BZP: dostawa samochodów specjalnych dla Straży Miejskiej w Gdańsku
02.04.2025
2025/BZP 00172879/01
Gmina Miasta Gdańska - Straż Miejska w Gdańsku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa samochodów specjalnych dla Straży Miejskiej w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska - Straż Miejska w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190539289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Elbląska 54/60
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-724
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 3013011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sm@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strazmiejska.gda.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa samochodów specjalnych dla Straży Miejskiej w Gdańsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21c0d685-bb39-45ec-a3d3-0d20f1a25676
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027028/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 zakup 2 samochodów specjalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/, elektronicznej skrzynki podawczej
ePUAP: /SMGDANSK/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej: sm@gdansk.gda.pl
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami
w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na platformie e-Zamówienia, ePUAP lub za
pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy
posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Podmiotowe środki dowodowe,
przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w ogólnie
dostępnych formatach danych,
w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegółowe informacje RODO rozdział 14 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): szczegółowe informacje RODO rozdział 14 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 02/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nie poddawanych jakimkolwiek naprawom, pełnowartościowych,
kompletnych, sprawnych technicznie, pozbawionych wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych,
pochodzących z produkcji 2025 roku samochodów specjalnych dla Straży Miejskiej w Gdańsku.
Samochód specjalny operacyjno-konwojowy do przewozu osób ujętych (zatrzymanych) przeznaczenie: Straż Miejska,
Policja/ kod CPV 34114200-1 w ilości 2 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114200-1 - Radiowozy policyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń:
1) ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI
O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej - Załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do
oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego –
zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia
warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne/ konsorcja):
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument
ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy Pzp. W treści
pełnomocnictwa lub w osobnym oświadczeniu Wykonawca wskaże informację, z której wynika, które usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – Załącznik nr 1a do SWZ;
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębne oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia
informują o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr
2a do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne/ konsorcja):1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument
ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy Pzp. W
treści pełnomocnictwa lub w osobnym oświadczeniu Wykonawca wskaże informację, z której wynika, które usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – Załącznik nr 1a do SWZ;
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębne oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia informują o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu –
Załącznik nr 2a do SWZ.