w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
Nazwa zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie mebli i innych odpadów wielkogabarytowych
w roku 2025.
CPV: 90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych zebranych od mieszkańców Gminy Brzozów (kod odpadu 20 03 07).
Przewidywana łączna ilość odpadów do zagospodarowania w roku 2025 – ok. 250 Mg.
Zgodnie z art. 441 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Poprzez prawo opcji Zamawiający rozumie:
• określenie przez Zamawiającego minimalnej liczby odpadów, których odbiór Zamawiający gwarantuje, tzw. zamówienie podstawowe,
• określenie szacowanych ilości odpadów i cen w których zamawiający będzie uprawniony (ale nie zobligowany) do przekazania odpadów, określona jako objęta prawem opcji a wykonawca zobowiązany będzie usługę zrealizować, przy czym realizacja zamówienia nastąpi wyłącznie
w przypadku przesłania wykonawcy odpowiedniej informacji o skorzystaniu z prawa opcji.
Zamówienie podstawowe obejmuje 175 Mg odpadów.
Szacowana ilość w zakresie zamówienia objętego prawem opcji obejmuje 75 Mg odpadów.
Ilość odpadów podana przez zamawiającego jest ilością szacowaną na podstawie dotychczasowych doświadczeń, ostateczna liczba odebranych odpadów (łącznie zamówienia podstawowego
i w ramach prawa opcji) będzie wynikała z aktualnych potrzeb zamawiającego i może się różnić (być mniejsza) od szacunków. Wykonawcy, z którym podpisana zostanie umowa na realizację zamówienia nie przysługuje, z tytułu innej niż szacowana wartości realizacji przedmiotu zamówienia, prawo jakichkolwiek roszczeń w stosunku do zamawiającego.
Maksymalną wartością opcji jest wartość oferty wybranego wykonawcy w zakresie prawa opcji.
Miejsce odbioru – PSZOK, ul. Legionistów 10, Brzozów, woj. podkarpackie
Transport odpadów po stronie wykonawcy, sprzętem i pojazdami przystosowanymi do tego typu prac, należącymi do wykonawcy lub do podmiotu trzeciego, z wykorzystaniem personelu
o odpowiednich kwalifikacjach.
Załadunek odpadów po stronie zamawiającego. Czas trwania załadunku w zależności od pojazdów wykorzystywanych do transportu odpadów, w przybliżeniu ok. 1,5 h.
Odbiór odpadów na zlecenie zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych od dnia zlecenia. Odbiór odpadów w godzinach pracy PSZOK tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:00.
Ważenie odpadów odbywać się będzie na zalegalizowanej wadze wskazanej przez wykonawcę zamówienia z dokładnością do 20 kg.
Odpady składowane na terenie PSZOK, luzem, pod wiatą. Zamawiający nie wymaga od wykonawcy zapewniania pojemników do gromadzenia odpadów.
Rozliczenie za odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie potwierdzonych KPO w systemie BDO wystawionych przez Gminę Brzozów za miesiąc, w którym usługa została wykonana, będących sumą mas za miesiąc w którym usługa została wykonana.
Wykonawcy będący równocześnie ostatecznym przejmującym do odbioru i zagospodarowania przedmiotowy odpad lub wskazany przez niego przejmujący (podwykonawca) przedmiotowy odpad obowiązkowo muszą być wpisani do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz
o gospodarce odpadami (BDO) w ramach prowadzonej działalności. Zgodnie z obowiązującymi przepisami zamawiający dla każdej przekazywanej partii odpadów wystawia kartę przekazania odpadów za pośrednictwem BDO.
Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w trakcie transportu lub magazynowania, do czasu poddania ich i zakończenia procesu zagospodarowania. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie oraz zaniechanie swego personelu oraz podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę albo przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Kryteriami, które zamawiający wykorzysta do oceny równoważności będą każdorazowo wyłącznie parametry i wymagania ujęte w opisie przedmiotu zamówienia. Warunkiem uznania równoważności jest udowodnienie przez wykonawcę w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.