BZP: Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
26.02.2025
2025/BZP 00121025/01
GMINA WIELICZKA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00
1.4.8.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121025
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00113791
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby jednostek
Gminy Wieliczka zakup przy użyciu kart flotowych paliw płynnych silnikowych do pojazdów i urządzeń, w łącznej ilości:
- olej napędowy: 43 125 litrów;
- benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 6 940 litrów.
2) Dostawa paliw odbywać się będzie na potrzeby niżej wskazanych podmiotów zamawiających, w prognozowanej ilości dla
każdego z tychże podmiotów:
a) Gmina Wieliczka – dostawa paliwa na potrzeby pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce oraz na
potrzeby jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Wieliczka w prognozowanych ilościach:
◦ olej napędowy: 30 375 litrów;
◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 900 litrów.
b) Straż Miejska w Wieliczce:
◦ olej napędowy: 3 600 litrów;
◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 2 400 litrów.
c) Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce:
◦ olej napędowy: 4 350 litrów;
◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 2 700 litrów.
d) Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce:
◦ olej napędowy: 3 800 litrów;
◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 590 litrów.
e) Zarząd Cmentarza Komunalnego w Wieliczce:
◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 150 litrów.
f) Solne Miasto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:
◦ olej napędowy: 1 000 litrów;
◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 200 litrów.
2.2) Wskazane, prognozowane ilości paliwa mają charakter orientacyjny i mogą odbiegać od faktycznie zakupionej, w
okresie trwania umowy, ilości. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości faktycznie zakupionego paliwa w stosunku do
szacunkowej ilości, nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania
zapłaty za faktycznie zakupione paliwo wg stawek określonych w zawartej umowie oraz nie może być przedmiotem
roszczeń ze strony Wykonawcy.
2.3) Uwaga! Przewiduje się zawarcie odrębnej umowy przez każdy z podmiotów zamawiających. Umowy będą zawierane w
przedmiocie dotyczącym danego podmiotu oraz na warunkach określonych w wybranej ofercie. Wymaga się, aby warunki
oferty (wysokość rabatu) były takie same dla wszystkich podmiotów zamawiających. Brak zawarcia umowy z którymkolwiek
z podmiotów zamawiających skutkowało będzie nieważnością pozostałych umów.
3) Realizacja zakupu paliw ciekłych odbywać się będzie:
3.1) w rozliczeniu bezgotówkowym w systemie kart flotowych na terenie Polski;
3.2) w stacjach paliwowych Wykonawcy lub operatorów posiadających stosowne porozumienie z Wykonawcą, pracujących
w systemie całodobowym, z całodobową obsługą pracowników, we wszystkie dni tygodnia, za wyjątkiem sytuacji wyłączenia stacji z powodu awarii systemu obsługi, dostawy paliwa lub modernizacji, na stacjach paliw którymi będzie dysponował
Wykonawca do realizacji zamówienia, tj.: co najmniej 120 (sto dwadzieścia) stacji paliw na terenie kraju (RP), w tym:
a) co najmniej 12 stacji paliw musi znajdować się na terenie województwa małopolskiego, z czego co najmniej jedna stacja
musi znajdować się na terenie Miasta Wieliczka, bądź w odległości maksymalnie do 5 km w linii prostej (mierzonej za
pomocą funkcji „zmierz odległość” w google maps) od siedziby Zamawiającego (Wieliczka, ul Powstania Warszawskiego 1)
do stacji paliw. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie adres stacji paliw znajdującej się na terenie miasta
Wieliczka, bądź w odległości maksymalnie do 5 km w linii prostej od siedziby Zamawiającego (Wieliczka, ul. Powstania
Warszawskiego 1) na której będzie możliwy zakup paliwa.
b) co najmniej po 4 stacje paliw na terenie każdego z pozostałych województw.
Wszystkie stacje paliw płynnych muszą spełniać wymogi przewidziane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia
21.11.2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi
przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j.: Dz.U. z 2014 r.,
poz. 1853, z późn.zm.) i umożliwiać dokonanie bezgotówkowych transakcji przy pomocy wydanych Zamawiającemu kart
flotowych. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy utrzymywać będzie wymagany stan sieci stacji paliw.
