BZP: Realizacja badania ewaluacyjnego Ocena efektów pilotażu Centrum Usług Społecznych (CUS)
30.01.2025
2025/BZP 00079495/01
MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja badania ewaluacyjnego Ocena efektów pilotażu Centrum Usług Społecznych (CUS)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015725935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 1/3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrpips.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rodzina
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja badania ewaluacyjnego Ocena efektów pilotażu Centrum Usług Społecznych (CUS)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-201f0ee1-9568-4490-8053-2621dff1f0be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00079495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Pomoc Techniczna programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego na lata 2024-2029
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mrpips/demand/192453/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Numeracja zgodna z SWZ:
9.1 Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy informuje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informuje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
9.1.1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
9.1.2 komputer klasy PC lub Mac spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
9.1.3 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2
9.1.4 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
9.1.5 dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES
9.1.6 dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
9.2 Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
9.2.1 Plik załączony przez wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
9.2.2 Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
9.3 W celu wejścia na Platformę, umożliwiającą m.in. złożenie oferty, wymagane jest uprzednie zalogowanie. Wykonawcy, którzy nie założyli jeszcze konta zobligowani są do uprzedniej, bezpłatnej rejestracji. Szczegóły rejestracji wskazane są w „Instrukcji dla wykonawcy”.
9.4 W przypadku problemów technicznych dotyczących pracy Platformy należy kontaktować się z serwisem dostępnym codziennie, od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
1) pod numerem telefonu: (22) 257 22 23;
2) pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Numeracja zgodna z SWZ.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej;
w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt: iodo@mrips.gov.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Realizacja badania ewaluacyjnego pn. „Ocena efektów pilotażu Centrum Usług Społecznych (CUS), w tym adekwatności liczby koordynatorów indywidualnych planów usług społecznych względem liczby klientów CUS oraz wyliczenie referencyjnej wartości wskaźnika” – znak sprawy: BDG-V.2711.2.2025.KB.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-V.2711.2.2025.KB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 226325,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numeracja zgodna z SWZ
3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja badania ewaluacyjnego „Ocena efektów pilotażu Centrum Usług Społecznych (CUS), w tym adekwatności liczby koordynatorów indywidualnych planów usług społecznych względem liczby klientów CUS oraz wyliczenie referencyjnej wartości wskaźnika”.
3.2 Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja i metodologia badania
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Numeracja zgodna z SWZ.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w
zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
7.1.4.4.1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie– co najmniej dwie (2) usługi polegające na przeprowadzeniu ewaluacji lub badań społecznych (z wykluczeniem usług audytowych), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto każda, z tym, że co najmniej jedna polegała na wykonaniu badania ewaluacyjnego w obszarze pomocy społecznej, polityki rynku pracy lub integracji społecznej.
UWAGA:
• Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy wykonawca realizuje określoną liczbę ewaluacji lub badań na podstawie jednej umowy przez jedną usługę rozumie się jedną zakończoną ewaluację lub badanie. Informacje na temat zrealizowanej usługi Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie, o którym mowa w pkt 8.4.1 SWZ
• Przez ewaluację Zamawiający rozumie ocenę projektu, programu lub polityki na wszystkich jego etapach, tj. planowania, realizacji i mierzenia rezultatów z punktu widzenia przyjętych kryteriów, w celu jego usprawnienia, rozwoju lub lepszego zrozumienia.
• Przez badania społeczne Zamawiający rozumie badania ludności lub wyodrębnionych kategorii społecznych (np. aktywnych zawodowo, kobiet, młodzieży, itp.), prowadzące do poznania opinii, preferencji, postaw i potrzeb społeczeństwa.
• W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełniać w całości jeden z Wykonawców.
7.1.4.4.2 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 4 osobowym zespołem badawczym, w skład którego będą wchodzić:
1) kierownik badania –1 (jedna) osoba, posiadająca doświadczenie w kierowaniu co najmniej 3 (trzema) badaniami ewaluacyjnymi/społecznymi/ analizami/ ekspertyzami, z których każde:
a) dotyczyło problematyki włączenia społecznego;
b) miało wartość co najmniej 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto;
c) co najmniej jedno badanie było finansowane/współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
2) członkowie zespołu – co najmniej 3 (trzy) osoby pełniące funkcje członków zespołu, z których każda spełnia przynajmniej jedno z poniższych wymagań zdobytych w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a łącznie spełniają wszystkie niżej wymienione wymagania:
a) posiada doświadczenie w realizacji co najmniej jednego badania ewaluacyjnego realizowanego w ramach projektów finansowanych/współfinansowanych ze środków funduszy europejskich, którego przedmiotem była pomoc społeczna,
b) posiada doświadczenie w realizacji co najmniej jednego badania ewaluacyjnego przeprowadzonego w ramach Priorytetu lub Programu Operacyjnego dla obszaru pomocy społecznej, polityki rynku pracy lub integracji społecznej,
c) posiada doświadczenie w realizacji co najmniej jednego badania ewaluacyjnego przeprowadzonego w ramach Priorytetu lub Programu Operacyjnego polegającego na ocenie wpływu działań finansowanych/współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
UWAGA!
