BZP: Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mastkach w ramach projektu pn.: „Kompetentny uczeń”
28.01.2025
2025/BZP 00067701/01
GMINA CHĄŚNO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mastkach w ramach projektu pn.: „Kompetentny uczeń”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĄŚNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 55
1.5.2.) Miejscowość: Chąśno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-413
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 838-14-23
1.5.8.) Numer faksu: 46 838-14-23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminachasno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachasno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mastkach w ramach projektu pn.: „Kompetentny uczeń”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7707535e-caea-4e1a-b8d3-0795ec9f0cff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00067701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029287/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mastkach w ramach projektu pn.: „Kompetentny uczeń”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Kompetentny uczeń” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 Priorytet FELD.08 Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem Działanie FELD.08.07 Kształcenie ogólne
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7707535e-caea-4e1a-b8d3-0795ec9f0cff3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7707535e-caea-4e1a-b8d3-0795ec9f0cff
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: gmina@gminachasno.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
3. Przy porozumiewaniu się w ramach niniejszego postępowania Wykonawcy powinni posługiwać się numerem referencyjnym postępowania: RPG.271.1.2025
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia.
2. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminserwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
5. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie: W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: a) Komputer PC: -parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD, -zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04, - zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo b) Tablet/Telefon: -parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, - przeglądarka Chrome 61 lub nowsza
9. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
10. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
11. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pozostałe wymagania opisane zostały w Rozdziale 12 SWZ.
12. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
13. Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest Pani Maria Rokicka , e-mail: spmastki@gminachasno.pl, tel.: 46 838-14-15.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679 poprzez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia.
2. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, szczegółowe wymagania opisane zostały w Rozdziale 25 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RPG.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I: Zakup, dostawa wraz z montażem sprzętu TIK oraz multimedialnych pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mastkach w ramach projektu pn.: „Kompetentny uczeń”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 1a do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie asortymentu do wskazanych pomieszczeń oraz montaż i instalację dostarczonego wyposażenia oraz sprzętu. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
4. Wszystkie dostarczone towary muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5. Oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, nieużywane i nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności. Wszystkie zaoferowane produkty muszą być zaoferowane na rynek polski oraz pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania bezpośrednio u producenta w przypadku, jeśli poweźmie wątpliwości co do legalności jego pochodzenia. Oprogramowanie i ich aktualizacje będą wolne od mechanizmów blokujących jego i funkcje wolne od wirusów, koni trojańskich, robaków i innych szkodliwych programów. Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na Zamawiającego niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta. Licencje, o których mowa nie będą naruszać praw własności intelektualnej osób trzecich, w tym praw autorskich, patentów, ani praw do baz danych ani nie będą ograniczać korzystania z nich oraz będą zgodne z umową.
6. Sprzęt musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu instrukcje użytkowania i eksploatacji sprzętu lub jeśli są one udostępnione przez producenta w formie elektronicznej - przekaże odpowiednio adresy elektroniczne (www), pod którymi można je pobrać.
8. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do Szkoły Podstawowej w Mastkach na terenie gminy Chąśno (wg zestawienia w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik Nr 1a do SWZ ) w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z Dyrektorem Szkoły. Gotowość dostawy Wykonawca zgłosi Zamawiającemu lub Dyrektorowi placówki na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy.
9. Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy liczony od daty podpisania protokołu odbioru, za wyjątkiem urządzeń, wyposażenia lub materiałów, których okres gwarancji jest podany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załączniku Nr 1a do SWZ. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
10. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy p.z.p. udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mastkach w ramach projektu pn.: „Kompetentny uczeń” w zakresie zadania „Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mastkach oraz Szkoły Podstawowej w Błędowie”.
11. Projekt „Kompetentny uczeń” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 Priorytet FELD.08 Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem Działanie FELD.08.07 Kształcenie ogólne
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
30213100-6 - Komputery przenośne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert wskazano w Rozdziale 20 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mastkach w ramach projektu pn.: „Kompetentny uczeń”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 1b do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie asortymentu do wskazanych pomieszczeń oraz montaż i instalację dostarczonego wyposażenia oraz sprzętu. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
4. Wszystkie dostarczone towary muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5. Sprzęt musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
6. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do Szkoły Podstawowej w Mastkach na terenie gminy Chąśno (wg zestawienia w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik Nr 1b do SWZ ) w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z Dyrektorem Szkoły. Gotowość dostawy Wykonawca zgłosi Zamawiającemu lub Dyrektorowi placówki na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy.
7. Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy liczony od daty podpisania protokołu odbioru, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, których okres gwarancji jest podany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załączniku Nr 1b do SWZ. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
8. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy p.z.p. udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mastkach w ramach projektu pn.: „Kompetentny uczeń” w zakresie zadania „Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mastkach oraz Szkoły Podstawowej w Błędowie”.
9. Projekt „Kompetentny uczeń” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 Priorytet FELD.08 Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem Działanie FELD.08.07 Kształcenie ogólne
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert wskazano w Rozdziale 20 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 6 do SWZ,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. c) Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w ppkt a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 9 pkt 9.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania,
b) warunki określone w Rozdziale 8 pkt 8.1. musi spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika Nr 3 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym
d) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 9 pkt 9.3. SWZ
e) Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W związku z ograniczoną ilością znaków w niniejszym polu (4000), rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ichwprowadzenia zostały zawarte w Projekcie umowy - Załączniku Nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7707535e-caea-4e1a-b8d3-0795ec9f0cff
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Postanowienia niniejszego ogłoszenia o zamówieniu dotyczą również Wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.2. Zamawiający dodaje nową obligatoryjną przesłankę wykluczenia z postępowania: na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. 2024 r., poz. 507) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. 2024 r., poz. 507);
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. 2024 r., poz. 507);
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. 2024 r., poz. 507)