BZP: Opracowanie koncepcji aranżacji i wyposażenia wnętrz Hali Warsztatowej, Centrum Edukacji Ekologicznej oraz zewnętrznej ekspozycji Centrum, mieszczących się przy ul. Janowskiej 51 we Wrocławiu
27.02.2025
2025/BZP 00123331/01
GMINA WROCŁAW, W IMIENIU I NA RZECZ KTÓREJ DZIAŁA EKOSYSTEM SP. Z O.O.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie koncepcji aranżacji i wyposażenia wnętrz Hali Warsztatowej, Centrum Edukacji Ekologicznej oraz zewnętrznej ekspozycji Centrum, mieszczących się przy ul. Janowskiej 51 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WROCŁAW, W IMIENIU I NA RZECZ KTÓREJ DZIAŁA EKOSYSTEM SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021916240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Michalczyka 23
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-633
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ekosystem.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekosystem.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie koncepcji aranżacji i wyposażenia wnętrz Hali Warsztatowej, Centrum Edukacji Ekologicznej oraz zewnętrznej ekspozycji Centrum, mieszczących się przy ul. Janowskiej 51 we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eea794f2-ceb2-4361-80af-fdc47d2ce20d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053457/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie koncepcji aranżacji i wyposażenia wnętrz Hali Warsztatowej, Centrum Edukacji Ekologicznej oraz zewnętrznej ekspozycji Centrum, mieszczących się przy ul. Janowskiej 51 we Wrocławiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ekosystem.logintrade.net/zapytania_email,188837,bf6f45be5016aa1b2054dd603d7005d8.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ekosystem.logintrade.net/zapytania_email,188837,bf6f45be5016aa1b2054dd603d7005d8.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej i składa się, pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Ofertę wraz z innymi plikami stanowiącymi ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Ekosystem Sp. z o.o.:
https://ekosystem.logintrade.net.
4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga założenia konta.
5. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie
dostępnej pod adresem https://ekosystem.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem
sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
6. Do połączenia z Platformą Przetargową Ekosystem Sp. z o.o. używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych
odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
Wykonawca posiadający konto na Platformie
Przetargowej Ekosystem Sp. z o.o. ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności
pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
7. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Ekosystem Sp. z o.o. zostały podane w SWZ rozdz. IX pkt 2.
8. Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie
potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania,
potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty,
dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w
formularzu
w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas
wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pomocą Platformy Przetargowej wynosi 150 MB.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Zamawiający dopuszcza formaty danych określone w katalogu formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia
Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
12. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca powinien posługiwać się numerem sprawy 43/2024.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 43/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie koncepcji aranżacji i wyposażenia wnętrz Hali Warsztatowej, Centrum Edukacji Ekologicznej oraz zewnętrznej ekspozycji Centrum, mieszczących się przy ul. Ja-nowskiej 51 we Wrocławiu
4.2.6.) Główny kod CPV: 79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: 1.2. kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdz. V.
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunki jeżeli wyka-że, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a) 2 usługi polegające na opracowaniu koncepcji (lub dokumentacji projektowej) architektoniczno – aranżacyjnych wnętrz pomieszczeń biurowo – usługowych wraz z zapleczem socjalno-sanitarnym, przeznaczonych na prowadzenie działalności edukacyjnej, o wartości usługi nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każda;
b) 2 usługi polegające na opracowaniu koncepcji (lub dokumentacji projektowej) architektoniczno-aranżacyjnych wnętrz pomieszczeń przeznaczonych na hale warsztatowe/pomieszczenia warsztatowe wraz z zapleczem socjalno-sanitarnym, o wartości usługi nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każda;
c) 2 usługi polegające na opracowaniu koncepcji (lub dokumentacji projektowej) wystawy multimedialnej poruszającej tematykę z zakresu ochrony środowiska, w tym m.in. segregacje odpadów, zasadę 7R, wpływu odpadów na środowisko, o wartości usługi nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto każda;
d) 2 usługi polegające na opracowaniu koncepcji (lub dokumentacji projektowej) architektoniczno-aranżacyjnych terenów zewnętrznych, w tym placu zabaw, z uwzględnieniem obiektów małej architektury oraz zagospodarowania terenów zielonych, o wartości usługi nie mniejszej niż 15 000,00 PLN brutto każda
Uwaga: Powyższe usługi mogły zostać wykonane w ramach jednej lub większej ilości zamówień (kontraktów) z różnymi inwestorami
1.2.2. zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającym kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby, w tym:
a) co najmniej 1 osoba (Architekt wnętrz-Projektant) posiadająca kwalifikacje zawodowe w postaci dyplomu ukończenia wyższej szkoły sztuk plastycznych lub wydziału architektury uczelni krajowej lub zagranicznej oraz doświadczenie zawodowe obejmujące opracowanie projektów lub wizualizacji aranżacji wnętrz jako autor co najmniej 2 projektów lub wizualizacji aranżacji wnętrz przeznaczonych na cele edukacyjne;
b) co najmniej 1 osoba (Spec. ds. wystawy) posiadająca kwalifikacje zawodowe w postaci dyplomu ukończenia wyższej szkoły na kierunku/specjalności „multimedia” oraz doświadczenie zawodowe obejmujące opracowanie jako autor co najmniej 2 projektów wizualizacji wystawy multimedialnej (stanowisk i aranżacji);
c) co najmniej 1 osoba (Architekt wnętrz-Projektant-Grafik) posiadająca kwalifikacje zawodowe w postaci dyplomu ukończenia wyższej szkoły sztuk plastycznych lub wydziału architektury uczelni krajowej lub zagranicznej oraz doświadczenie zawodowe obejmujące opracowanie projektów lub wizualizacji aranżacji wnętrz jako autor co najmniej 2 projektów lub wizualizacji aranżacji wnętrz przeznaczonych na cele użytkowe, w tym warsztatowe;
d) co najmniej 1 osoba (Architekt krajobrazu-Projektant), posiadająca do-świadczenie z zakresu architektury krajobrazu, która wykonała co naj-mniej 2 projekty/wizualizacje architektoniczno – aranżacyjne terenów zewnętrznych, w tym placu zabaw, z uwzględnieniem obiektów małej architektury oraz zagospodarowania terenów zielonych
Uwaga: Zmiana podanych w ofercie osób o powyższych kwalifikacjach i doświadczeniu jest możliwa wyłącznie po zawarciu umowy, za zgodą Zamawiającego i dopuszczalna jest jedynie z ważnej przyczyny, o której mowa w Umowie; nowe osoby muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie co najmniej równe tym osobom, które zastępują.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr III do SWZ,
2) oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr V do SWZ,
3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (w załączniku nr III do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr IX do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wg załącznika nr VI do SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, potwierdzający spełnianie warunków udziału określonych w pkt 1.2.2. rozdz. IV, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg załącznika nr VII do SWZ,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do re-prezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo po-winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr III składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w „Oświadczeniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia” (wg załącznika nr VIII do SWZ), które usługi wykonują poszczególni wykonawcy.