3.3) bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów (w przypadku kart przypisanych do pojazdów), oraz do zbiorników i
kanistrów innych niż zamontowane w pojazdach (w przypadku kart na okaziciela),
3.4) sukcesywnie w zależności od potrzeb podmiotów zamawiających,
3.5) na warunkach określonych w ofercie.
4) Warunki dotyczące kart flotowych:
4.1) Wykonawca przed ustalonym terminem rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia, dostarczy podmiotom
zamawiającym aktywne karty flotowe (łącznie 84 szt. kart) w rodzaju i ilościach niżej wskazanych dla każdego z podmiotów
zamawiających:
a) Gmina Wieliczka – dostawa paliwa na potrzeby pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce oraz
jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Wieliczka:
◦ karty wydane na pojazdy (w tym urządzenia na przyczepach posiadających numery rejestracyjne) : 49 szt.,
◦ karty na okaziciela: 18 szt.,
b) Straż Miejska w Wieliczce:
◦ karty wydane na pojazdy: 2 szt.,
c) Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce:
◦ karty wydane na pojazdy: 3 szt.,
◦ karty na okaziciela: 1 szt.,
d) Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce:
◦ karty wydane na pojazdy: 3 szt.,
◦ karty na okaziciela: 4 szt.,
e) Zarząd Cmentarza Komunalnego w Wieliczce:
◦ karty na okaziciela: 1 szt.,
f) Solne Miasto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:
◦ karty wydane na pojazdy: 2 szt.,
◦ karty na okaziciela: 1 szt.
4.2) Karty zostaną przekazane każdemu z podmiotów zamawiających. Wraz z kartami, w oddzielnych zamkniętych
kopertach, zostaną przekazane podmiotom zamawiających zamawiającym kody identyfikacyjne PIN do kart.
4.3) karty będą służyć do zakupu paliw objętych przedmiotem zamówienia,
4.4) zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z wydaniem i obsługą kart w okresie realizacji, w tym
także z uwagi na konieczność wydania dodatkowych kart z uwagi na zmianę ilości pojazdów u danego Zamawiającego.
4.5) W przypadku konieczności wydania duplikatu karty z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (np. z uwagi na
zagubienie lub zniszczenie karty) Zamawiający poniesie koszt wydania duplikatu karty, wynikający z regulaminu obsługi kart
obowiązującego u Wykonawcy.
4.6) Najpóźniej z dniem zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów z wyszczególnieniem ich
numerów rejestracyjnych (dot. podmiotów zamawiających użytkujących pojazdy drogowe).
4.7) W sytuacji źle funkcjonującej z winy Wykonawcy karty Zamawiający uprawniony jest do otrzymania nowej karty bez
ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat.
4.8) karty będą zabezpieczone kodem identyfikacyjnym PIN,
4.9) karty wydane na pojazdy będą oznaczone numerem rejestracyjnym pojazdu którego dotyczą,
4.10) karty wydane na okaziciela będą oznaczone nazwą podmiotu zamawiającego oraz indywidualnym numerem
identyfikacyjnym dla danej karty,
4.11) wykonawca odmówi przyjęcia zapłaty kartą flotową wydaną na numer rejestracyjny pojazdu w przypadku użycia jej do
zatankowania innego pojazdu, niż ten którego numer rejestracyjny znajduje się na karcie lub w przypadku pobrania paliwa
do zbiornika typu kanister lub innego, który nie jest bakiem paliwa przytwierdzonym na stałe do pojazdu,
4.12) w razie utraty, zniszczenia, kradzieży karty paliwowej zamawiający zobowiązuje się do natychmiastowego
powiadomienia wykonawcy w celu jej zablokowania; zgłoszenia winny być przyjmowane całodobowo we wszystkie dni
tygodnia pod wskazany przez wykonawcę numer telefonu,
4.13) wykonawca przejmuje odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe zrealizowane przy użyciu utraconej lub
skradzionej karty od momentu otrzymania telefonicznego zgłoszenia,
4.14) termin ważności kart co najmniej przez cały okres obowiązywania umowy.
