BZP: Świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Rozbudowa i modernizacja budynku MRzW wraz z zagospodarowaniem terenu...CRP w Orońsku”, FENX.07.01-IP.04...
07.03.2025
2025/BZP 00137398/01
CENTRUM RZEŹBY POLSKIEJ W OROŃSKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Rozbudowa i modernizacja budynku MRzW wraz z zagospodarowaniem terenu...CRP w Orońsku”, FENX.07.01-IP.04...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM RZEŹBY POLSKIEJ W OROŃSKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000879699
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Topolowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Orońsko
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-505
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 618 40 27
1.4.8.) Numer faksu: 48 618 44 70
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: e.piasta-grzegorczyk@rzezba-oronsko.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rzezba-oronsko.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny-jednostak sektora finansów publicznych-państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137398
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00126332
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
2.4.1.1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru (Koordynator - kierownik zespołu);
- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia,
- posiadającą minimum 10-letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru,
- posiadającą doświadczenie jako inspektor nadzoru na minimum dwóch inwestycjach (przez cały okres ich realizacji od rozpoczęcia robót do ich zakończenia) związanych z budową, w rozumieniu art. 3 ust. 6 Prawa budowlanego, budynku, który w efekcie zrealizowanych robót został dopuszczony do użytkowania, którego powierzchnia użytkowa była nie mniejsza niż 2800 m2, o wartości co najmniej 20 000 000,00 zł brutto dla każdej z inwestycji;
2.4.1.2 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru o specjalności elektrycznej;
- posiadającą uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia,
- posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru o specjalności elektrycznej,
- posiadającą doświadczenie jako inspektor nadzoru o specjalności elektrycznej na minimum jednej inwestycji (przez cały okres jej realizacji od rozpoczęcia robót do ich zakończenia) związanej z budową w rozumieniu art. 3 ust. 6 Prawa budowlanego, budynku który w efekcie zrealizowanych robót został dopuszczony do użytkowania, którego powierzchnia użytkowa była nie mniejsza niż 2800 m2, o wartości tej inwestycji co najmniej 20 000 000,00 zł brutto.
2.4.1.3 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru o specjalności sanitarnej;
- posiadającą uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia,
- posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru o specjalności sanitarnej,
- posiadającą doświadczenie jako inspektor nadzoru o specjalności sanitarnej na minimum jednej inwestycji (przez cały okres jej realizacji od rozpoczęcia robót do ich zakończenia) związanej z budową w rozumieniu art. 3 ust. 6 Prawa budowlanego, budynku, który w efekcie zrealizowanych robót został dopuszczony do użytkowania, którego powierzchnia użytkowa była nie mniejsza niż 2800 m2, o wartości tej inwestycji co najmniej 20 000 000,00 zł brutto;
2.4.1.4 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru o specjalności telekomunikacyjnej;
- posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia,
-posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru o specjalności telekomunikacyjnej,
- posiadającą doświadczenie jako inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych (teletechnicznych / niskoprądowych) w tym (sieci strukturalne, WLAN, serwerownia, system sygnalizacji pożaru, systemu sygnalizacji włamania z monitoringiem) na minimum jednej inwestycji (przez cały okres jej realizacji od rozpoczęcia robót do ich zakończenia) związanej z budową w rozumieniu art. 3 ust. 6 Prawa budowlanego, budynku, który w efekcie zrealizowanych robót został dopuszczony do użytkowania, którego powierzchnia użytkowa była nie mniejsza niż 2800 m2, o wartości tej inwestycji co najmniej 20 000 000,00 zł brutto;
2.4.1.5 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru o specjalności drogowej:
- posiadającą aktualne uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia,
- posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru robót drogowych,
- posiadającą doświadczenie jako inspektor nadzoru o specjalności drogowej na minimum jednej inwestycji (przez cały okres jej realizacji od rozpoczęcia robót do ich zakończenia) związanej z budową w rozumieniu art. 3 ust. 6 Prawa budowlanego, budynku, który w efekcie zrealizowanych robót został dopuszczony do użytkowania, którego powierzchnia użytkowa była nie mniejsza niż 1000 m2, o wartości tej inwestycji co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
2.4.1.6 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Archeologa posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami archeologicznymi w rozumieniu art. 37 e ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2024 poz. 1291 ze zm.).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj.: między innymi w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.: Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 334) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. : Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 551).