• Ilekroć jest mowa o doświadczeniu kierownika badania należy przez to rozumieć bycie autorem lub współautorem raportu końcowego z badania ewaluacyjnego/społecznego/ analizy/ekspertyzy w zakresie włączenia społecznego.
• Zamawiający pod pojęciem włączenia społecznego rozumie działanie skierowane do osób niepełnosprawnych, pracowników w młodym i starszym wieku, pracowników o niskich kwalifikacjach, migrantów i przedstawicieli mniejszości etnicznych, takich jak społeczności romskiej, oraz kobiet na rynku pracy.
• Zamawiający pod pojęciem pomocy społecznej rozumie działania wspierające osoby i rodziny w wysiłkach zmierzających do zaspokojenia niezbędnych potrzeb i umożliwia im życie w warunkach odpowiadających godności człowieka, jak również działania zmierzające do życiowego usamodzielnienia osób i rodzin oraz ich integracji ze środowiskiem.
• Zamawiający pod pojęciem integracji społecznej rozumie proces oznaczający w ogólności proces włączania (się) do zasadniczej części społeczeństwa różnorodnych, zwykle mniejszościowych grup społecznych i w konsekwencji uzyskanie możliwości, praw i usług dotychczas dostępnych tylko dla większości.
• Na potrzeby niniejszego zamówienia, pod pojęciem Program operacyjny należy rozumieć: krajowy, rządowy, regionalny lub sektorowy dokument, służący realizacji Strategii lub Planu/Planów rozwojowych, posiadający strukturę w postaci zestawienia priorytetów i/lub działań, odnoszących się do interwencji wdrażanej na poziomie kraju, regionu lub województwa (przygotowane przez zarząd województwa lub zarządy województw działające w porozumieniu, albo przez ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego) lub odnoszące się do sektora gospodarki (przygotowany przez właściwego ministra). Programy operacyjne finansowane są z publicznych środków krajowych lub współfinansowane są z publicznych środków wspólnotowych.
• Na potrzeby niniejszego zamówienia, pod pojęciem Priorytet należy rozumieć wyodrębnioną organizacyjnie część Programu operacyjnego, posiadającą sprecyzowaną grupę odbiorców wsparcia, instytucję odpowiedzialną za jego wdrażanie oraz przeznaczony na ten cel budżet.
7.2 Żaden z członków zespołu badawczego, o którym mowa w pkt 7.1.4.4.2 SWZ nie może uczestniczyć w pracach Grup Sterujących Ewaluacją PO WER i nie może uczestniczyć w pracach Grupy Sterującej Ewaluacją FERS ani być pracownikiem w instytucji zaangażowanej we wdrażanie programów operacyjnych realizowanych w ramach PO WER 2014-2020, jak również nie może być pracownikiem w instytucji zaangażowanej we wdrażanie programów operacyjnych realizowanych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027. Osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób wejdą w skład Zespołu Badawczego, o którym mowa w § 4 Projektowanych Postanowień Umowy. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia skład personalny Zespołu Badawczego nie może być zmieniony lub rozszerzony bez wcześniejszego przedstawienia Zamawiającemu informacji dotyczącej stosownej propozycji zmian wraz z podaniem przyczyn. Zmiana w składzie osobowym Zespołu Badawczego będzie dopuszczalna pod warunkiem, że łącznie zespół będzie spełniał wszystkie wymagania określone w pkt 7.1.4.4.2 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Numeracja zgodna z SWZ.
8.5.1 wykazu usług spełniających wymogi określone w pkt 7.1.4.4.1 SWZ – wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi załącznik 4 SWZ;
Uwaga!
W przypadku przedstawienia usług wykonanych (zakończonych) do wykazu należy bezwzględnie załączyć dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie.
8.5.2 wykazu osób spełniających wymogi określone w pkt 7.1.4.4.2 SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Koncepcji i metodologii badania – sporządzanej zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 13.4 SWZ. Zamawiający informuje, że ww. przedmiotowy środek dowodowy nie podlega uzupełnieniu.UWAGA!
Brak złożenia „Koncepcji i metodologii badania” skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Numeracja zgodna z SWZ.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w rozumieniu art. 58 ustawy) muszą spełniać następujące wymogi:
1) wykonawcy występujący wspólnie są obowiązani do ustanowienia pełnomocnika do:
a) reprezentowania ich w postępowaniu albo
b) reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
2) pełnomocnictwo – dokument wytworzony w postaci elektronicznej – musi zostać złożony wraz z ofertą i zawierać także wskazania:
a) przedmiotu zamówienia, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu i siedziby.
- pełnomocnictwo to musi być udzielone przez każdego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę
uprawnioną każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.3.2 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
1.3.3 Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy.
1.3.4 Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://zamowieniamrpips. ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-14 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z przyczyn, októrych mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497 z późn. zm.).