BZP: Realizacja szkoleń i kursów rozwijających kompetencje i umiejętności uczniów w ramach projektu „Edukacja zawodowa w powiecie cieszyńskim”
27.01.2025
2025/BZP 00065203/01
Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja szkoleń i kursów rozwijających kompetencje i umiejętności uczniów w ramach projektu „Edukacja zawodowa w powiecie cieszyńskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072186224
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bobrecka
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.cieszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja szkoleń i kursów rozwijających kompetencje i umiejętności uczniów w ramach projektu „Edukacja zawodowa w powiecie cieszyńskim”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27f7c5ed-2eee-4810-b731-87a283a39c2f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00065203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048306/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Szkolenia zawodowe dla uczniów Szkół zawodowych Powiatu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Edukacja zawodowa w powiecie cieszyńskim”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27f7c5ed-2eee-4810-b731-87a283a39c2f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń będzie odbywała się w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu portalu e-Zamówienia tj. systemu zapewniającego obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Dostęp do portalu możliwy jest za pośrednictwem strony: https://ezamowienia.gov.pl
W pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci e-mail: wiz@powiat.cieszyn.pl lub drogą elektroniczną na portalu e-zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZ.272.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – obejmująca zorganizowanie szkoleń komputerowych z zakresu grafiki i programowania:
a) Grafika rastrowa i wektorowa – 105 h – 16 uczniów z ZSEG w Cieszynie,
b) Grafika Adobe klasyka – 70 h – 8 uczniów ZSEG w Cieszynie,
c) Grafika i programowanie interfejsów - 70 h – 16 uczniów ZSEG w Cieszynie,
d) Programowanie - 60 h –8 uczniów ZSEG w Cieszynie
e) Pakiet Adobe rozszerzony – 70 h – 20 uczniów ZS im. Szybińskiego w Cieszynie,
f) Programowanie i Gry – 45 h - 20 uczniów ZS im. Szybińskiego w Cieszynie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny - zatrudnianie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – obejmująca zorganizowanie szkoleń z zakresu projektowania z wykorzystaniem Autocad:
a) Projektowanie komputerowe z wykorzystaniem AUTOCAD – 30 h – 20 uczniów ZST w Ustroniu,
b) Operator obrabiarek CNC z obsługą Autocad – 50 h – 15 uczniów ZST w Cieszynie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny - zatrudnianie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III– obejmująca zorganizowanie szkoleń z zakresu grafiki komputerowej Corel:
a) Grafika komputerowa Corel – 30 h - 15 uczniów ZST w Ustroniu – technik informatyk,
b) Grafika komputerowa Corel – 30 h - 15 uczniów ZST w Ustroniu – technik programista,
c) Praktyczne wykorzystanie Corel i Photoshop – 40 h – 20 uczniów ZSEG w Cieszynie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny - zatrudnianie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV– obejmująca zorganizowanie szkoleń z zakresu projektowania Archicad, Sketchup:
a) Kurs Archicad/podstawowy – 16 h – 16 uczniów ZSB w Cieszynie,
b) Kurs Sketchup /Ashampoo podstawowy - 16 h – 16 uczniów ZSB w Cieszynie – technik budownictwa
c) Kurs Sketchup / Ashampoo podstawowy - 16 h – 16 uczniów ZSB w Cieszynie – technik aranżacji wnętrz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny - zatrudnianie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V– obejmująca zorganizowanie szkoleń dla techników geodetów oraz techników fotografii i multimediów:
a) Fotogrametria niskiego pułapu w PIX4D - ortofotomapy i modelowanie 3D z drona/KURS ONLINE - 16 h – 16 uczniów ZSB w Cieszynie,
b) Kurs teoretycznych i praktycznych podstaw fotografii lotniczej-obsługa drona – 30 h – 10 uczniów ZSTiO w Skoczowie,
c) Kurs technik filmowania aparatem fotograficznym typu lustrzanka - 30 h – 10 uczniów ZSTiO w Skoczowie,
d) Kurs techniki szlachetne w fotografii - 30 h – 10 uczniów ZSTiO w Skoczowie,
e) Kurs rozwoju umiejętności autoprezentacji i prezentacji projektu – 10 h – 15 uczniów ZSTiO w Skoczowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny - zatrudnianie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI– obejmująca zorganizowanie szkoleń z zakresu spawania:
a) Spawanie wraz z wydaniem książeczki spawacza i certyfikatu – 146 h – 15 uczniów ZST w Cieszynie – technik mechanik,
b) Spawanie wraz z wydaniem książeczki spawacza i certyfikatu – 146 h – 10 uczniów ZST w Cieszynie - technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej,
c) Kurs spawania-MAG-certyfikowany – 146 h – 10 uczniów ZSTiO w Skoczowie,
d) Kurs spawania-TIG-certyfikowany – 103 h - 10 uczniów ZSTiO w Skoczowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny - zatrudnianie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII– obejmująca zorganizowanie szkoleń z zakresu operatora wózków widłowych:
a) Operator wózków widłowych z egzaminem UDT – 35 h – 20 uczniów ZST w Cieszynie – technik elektryk,
b) Operator wózków widłowych z egzaminem UDT – 35 h – 25 uczniów ZST w Cieszynie – technik mechatronik,
c) Operator wózków widłowych z egzaminem UDT – 35 h – 9 uczniów ZSPT w Międzyswieciu,
d) Operator wózków widłowych z egzaminem UDT - – 35 h – 7 uczniów ZS im. Szybińskiego w Cieszynie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny - zatrudnianie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII – obejmująca zorganizowanie szkoleń z zakresu logistyki:
a) Doskonalenie i optymalizacja procesów logistycznych z wykorzystaniem strategii japońskich – 15 h – 7 uczniów ZSGH w Wiśle,
b) Obsługa programu SAP ERP - 30 h – 6 uczniów ZSGH w Wiśle,
c) Tworzenie umów w transporcie – 10 h - 12 uczniów ZSPT w Międzyświeciu,
d) Zarządzanie zapasami – 15 h – 36 uczniów ZSPT w Międzyswieciu,
e) Inwentaryzacja w nowoczesnym przedsiębiorstwie – 5 h - 9 uczniów ZSPT w Międzyswieciu,
f) Język angielski zawodowy w logistyce – 30 h - 9 uczniów ZSPT w Międzyswieciu,
g) Zarządzanie transportem – 5 h - 21 uczniów ZSPT w Międzyswieciu,
h) Zarządzanie magazynami – 7 h - 36 uczniów ZSPT w Międzyswieciu
i) Kurs zabezpieczanie i mocowanie ładunku - szkolenie praktyczne – 3 h – 60 uczniów ZS im. Szybinskiego w Cieszynie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny - zatrudnianie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX– obejmująca zorganizowanie szkoleń dla techników pojazdów samochodowych:
a) Mechatronika samochodowa - elektryczne i elektroniczne wyposażenie pojazdów- 40 h – 10 uczniów ZSTiO w Skoczowie,
b) Obsługa stanowiska testowania turbosprężarek – 10 h - 10 uczniów ZSTiO w Skoczowie,
c) Diagnozowanie SRS - Systemu bezpieczeństwa biernego – 10 h - 10 uczniów ZSTiO w Skoczowie,
d) Diagnozowanie oświetlenia pojazdu - 10 h - 10 uczniów ZSTiO w Skoczowie,
e) Obsługa systemu diagnostycznego Magenetti Marelli - 10 h - 10 uczniów ZSTiO w Skoczowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny - zatrudnianie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X – obejmująca zorganizowanie szkoleń dla technika elektronika, technika mechatronika i technika urządzeń i systemów energetyki odnawialnej;
a) Kurs obsługi specjalistycznych przyrządów pomiarowych w elektronice – 10 h – 10 uczniów ZSTiO w Skoczowie,
b) Kurs programowania sterowników PLC – 30 h - 10 uczniów ZSTiO w Skoczowie,
c) Programowanie sterowników PLC – 30 h - 25 uczniów ZST w Cieszynie,
d) Systemy monitoringu CCTV – 10 h - 10 uczniów ZSTiO w Skoczowie,
e) Projektowanie PCB kurs podstawowy – 15 h – 10 uczniów ZSTiO w Skoczowie
f) Szkolenie elektryczne SEP do 1kV – eksploatacja (G1) - 30 h - 15 uczniów ZSTiO
w Skoczowie,
g) Kurs pomiarów elektrycznych w praktyce - 15 h - 20 uczniów ZST w Cieszynie,
h) Montaż pomp ciepła w praktyce – 20 h – 10 uczniów ZST w Cieszynie,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny - zatrudnianie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XI– obejmująca zorganizowanie szkoleń dla techników architektury krajobrazu:
a) Ogród edukacyjny - nowe możliwości rozwoju gospodarstwa wiejskiego – 5 h – 37 uczniów ZSPT w Miedzyświeciu,
b) Kurs florystyczny – 10 h - 20 uczniów ZSPT w Miedzyświeciu,
c) Kurs z obsługi Gardenphilla Designer programu do projektowania i wizualizacji zieleni – 20 h - 11 uczniów ZSPT w Miedzyświeciu,
d) Barwa w ogrodzie -4 h - 37 uczniów ZSPT w Miedzyświeciu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny - zatrudnianie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XII– obejmująca zorganizowanie szkoleń dla techników hotelarstwa:
a) Rezerwacyjne systemy komputerowe – 10 h – 20 uczniów ZSGH w Wiśle.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny - zatrudnianie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (zgodnie z art. 114 ustawy Pzp) - dot. wszystkich części:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzanego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowych.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa (zgodnie z art. 113 ustawy Pzp):
DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI I:
a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał co najmniej 1 usługę z zakresu szkoleń komputerowych o wartości co najmniej 100.000 zł lub 2 usługi z zakresu szkoleń komputerowych o łącznej wartości 100.000 zł;
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI:
b) Wykonawca winien dysponować trenerem (wyznaczonym do realizacji zamówienia) posiadającym doświadczenie w prowadzeniu kursów o tematyce zgodnej z zakresem merytorycznym danej części zamówienia nie krótszym niż 2 lata
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowiący załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: . Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza ofertowego” dostępnego na platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/ .
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-04 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Uszczegółowienie pkt 4.2.10 dotyczącego terminu realizacji zamówienia:Część I
a) 8 miesięcy, jednak nie później niż do 30.09.2025r.
b) 2 miesiące, jednak nie później niż do 31.03.2025r.
c) 2 miesiące, jednak nie później niż do 31.03.2025r.
d) 2 miesiące, jednak nie później niż do 31.03.2025r.
e) 2 miesiące, jednak nie później niż do 31.03.2025r.
f) 2 miesiące, jednak nie później niż do 31.03.2025r.
Część II
a) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
b) 13 miesięcy, jednak nie później niż do 28.02.2026
Część III
a) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
b) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
c) 8 miesięcy, jednak nie później niż do 30.09.2025r.
Część IV
a) 10 miesięcy, jednak nie później niż do 30.11.2025
b) 10 miesięcy, jednak nie później niż do 30.11.2025
c) 10 miesięcy, jednak nie później niż do 30.11.2025
Część V
a) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
b) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
c) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
d) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
e) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
Część VI
a) 13 miesięcy, jednak nie później niż do 28.02.2026
b) 13 miesięcy, jednak nie później niż do 28.02.2026
c) 13 miesięcy, jednak nie później niż do 28.02.2026
d) 13 miesięcy, jednak nie później niż do 28.02.2026
Część VII
a) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
b) 13 miesięcy, jednak nie później niż do 28.02.2026
c) 10 miesięcy, jednak nie później niż do 30.11.2025
d) 12 miesięcy, jednak nie później niż do 31.01.2026
Część VIII
a) 10 miesięcy, jednak nie później niż do 30.11.2025
b) 8 miesięcy, jednak nie później niż do 30.09.2025
c) 5 miesięcy, jednak nie później niż do 30.06.2025
d) 9 miesięcy, jednak nie później niż do 31.10.2025
e) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
f) 5 miesięcy, jednak nie później niż do 30.06.2025
g) 4 miesiące, jednak nie później niż do 31.05.2025
h) 3 miesiące, jednak nie później niż do 30.04.2025
i) 5 miesięcy, jednak nie później niż do 30.06.2025
Część IX
a) 10 miesięcy, jednak nie później niż do 30.11.2025
b) 10 miesięcy, jednak nie później niż do 30.11.2025
c) 10 miesięcy, jednak nie później niż do 30.11.2025
d) 10 miesięcy, jednak nie później niż do 30.11.2025
e) 10 miesięcy, jednak nie później niż do 30.11.2025
Część X
a) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
b) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
c) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
d) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
e) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
f) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
g) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
h) 11 miesięcy, jednak nie później niż do 31.12.2025
Część XI
a) 8 miesięcy, jednak nie później niż do 30.09.2025
b) 9 miesięcy, jednak nie później niż do 31.10.2025
c) 10 miesięcy, jednak nie później niż do 30.11.2025
d) 5 miesięcy, jednak nie później niż do 30.06.2025
Część XII
a) 10 miesięcy, jednak nie później niż do 30.11.2025