5) Wykonawca zapewni potwierdzenie transakcji zakupu paliwa przy użyciu kart flotowych w formie wydruku (dowodu
sprzedaży) bezpośrednio u operatorów prowadzących stacje paliw.
6) Sprzedaż paliw przy użyciu kart paliwowych odbywać się będzie po cenach detalicznych brutto obowiązujących na danej
stacji paliw wykonawcy w momencie realizacji transakcji, przy uwzględnieniu stałego upustu w wysokości określonej w
złożonej ofercie na paliwa (od ceny brutto). Upust w tej wysokości naliczany będzie na każdej fakturze VAT wystawionej za
okres rozliczeniowy.
7) Wykonawca zobowiązuje udostępniać na żądanie zamawiającego świadectwa jakości paliw płynnych.
8) W przypadku stosowania przez Wykonawców regulaminów określających warunki sprzedaży i użytkowania kart flotowych
regulaminy te mogą stanowić integralną część zawartej umowy z Wykonawcą, przy czym w takim wypadku projektowane
postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ będą miały charakter nadrzędny nad w/w regulaminem.
9) Wykonawca najpóźniej z dniem zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu listę stacji paliw na których możliwe będzie
tankowanie pojazdów przy użyciu kart paliwowych lub wskaże stosowną stronę internetową zawierającą aktualną listę tych
stacji.
10) Zamawiający wymaga, aby paliwa napędowe których dostawa jest przedmiotem zamówienia, spełniały wymagania
określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla
paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 poz. 1018 ze zm.) oraz posiadały zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości
potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zakupu
odpowiadają normom nr:
- dla oleju napędowego PN-EN 590:2022-08;
- dla benzyny bezołowiowej PN-EN 228+A1:2017-06.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby jednostek
Gminy Wieliczka zakup przy użyciu kart flotowych paliw płynnych silnikowych do pojazdów i urządzeń, w łącznej ilości:
- olej napędowy: 43 125 litrów;
- benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 6 940 litrów.
2) Dostawa paliw odbywać się będzie na potrzeby niżej wskazanych podmiotów zamawiających, w prognozowanej ilości dla
każdego z tychże podmiotów:
a) Gmina Wieliczka – dostawa paliwa na potrzeby pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce oraz na
potrzeby jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Wieliczka w prognozowanych ilościach:
◦ olej napędowy: 30 375 litrów;
◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 900 litrów.
b) Straż Miejska w Wieliczce:
◦ olej napędowy: 3 600 litrów;
◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 2 400 litrów.
c) Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce:
◦ olej napędowy: 4 350 litrów;
◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 2 700 litrów.
d) Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce:
◦ olej napędowy: 3 800 litrów;
◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 590 litrów.
e) Zarząd Cmentarza Komunalnego w Wieliczce:
◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 150 litrów.
f) Solne Miasto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:
◦ olej napędowy: 1 000 litrów;
◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 200 litrów.
2.2) Wskazane, prognozowane ilości paliwa mają charakter orientacyjny i mogą odbiegać od faktycznie zakupionej, w
okresie trwania umowy, ilości. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości faktycznie zakupionego paliwa w stosunku do
szacunkowej ilości, nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania
zapłaty za faktycznie zakupione paliwo wg stawek określonych w zawartej umowie oraz nie może być przedmiotem
roszczeń ze strony Wykonawcy.
2.3) Uwaga! Przewiduje się zawarcie odrębnej umowy przez każdy z podmiotów zamawiających. Umowy będą zawierane w
przedmiocie dotyczącym danego podmiotu oraz na warunkach określonych w wybranej ofercie. Wymaga się, aby warunki
oferty (wysokość rabatu) były takie same dla wszystkich podmiotów zamawiających. Brak zawarcia umowy z którymkolwiek
z podmiotów zamawiających skutkowało będzie nieważnością pozostałych umów.
