BZP: „DOSTAW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH NA POTRZEBY ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO ORAZ ZAKŁAD OPIEKUŃCZO- LECZNICZEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W BACIKACH ŚREDNICH”
30.01.2025
2025/BZP 00078614/01
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„DOSTAW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH NA POTRZEBY ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO ORAZ ZAKŁAD OPIEKUŃCZO- LECZNICZEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W BACIKACH ŚREDNICH”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 8
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH NA POTRZEBY ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO ORAZ ZAKŁAD OPIEKUŃCZO- LECZNICZEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W BACIKACH ŚREDNICH”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8266d2b-dbd4-406b-aca7-af178287f591
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00078614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054071/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 „DOSTAW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH NA POTRZEBY ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO ORAZ ZAKŁAD OPIEKUŃCZO- LECZNICZEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W BACIKACH ŚREDNICH”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8266d2b-dbd4-406b-aca7-af178287f5913.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w tym składanie ofert odbywa się przy użyciu platformy http://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca, który będzie ubiegał się o niniejsze zamówienie publiczne jest zobowiązany do założenia konta na w/w platformie.
3. Wykonawca dla pełnego korzystania z platformy powinien zweryfikować konto oraz nadać pełne uprawnienia dla użytkowników/osób uprawnionych po jego stronie do składania ofert.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7. Zamawiający dopuszcza składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ za pomocą poczty elektronicznej na adres zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl lub poprzez https://ezamowienia.gov.pl. Odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl. Na stronie tej także m.in. udostępniane będą zmiany treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem.
8. Zamawiający dopuszcza przesłanie wezwań do wyjaśnienia treści ofert; wyjaśnień rażąco niskiej ceny, uzupełnień dokumentów podmiotowych; wezwań odnośnie przedłużenia związania ofertą; informacji z otwarcia ofert i o wyborze oferty; lub wezwań do poprawy omyłek pisarskich i rachunkowych; zawiadomienia o unieważnieniu postępowania; zawiadomień o odrzuceniu ofert za pomocą zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl lub poprzez https://ezamowienia.gov.pl
9. Zamawiający dopuszcza aby odpowiedzi Wykonawcy w związku z wezwaniami lub zawiadomieniami opisanymi w pkt 8 odbywały się za pomocą zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl lub poprzez https://ezamowienia.gov.pl.
13. Zamawiający dopuszcza zamieszczanie informacji/zawiadomień oraz udzielanie odpowiedzi o wyjaśnienie treści SWZ jeżeli storna prowadzonego zamówienia t.j. https://ezamowienia.gov.pl ulegnie awarii lub zamieszczanie informacji za jej pośrednictwem nie będzie możliwe. W powyższej sytuacji informacje będą publikowane za pomocą strony internetowej Zamawiającego https://spzozsiemiatycze.pl w zakładce zamówienia publiczne/aktualne postepowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest SP ZOZ w Siemiatyczach, ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze;
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem adresu e-mail: Iodo@spzozsiemiatycze.pl;.
3. Dane osobowe takie jak imię, nazwisko, nazwa, adres siedziby/korespondencyjny, telefon, adres mail będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE. L z 2016, nr 119, str. 1 z późn. zm., dalej RODO), ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024, poz. 1320 z późn. zm. – dalej PZP), wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 164 z późn. zm.).
5. Dane osobowe będą ujawniane pozostałym Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych z Zamawiającym umów.
6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
- dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
- sprostowania danych oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach RODO. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- usunięcia danych osobowych,
- żądania przeniesienia danych osobowych.
8. W odniesieniu do podanych danych osobowych Wykonawcy, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
9. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/01/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin płatności (Tp) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena najniższa brutto
C = --------------------------------------- x 60% x 100 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. Punkty za kryterium „Termin płatności” (w dniach) wynoszą odpowiednio
30 dni – 0.
31 – 40 dni – 10 pkt.
41- 45 dni– 15 pkt
46 -50 dni – 40 pkt
4. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. (minimalny termin płatności to 30 dni maksymalny termin płatności to 50 dni).
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, przy czym zaokrąglenie będzie się odbywać według następującej zasady. Wynik zakończony cyfrą „5” i wyższą zaokrągla się w górę, a wynik zakończony cyfrą niższą niż „5” zaokrągla się w dół.
9. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez najniższą wartość brutto wobec wszystkich złożonych ofert
(O) = (C) + (Tp)
10. Wykonawca w formularzu ofertowym podaje łączną kwotę brutto za całość przedmiotu zamówienia, podając wartość liczbowo oraz słownie. Przeniesioną z wyliczenia zawartego w załączniku nr 2. W przypadku różnicy ceny w formularzu ofertowym a ceną brutto wyliczonej w załączniku nr 2 Zamawiający poprawi cenę oferty na wartość wyliczoną w formularzu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin płatności (Tp) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena najniższa brutto
C = --------------------------------------- x 60% x 100 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. Punkty za kryterium „Termin płatności” (w dniach) wynoszą odpowiednio
30 dni – 0.
31 – 40 dni – 10 pkt.
41- 45 dni– 15 pkt
46 -50 dni – 40 pkt
4. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. (minimalny termin płatności to 30 dni maksymalny termin płatności to 50 dni).
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, przy czym zaokrąglenie będzie się odbywać według następującej zasady. Wynik zakończony cyfrą „5” i wyższą zaokrągla się w górę, a wynik zakończony cyfrą niższą niż „5” zaokrągla się w dół.
9. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez najniższą wartość brutto wobec wszystkich złożonych ofert
(O) = (C) + (Tp)
10. Wykonawca w formularzu ofertowym podaje łączną kwotę brutto za całość przedmiotu zamówienia, podając wartość liczbowo oraz słownie. Przeniesioną z wyliczenia zawartego w załączniku nr 2. W przypadku różnicy ceny w formularzu ofertowym a ceną brutto wyliczonej w załączniku nr 2 Zamawiający poprawi cenę oferty na wartość wyliczoną w formularzu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin płatności (Tp) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena najniższa brutto
C = --------------------------------------- x 60% x 100 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. Punkty za kryterium „Termin płatności” (w dniach) wynoszą odpowiednio
30 dni – 0.
31 – 40 dni – 10 pkt.
41- 45 dni– 15 pkt
46 -50 dni – 40 pkt
4. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. (minimalny termin płatności to 30 dni maksymalny termin płatności to 50 dni).
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, przy czym zaokrąglenie będzie się odbywać według następującej zasady. Wynik zakończony cyfrą „5” i wyższą zaokrągla się w górę, a wynik zakończony cyfrą niższą niż „5” zaokrągla się w dół.
9. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez najniższą wartość brutto wobec wszystkich złożonych ofert
(O) = (C) + (Tp)
10. Wykonawca w formularzu ofertowym podaje łączną kwotę brutto za całość przedmiotu zamówienia, podając wartość liczbowo oraz słownie. Przeniesioną z wyliczenia zawartego w załączniku nr 2. W przypadku różnicy ceny w formularzu ofertowym a ceną brutto wyliczonej w załączniku nr 2 Zamawiający poprawi cenę oferty na wartość wyliczoną w formularzu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin płatności (Tp) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena najniższa brutto
C = --------------------------------------- x 60% x 100 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. Punkty za kryterium „Termin płatności” (w dniach) wynoszą odpowiednio
30 dni – 0.
31 – 40 dni – 10 pkt.
41- 45 dni– 15 pkt
46 -50 dni – 40 pkt
4. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. (minimalny termin płatności to 30 dni maksymalny termin płatności to 50 dni).
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, przy czym zaokrąglenie będzie się odbywać według następującej zasady. Wynik zakończony cyfrą „5” i wyższą zaokrągla się w górę, a wynik zakończony cyfrą niższą niż „5” zaokrągla się w dół.
9. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez najniższą wartość brutto wobec wszystkich złożonych ofert
(O) = (C) + (Tp)
10. Wykonawca w formularzu ofertowym podaje łączną kwotę brutto za całość przedmiotu zamówienia, podając wartość liczbowo oraz słownie. Przeniesioną z wyliczenia zawartego w załączniku nr 2. W przypadku różnicy ceny w formularzu ofertowym a ceną brutto wyliczonej w załączniku nr 2 Zamawiający poprawi cenę oferty na wartość wyliczoną w formularzu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin płatności (Tp) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena najniższa brutto
C = --------------------------------------- x 60% x 100 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. Punkty za kryterium „Termin płatności” (w dniach) wynoszą odpowiednio
30 dni – 0.
31 – 40 dni – 10 pkt.
41- 45 dni– 15 pkt
46 -50 dni – 40 pkt
4. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. (minimalny termin płatności to 30 dni maksymalny termin płatności to 50 dni).
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, przy czym zaokrąglenie będzie się odbywać według następującej zasady. Wynik zakończony cyfrą „5” i wyższą zaokrągla się w górę, a wynik zakończony cyfrą niższą niż „5” zaokrągla się w dół.
9. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez najniższą wartość brutto wobec wszystkich złożonych ofert
(O) = (C) + (Tp)
10. Wykonawca w formularzu ofertowym podaje łączną kwotę brutto za całość przedmiotu zamówienia, podając wartość liczbowo oraz słownie. Przeniesioną z wyliczenia zawartego w załączniku nr 2. W przypadku różnicy ceny w formularzu ofertowym a ceną brutto wyliczonej w załączniku nr 2 Zamawiający poprawi cenę oferty na wartość wyliczoną w formularzu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin płatności (Tp) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena najniższa brutto
C = --------------------------------------- x 60% x 100 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. Punkty za kryterium „Termin płatności” (w dniach) wynoszą odpowiednio
30 dni – 0.
31 – 40 dni – 10 pkt.
41- 45 dni– 15 pkt
46 -50 dni – 40 pkt
4. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. (minimalny termin płatności to 30 dni maksymalny termin płatności to 50 dni).
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, przy czym zaokrąglenie będzie się odbywać według następującej zasady. Wynik zakończony cyfrą „5” i wyższą zaokrągla się w górę, a wynik zakończony cyfrą niższą niż „5” zaokrągla się w dół.
9. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez najniższą wartość brutto wobec wszystkich złożonych ofert
(O) = (C) + (Tp)
10. Wykonawca w formularzu ofertowym podaje łączną kwotę brutto za całość przedmiotu zamówienia, podając wartość liczbowo oraz słownie. Przeniesioną z wyliczenia zawartego w załączniku nr 2. W przypadku różnicy ceny w formularzu ofertowym a ceną brutto wyliczonej w załączniku nr 2 Zamawiający poprawi cenę oferty na wartość wyliczoną w formularzu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin płatności (Tp) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena najniższa brutto
C = --------------------------------------- x 60% x 100 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. Punkty za kryterium „Termin płatności” (w dniach) wynoszą odpowiednio
30 dni – 0.
31 – 40 dni – 10 pkt.
41- 45 dni– 15 pkt
46 -50 dni – 40 pkt
4. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. (minimalny termin płatności to 30 dni maksymalny termin płatności to 50 dni).
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, przy czym zaokrąglenie będzie się odbywać według następującej zasady. Wynik zakończony cyfrą „5” i wyższą zaokrągla się w górę, a wynik zakończony cyfrą niższą niż „5” zaokrągla się w dół.
9. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez najniższą wartość brutto wobec wszystkich złożonych ofert
(O) = (C) + (Tp)
10. Wykonawca w formularzu ofertowym podaje łączną kwotę brutto za całość przedmiotu zamówienia, podając wartość liczbowo oraz słownie. Przeniesioną z wyliczenia zawartego w załączniku nr 2. W przypadku różnicy ceny w formularzu ofertowym a ceną brutto wyliczonej w załączniku nr 2 Zamawiający poprawi cenę oferty na wartość wyliczoną w formularzu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin płatności (Tp) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena najniższa brutto
C = --------------------------------------- x 60% x 100 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. Punkty za kryterium „Termin płatności” (w dniach) wynoszą odpowiednio
30 dni – 0.
31 – 40 dni – 10 pkt.
41- 45 dni– 15 pkt
46 -50 dni – 40 pkt
4. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. (minimalny termin płatności to 30 dni maksymalny termin płatności to 50 dni).
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, przy czym zaokrąglenie będzie się odbywać według następującej zasady. Wynik zakończony cyfrą „5” i wyższą zaokrągla się w górę, a wynik zakończony cyfrą niższą niż „5” zaokrągla się w dół.
9. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez najniższą wartość brutto wobec wszystkich złożonych ofert
(O) = (C) + (Tp)
10. Wykonawca w formularzu ofertowym podaje łączną kwotę brutto za całość przedmiotu zamówienia, podając wartość liczbowo oraz słownie. Przeniesioną z wyliczenia zawartego w załączniku nr 2. W przypadku różnicy ceny w formularzu ofertowym a ceną brutto wyliczonej w załączniku nr 2 Zamawiający poprawi cenę oferty na wartość wyliczoną w formularzu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin płatności (Tp) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena najniższa brutto
C = --------------------------------------- x 60% x 100 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. Punkty za kryterium „Termin płatności” (w dniach) wynoszą odpowiednio
30 dni – 0.
31 – 40 dni – 10 pkt.
41- 45 dni– 15 pkt
46 -50 dni – 40 pkt
4. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. (minimalny termin płatności to 30 dni maksymalny termin płatności to 50 dni).