2.4.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie usługi w ramach co najmniej dwóch umów/kontraktów sprawowania nadzoru inwestorskiego (Inspektor nadzoru lub inżynier kontraktu lub nadzór inwestorski) dla inwestycji o wartości minimum 30 000 000 zł brutto każda, dla których wydano pozwolenie na użytkowanie, polegające na budowie w rozumieniu art. 3 pkt 6 Prawa budowlanego, przy czym powierzchnia użytkowa każdej z inwestycji była nie mniejsza niż 2800 m2. Opisany warunek wymaganego doświadczenia w całości ma spełnić jeden podmiot.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
Po zmianie:
2.4.1.1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru (Koordynator - kierownik zespołu);
- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia,
- posiadającą minimum 10-letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru,
- posiadającą doświadczenie jako inspektor nadzoru na minimum dwóch inwestycjach (przez cały okres ich realizacji od rozpoczęcia robót do ich zakończenia) związanych z budową, w rozumieniu art. 3 ust. 6 Prawa budowlanego, budynku, który w efekcie zrealizowanych robót został dopuszczony do użytkowania, którego powierzchnia użytkowa była nie mniejsza niż 2800 m2, o wartości co najmniej 20 000 000,00 zł brutto dla każdej z inwestycji;
2.4.1.2 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru o specjalności elektrycznej;
- posiadającą uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia,
- posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru o specjalności elektrycznej,
- posiadającą doświadczenie jako inspektor nadzoru o specjalności elektrycznej na minimum jednej inwestycji (przez cały okres jej realizacji od rozpoczęcia robót do ich zakończenia) związanej z budową w rozumieniu art. 3 ust. 6 Prawa budowlanego, budynku który w efekcie zrealizowanych robót został dopuszczony do użytkowania, którego powierzchnia użytkowa była nie mniejsza niż 2800 m2, o wartości tej inwestycji co najmniej 20 000 000,00 zł brutto.
2.4.1.3 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru o specjalności sanitarnej;
- posiadającą uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia,
- posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru o specjalności sanitarnej,
- posiadającą doświadczenie jako inspektor nadzoru o specjalności sanitarnej na minimum jednej inwestycji (przez cały okres jej realizacji od rozpoczęcia robót do ich zakończenia) związanej z budową w rozumieniu art. 3 ust. 6 Prawa budowlanego, budynku, który w efekcie zrealizowanych robót został dopuszczony do użytkowania, którego powierzchnia użytkowa była nie mniejsza niż 2800 m2, o wartości tej inwestycji co najmniej 20 000 000,00 zł brutto;
2.4.1.4 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru o specjalności telekomunikacyjnej;
- posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia,
-posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru o specjalności telekomunikacyjnej,
- posiadającą doświadczenie jako inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych (teletechnicznych / niskoprądowych) w tym (sieci strukturalne, WLAN, serwerownia, system sygnalizacji pożaru, systemu sygnalizacji włamania z monitoringiem) na minimum jednej inwestycji (przez cały okres jej realizacji od rozpoczęcia robót do ich zakończenia) związanej z budową w rozumieniu art. 3 ust. 6 Prawa budowlanego, budynku, który w efekcie zrealizowanych robót został dopuszczony do użytkowania, którego powierzchnia użytkowa była nie mniejsza niż 2800 m2, o wartości tej inwestycji co najmniej 20 000 000,00 zł brutto;
2.4.1.5 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru o specjalności drogowej:
- posiadającą aktualne uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia,
- posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru robót drogowych,
- posiadającą doświadczenie jako inspektor nadzoru o specjalności drogowej na minimum jednej inwestycji (przez cały okres jej realizacji od rozpoczęcia robót do ich zakończenia) związanej z budową w rozumieniu art. 3 ust. 6 Prawa budowlanego, budynku, który w efekcie zrealizowanych robót został dopuszczony do użytkowania, którego powierzchnia użytkowa była nie mniejsza niż 1000 m2, o wartości tej inwestycji co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
2.4.1.6 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Archeologa posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami archeologicznymi w rozumieniu art. 37 e ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2024 poz. 1291 ze zm.).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj.: między innymi w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.: Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 334) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. : Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 551).
2.4.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie usługi w ramach co najmniej dwóch umów/kontraktów sprawowania nadzoru inwestorskiego (Inspektor nadzoru lub inżynier kontraktu lub nadzór inwestorski) dla inwestycji o wartości minimum 30 000 000 zł brutto każda, dla których wydano pozwolenie na użytkowanie, polegające na budowie w rozumieniu art. 3 pkt 6 Prawa budowlanego, przy czym powierzchnia użytkowa każdej z inwestycji była nie mniejsza niż 2800 m2. Opisany warunek wymaganego doświadczenia w całości ma spełnić jeden podmiot.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł i utrzymywać je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 PZP.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
3. Wadium może być wnoszone w:
3.1 pieniądzu;
3.2 gwarancjach bankowych;
3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego SWIFT: GOSKPLPW, Nr rachunku: PL 69 1130 1017 0020 1468 1620 0001, z dopiskiem wadium – nr postępowania ZP.262.1.2025
W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
5.1 upływu terminu związania ofertą,
5.2 zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.3 unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
5. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
6.1 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
6.2 którego oferta została odrzucona,
6.3 po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
6.4 po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 6, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
7. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
Po zmianie:
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł i utrzymywać je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 PZP.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
3. Wadium może być wnoszone w:
3.1 pieniądzu;
3.2 gwarancjach bankowych;
3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego SWIFT: GOSKPLPW, Nr rachunku: PL 69 1130 1017 0020 1468 1620 0001, z dopiskiem wadium – nr postępowania ZP.262.1.2025
W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
5.1 upływu terminu związania ofertą,
5.2 zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.3 unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
5. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
6.1 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
6.2 którego oferta została odrzucona,
6.3 po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
6.4 po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 6, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
7. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-10 11:00
Po zmianie:
2025-03-12 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-10 11:30
Po zmianie:
2025-03-12 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-08
Po zmianie:
2025-04-10