3) Realizacja zakupu paliw ciekłych odbywać się będzie:
3.1) w rozliczeniu bezgotówkowym w systemie kart flotowych na terenie Polski;
3.2) w stacjach paliwowych Wykonawcy lub operatorów posiadających stosowne porozumienie z Wykonawcą, czynnych co najmniej w godzinach 06:00 – 22:00, we wszystkie dni tygodnia, za wyjątkiem sytuacji wyłączenia stacji z powodu awarii systemu obsługi, dostawy paliwa lub modernizacji, na stacjach paliw którymi będzie dysponował
Wykonawca do realizacji zamówienia, tj.: co najmniej 120 (sto dwadzieścia) stacji paliw na terenie kraju (RP), w tym:
a) co najmniej 12 stacji paliw musi znajdować się na terenie województwa małopolskiego, z czego co najmniej jedna stacja
musi znajdować się na terenie Miasta Wieliczka, bądź w odległości maksymalnie do 5 km w linii prostej (mierzonej za
pomocą funkcji „zmierz odległość” w google maps) od siedziby Zamawiającego (Wieliczka, ul Powstania Warszawskiego 1)
do stacji paliw. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie adres stacji paliw znajdującej się na terenie miasta
Wieliczka, bądź w odległości maksymalnie do 5 km w linii prostej od siedziby Zamawiającego (Wieliczka, ul. Powstania
Warszawskiego 1) na której będzie możliwy zakup paliwa.
b) co najmniej po 4 stacje paliw na terenie każdego z pozostałych województw.
Wszystkie stacje paliw płynnych muszą spełniać wymogi przewidziane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia
21.11.2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi
przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j.: Dz.U. z 2014 r.,
poz. 1853, z późn.zm.) i umożliwiać dokonanie bezgotówkowych transakcji przy pomocy wydanych Zamawiającemu kart
flotowych. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy utrzymywać będzie wymagany stan sieci stacji paliw.
3.3) bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów (w przypadku kart przypisanych do pojazdów), oraz do zbiorników i
kanistrów innych niż zamontowane w pojazdach (w przypadku kart na okaziciela),
3.4) sukcesywnie w zależności od potrzeb podmiotów zamawiających,
3.5) na warunkach określonych w ofercie.
4) Warunki dotyczące kart flotowych:
4.1) Wykonawca przed ustalonym terminem rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia, dostarczy podmiotom
zamawiającym aktywne karty flotowe (łącznie 84 szt. kart) w rodzaju i ilościach niżej wskazanych dla każdego z podmiotów
zamawiających:
a) Gmina Wieliczka – dostawa paliwa na potrzeby pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce oraz
jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Wieliczka:
◦ karty wydane na pojazdy (w tym urządzenia na przyczepach posiadających numery rejestracyjne) : 49 szt.,
◦ karty na okaziciela: 18 szt.,
b) Straż Miejska w Wieliczce:
◦ karty wydane na pojazdy: 2 szt.,
c) Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce:
◦ karty wydane na pojazdy: 3 szt.,
◦ karty na okaziciela: 1 szt.,
d) Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce:
◦ karty wydane na pojazdy: 3 szt.,
◦ karty na okaziciela: 4 szt.,
e) Zarząd Cmentarza Komunalnego w Wieliczce:
◦ karty na okaziciela: 1 szt.,
f) Solne Miasto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:
◦ karty wydane na pojazdy: 2 szt.,
◦ karty na okaziciela: 1 szt.
4.2) Karty zostaną przekazane każdemu z podmiotów zamawiających. Wraz z kartami, w oddzielnych zamkniętych
kopertach, zostaną przekazane podmiotom zamawiających zamawiającym kody identyfikacyjne PIN do kart. Dopuszcza się również aby aktywacja nowych/dodatkowych kart paliwowych oraz nadawanie numerów PIN były realizowane przez Przedstawiciela Jednostki Zamawiającego za pośrednictwem internetowego portalu Klienta.