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, przy czym zaokrąglenie będzie się odbywać według następującej zasady. Wynik zakończony cyfrą „5” i wyższą zaokrągla się w górę, a wynik zakończony cyfrą niższą niż „5” zaokrągla się w dół.
9. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez najniższą wartość brutto wobec wszystkich złożonych ofert
(O) = (C) + (Tp)
10. Wykonawca w formularzu ofertowym podaje łączną kwotę brutto za całość przedmiotu zamówienia, podając wartość liczbowo oraz słownie. Przeniesioną z wyliczenia zawartego w załączniku nr 2. W przypadku różnicy ceny w formularzu ofertowym a ceną brutto wyliczonej w załączniku nr 2 Zamawiający poprawi cenę oferty na wartość wyliczoną w formularzu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin płatności (Tp) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena najniższa brutto
C = --------------------------------------- x 60% x 100 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. Punkty za kryterium „Termin płatności” (w dniach) wynoszą odpowiednio
30 dni – 0.
31 – 40 dni – 10 pkt.
41- 45 dni– 15 pkt
46 -50 dni – 40 pkt
4. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. (minimalny termin płatności to 30 dni maksymalny termin płatności to 50 dni).
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, przy czym zaokrąglenie będzie się odbywać według następującej zasady. Wynik zakończony cyfrą „5” i wyższą zaokrągla się w górę, a wynik zakończony cyfrą niższą niż „5” zaokrągla się w dół.
9. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez najniższą wartość brutto wobec wszystkich złożonych ofert
(O) = (C) + (Tp)
10. Wykonawca w formularzu ofertowym podaje łączną kwotę brutto za całość przedmiotu zamówienia, podając wartość liczbowo oraz słownie. Przeniesioną z wyliczenia zawartego w załączniku nr 2. W przypadku różnicy ceny w formularzu ofertowym a ceną brutto wyliczonej w załączniku nr 2 Zamawiający poprawi cenę oferty na wartość wyliczoną w formularzu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin płatności (Tp) 40
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena najniższa brutto
C = --------------------------------------- x 60% x 100 [pkt.]
Cena oferty badanej brutto
3. Punkty za kryterium „Termin płatności” (w dniach) wynoszą odpowiednio
30 dni – 0.
31 – 40 dni – 10 pkt.
41- 45 dni– 15 pkt
46 -50 dni – 40 pkt
4. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt. (minimalny termin płatności to 30 dni maksymalny termin płatności to 50 dni).
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, przy czym zaokrąglenie będzie się odbywać według następującej zasady. Wynik zakończony cyfrą „5” i wyższą zaokrągla się w górę, a wynik zakończony cyfrą niższą niż „5” zaokrągla się w dół.
9. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana poprzez najniższą wartość brutto wobec wszystkich złożonych ofert
(O) = (C) + (Tp)
10. Wykonawca w formularzu ofertowym podaje łączną kwotę brutto za całość przedmiotu zamówienia, podając wartość liczbowo oraz słownie. Przeniesioną z wyliczenia zawartego w załączniku nr 2. W przypadku różnicy ceny w formularzu ofertowym a ceną brutto wyliczonej w załączniku nr 2 Zamawiający poprawi cenę oferty na wartość wyliczoną w formularzu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają niżej określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
b) dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
c) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
d) Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) PZP, a także w art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP.
1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1616 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 4 i 4a do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3) PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6) PZP,
4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 4) PZP sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
6. Zamawiający samodzielnie podejmie weryfikację braku przesłanek, o których mowa w rozdziale VII pkt 3 SWZ w stosunku do konkretnego podmiotu. Zamawiający może dokonać tego za pomocą wszelkich dostępnych środków. Jako przykład takich metod weryfikacji można wskazać chociażby ogólnodostępne rejestry takie jak: Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej czy Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych, lista czy wykaz osób i podmiotów objętych sankcjami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP, składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winien wykazać brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.
4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formie elektronicznej pełnomocnictwa bądź w formie cyfrowego odwzorowania tego dokumentu poświadczonego za zgodność z dokumentem w formie papierowej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub Notariusza, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
6. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie ze SWZ;
2) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej - dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
7. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do pełnomocnika/ reprezentanta Wykonawców występujących wspólnie.
8. Przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy mają zastosowanie do pełnomocnika, o którym mowa w pkt 5 i 7 ze skutkiem prawnym wobec wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na mocy art. 117 ust 4 PZP dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, usługi, bądź dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy.