BZP: Dostawa w formie leasingu operacyjnego 1 (jednego) fabrycznie nowego samochodu z zabudową typu wywrotka o DMC do 3,5 t
03.02.2025
2025/BZP 00086097/01
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego 1 (jednego) fabrycznie nowego samochodu z zabudową typu wywrotka o DMC do 3,5 t
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631286380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 15
1.5.2.) Miejscowość: Dopiewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zukdopiewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukdopiewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego 1 (jednego) fabrycznie nowego samochodu z zabudową typu wywrotka o DMC do 3,5 t
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7406fa53-cf6f-495e-9f7d-d79bb004f7c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zukdopiewo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zukdopiewo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2. Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują:. .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1. .zip
2. .7Z
4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
9. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu (e-mail).
10. Ofertę należy przygotować z należytą starannością i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert.
11. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
12. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
13. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
14. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/zukdopiewo
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały zawarte w rozdz. XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/ZUK-6/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 142000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednego) fabrycznie nowego samochodu z zabudową typu wywrotka wyprodukowanego min. w 2024 r. o DMC 3,5 tony.
O minimalnych parametrach:
• typ nadwozia – podwozie z kabiną
• kategoria pojazdu: L3
• długość całkowita - min. 6000mm – max. 7340mm
• rozstaw osi pojazdu - min 3500mm – max. 4000mm
• wysokość pojazdu - min. 2100mm – max. 3500mm
• wymiary skrzyni ładunkowej – długość wewnętrzna skrzyni – min 3640mm – max. 3660mm
• wymiary skrzyni ładunkowej – szerokość wewnętrzna skrzyni – min. 2130 – max. 2150mm
• kolor nadwozia – biały
• silnik o mocy – min. 120KM – max. 140 KM
• napęd na przednie koła
• manualna skrzynia biegów
• centralny zamek i immobilizer
• automatyczne światła i automatyczna zmiana świateł drogowych na mijania
• lusterka boczne – długie ramię, elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane
• podgrzewana przednia szyba
• system ABS
• kolumna kierownicy – z regulacją w dwóch płaszczyznach
• układ foteli 1 + 2
• regulacja manualna fotela kierowcy w 4 kierunkach
• pasy bezpieczeństwa – 3 -punktowe
ADAPTACJA NADWOZIA:
- wywrotka o wymiarach wewnętrznych: 3800x214x400
- rama pośrednia stalowa malowana proszkowo składająca z podłużnic połączonych poprzecznymi trawersami, na których mocowane są: siłownik wywrotu i agregat hydrauliczny
- podłoga wykonana z blachy stalowej malowanej proszkowo z uchwytami mocowania ładunku (4 pary) zgodnie z normą DIN 75410-1 lub EN 12640
- burta czołowa (wysokość 400mm) wzmocniona usztywnieniami
- burty boczne i tylna wykonane z anodowanych profili aluminiowych o wysokości 400mm i grubości 25mm
- burty boczne otwierane, burta tylna otwierana i uchylna
- słupki stalowe lakierowane proszkowo
- krata ochronna kabiny z dwóch słupków i czterech profili stalowych perforowanych o szerokości 130mm, malowanych proszkowo ze wzmocnieniem górnym
- agregat hydrauliczny o mocy 2000W napędzany silnikiem elektrycznym ze zintegrowanym zbiornikiem oleju
- boczny wywrot ograniczony do ok. 45 stopni wyłącznikiem bezpieczeństwa
- sterowanie wywrotem za pomocą systemu zdalnego sterowania zamontowanego i okablowanego w kabinie kierowcy
- nadkola plastikowe pojedyncze z fartuchem przeciw błotnym
- zbiornik na wodę 1 sztuka
- osłony antyrowerowe
- poduszki powietrzne wzmacniające tylne zawieszenie
- skrzynka narzędziowa 75l (prawa strona)
- belka świetlna LED
- nadstawka z siatki krępowanej #4mm oczka 30x30 mm (ocynkowana) do wysokości kraty ochronnej kabiny. Boki nadstawki prawy i lewy uchylne w osi górnej. Tył nadstawki drzwiczki otwierane na boki o kąt 270o
PARAMETRY LEASINGU
a) czas trwania leasingu operacyjnego – 36 miesięcy (w tym 35 równych rat kapitałowo-odsetkowych - harmonogram oparty o oprocentowanie zmienne - rata ostatnia nr 36 - jako rata wykupu samochodu) od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu leasingu
b) pierwsza wpłata (opłata wstępna) - 20% wartości przedmiotu zamówienia, płatna do 30 dni od daty podpisania umowy leasingowej
c) leasingobiorca zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej,
d) kolejne raty płatne będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych, zgodnie z harmonogramem spłat pod warunkiem otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, począwszy od miesiąca następnego po odebraniu przedmiotu zamówienia,
e) termin płatności prawidłowo wystawionych faktur ustala się na minimum 21 dni od daty wystawienia faktury
f) w dostarczonych fakturach będą zawarte informacje o podziale raty leasingowej na część kapitałową i część odsetkową
g) waluta – PLN,
h) opłata końcowa (wykup) związana z zakupem przedmiotu leasingu wynosić będzie 1% wartości przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spłacenia przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu
i) do skalkulowania oferty należy przyjąć WIBOR 1M z dnia przed ostatnim dniem składania ofert
j) Zamawiający zobowiązuje się ubezpieczyć przedmiot zamówienia we własnym zakresie – OC/AC/NNW
4.2.6.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryteriami zawartymi w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli dostawca pojazdu wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) co najmniej dwie dostawy obejmujące łącznie dostawę samochodu / samochodów z kategorii L3 o łącznej wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każda
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do
oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z zapisami SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z zapisami SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, któredostawy wykonają poszczególni wykonawcy.