4.3) karty będą służyć do zakupu paliw objętych przedmiotem zamówienia,
4.4) zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z wydaniem i obsługą kart w okresie realizacji, w tym
także z uwagi na konieczność wydania dodatkowych kart z uwagi na zmianę ilości pojazdów u danego Zamawiającego.
4.5) W przypadku konieczności wydania duplikatu karty z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (np. z uwagi na
zagubienie lub zniszczenie karty) Zamawiający poniesie koszt wydania duplikatu karty, wynikający z regulaminu obsługi kart
obowiązującego u Wykonawcy.
4.6) Najpóźniej z dniem zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów z wyszczególnieniem ich
numerów rejestracyjnych (dot. podmiotów zamawiających użytkujących pojazdy drogowe).
4.7) W sytuacji źle funkcjonującej z winy Wykonawcy karty Zamawiający uprawniony jest do otrzymania nowej karty bez
ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat.
4.8) karty będą zabezpieczone kodem identyfikacyjnym PIN,
4.9) karty wydane na pojazdy będą oznaczone numerem rejestracyjnym pojazdu którego dotyczą,
4.10) karty wydane na okaziciela będą oznaczone nazwą podmiotu zamawiającego oraz indywidualnym numerem
identyfikacyjnym dla danej karty,
4.11) wykonawca odmówi przyjęcia zapłaty kartą flotową wydaną na numer rejestracyjny pojazdu w przypadku użycia jej do
zatankowania innego pojazdu, niż ten którego numer rejestracyjny znajduje się na karcie lub w przypadku pobrania paliwa
do zbiornika typu kanister lub innego, który nie jest bakiem paliwa przytwierdzonym na stałe do pojazdu,
4.12) w razie utraty, zniszczenia, kradzieży karty paliwowej zamawiający zobowiązuje się do natychmiastowego
powiadomienia wykonawcy w celu jej zablokowania; zgłoszenia winny być przyjmowane całodobowo we wszystkie dni
tygodnia pod wskazany przez wykonawcę numer telefonu,
4.13) wykonawca przejmuje odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe zrealizowane przy użyciu utraconej lub
skradzionej karty od momentu otrzymania telefonicznego zgłoszenia,
4.14) termin ważności kart co najmniej przez cały okres obowiązywania umowy.
5) Wykonawca zapewni potwierdzenie transakcji zakupu paliwa przy użyciu kart flotowych w formie wydruku (dowodu
sprzedaży) bezpośrednio u operatorów prowadzących stacje paliw.
6) Sprzedaż paliw przy użyciu kart paliwowych odbywać się będzie po cenach detalicznych brutto obowiązujących na danej
stacji paliw wykonawcy w momencie realizacji transakcji, przy uwzględnieniu stałego upustu w wysokości określonej w
złożonej ofercie na paliwa (od ceny brutto). Upust w tej wysokości naliczany będzie na każdej fakturze VAT wystawionej za
okres rozliczeniowy.
7) Wykonawca zobowiązuje udostępniać na żądanie zamawiającego świadectwa jakości paliw płynnych.
8) W przypadku stosowania przez Wykonawców regulaminów określających warunki sprzedaży i użytkowania kart flotowych
regulaminy te mogą stanowić integralną część zawartej umowy z Wykonawcą, przy czym w takim wypadku projektowane
postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ będą miały charakter nadrzędny nad w/w regulaminem.
9) Wykonawca najpóźniej z dniem zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu listę stacji paliw na których możliwe będzie
tankowanie pojazdów przy użyciu kart paliwowych lub wskaże stosowną stronę internetową zawierającą aktualną listę tych
stacji.
10) Zamawiający wymaga, aby paliwa napędowe których dostawa jest przedmiotem zamówienia, spełniały wymagania
określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla
paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 poz. 1018 ze zm.) oraz posiadały zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości
potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zakupu
odpowiadają normom nr:
- dla oleju napędowego PN-EN 590:2022-08;
- dla benzyny bezołowiowej PN-EN 228+A1:2017-06.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-02-28 10:00
Po zmianie:
2025-03-03 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-02-28 10:30
Po zmianie:
2025-03-03 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-03-28
Po zmianie:
2025-04-01