BZP: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku.
29.04.2025
2025/BZP 00210994/01
POWIAT SANOCKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Sanok
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.4.7.) Numer telefonu: 13 46 52 942
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bmrugala@powiat-sanok.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210994
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00202051
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu – Referatu Rejestracji Pojazdów i Praw Jazdy Starostwa Powiatowego w Sanoku w następującym asortymencie i ilościach:
I zwyczajne
1 samochodowa jednorzędowa komplet 12000
2 samochodowa dwurzędowa komplet 200
3 motocyklowo/ciągnikowa pojedyncza 1800
4 motorowerowa pojedyncza 360
5 samochodowa jednorzędowa pojedyncza 800
6 samochodowa dwurzędowa pojedyncza 10
7 samochodowa jednorzędowa zmniejszona komplet 100
8 samochodowa jednorzędowa dla pojazdów elektrycznych albo pojazdu napędzanego wodorem komplet 50
9 samochodowa dwurzędowa dla pojazdów elektrycznych albo pojazdu napędzanego wodorem komplet 10
10 motocyklowo/ciągnikowa dla pojazdów elektrycznych albo pojazdu napędzanego wodorem pojedyncza 30
11 Motorowerowa dla motoroweru wyposażonego w silnik elektryczny pojedyncza 50
12 samochodowa jednorzędowa zmniejszona dla pojazdu elektrycznego lub napędzanego wodorem komplet 50
II indywidualne
1 samochodowa jednorzędowa komplet 50
2 samochodowa dwurzędowa komplet 10
3 motocyklowo/ciągnikowa pojedyncza 10
4 samochodowa jednorzędowa dla pojazdów elektrycznych albo pojazdu napędzanego wodorem komplet 20
5 samochodowa dwurzędowa dla pojazdów elektrycznych albo pojazdu napędzanego wodorem komplet 20
III zabytkowe
1 samochodowa jednorzędowa komplet 40
2 samochodowa dwurzędowa komplet 10
3 motocyklowo/ciągnikowa pojedyncza 30
4 motorowerowa pojedyncza 10
5 samochodowa jednorzędowa zmniejszona komplet 30
IV tymczasowe
1 samochodowa jednorzędowa komplet 25
2 samochodowa dwurzędowa komplet
3 motocyklowo/ciągnikowa pojedyncza 25
4 motorowerowa pojedyncza 10
5
samochodowa jednorzędowa zmniejszona komplet 10
6 samochodowa przeznaczona do zawodów sportowych komplet 20
V profesjonalne
1 samochodowa jednorzędowa komplety 20
2 samochodowa dwurzędowa komplety 10
VI Dodatkowe:
1 samochodowa jednorzędowa pojedyncze 150
2 samochodowa dwurzędowa pojedyncze 10
3 samochodowa jednorzędowa zmniejszone pojedyncze 10
4 samochodowa indywidualna
pojedyncze 10
VII Wtórniki:
1 samochodowa jednorzędowa pojedyncze 200
2 samochodowa dwurzędowa pojedyncze 30
3 motocyklowo/ciągnikowa pojedyncze 40
4 motorowerowa pojedyncze 20
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór od Zamawiającego w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty powiadomienia i wycofanie z użytku tablic rejestracyjnych oraz dokonywanie ich złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
1.3. Cenę tablic należy podać z uwzględnieniem kosztu opakowania, dowozu wraz
z rozładunkiem w sposób gwarantujący bezpieczeństwo transportu, oraz kosztami związanymi z odbiorem i złomowaniem tablic. Wykonane tablice Wykonawca dostarczy własnym transportem i rozładuje we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego. Miejscem dostarczenia tablic będzie Starostwo Powiatowe w Sanoku, ul. Rynek 1. Wykonawca dostarczy wykonane tablice w partiach na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego - każdorazowo ilość tablic zgodną ze złożonym zapotrzebowaniem, w terminie do 5 dni od dnia złożenia zapotrzebowania. Przy każdorazowej dostawie tablic Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania (protokolarnego) a następnie złomowania starych tablic rejestracyjnych na swój koszt.
1.4 Wszystkie koszty związane z dostawą tablic i odbiorem zużytych tablic rejestracyjnych ponosi Wykonawca.
1.5 Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu dostawy. Aktualnie obowiązujące przepisy zawarte zostały w:
a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracja pojazdów (Dz.U. z 2024 r. poz. 1709),
b) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1855 ze zm.)
c) normach lub specyfikacjach technicznych, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2023 r. poz. 215 ze zm.), potwierdzonych certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi,
d) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2616 ze zm.),
e) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. 2019 r. poz. 547).
W przypadku zmiany przepisów w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych z uwzględnieniem tych zmian.
1.6 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne na okres 36 miesięcy, liczony od dnia wydania tablic rejestracyjnych w celu oznaczenia pojazdu.
1.7. Zamawiający przewiduje tzw. Interwencyjne zamówienie tablic, polegające na wytworzeniu i dostarczeniu wtórników tablic rejestracyjnych w przypadku zgłoszenia przez właściciela pojazdu utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub naprawy gwarancyjnej.
1.8 Przewidywane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne oszacowano na podstawie danych zużycia z roku 2023 i 2024 oraz najlepszej wiedzy Zamawiającego, co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania na tablice w okresie trwania zamówienia. Zamawiający gwarantuje zakup tablic, co najmniej za 60% wartości zamówienia.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu – Referatu Rejestracji Pojazdów i Praw Jazdy Starostwa Powiatowego w Sanoku w następującym asortymencie i ilościach:
I zwyczajne
1 samochodowa jednorzędowa komplet 12000
2 samochodowa dwurzędowa komplet 200
3 motocyklowo/ciągnikowa pojedyncza 1800
4 motorowerowa pojedyncza 360
5 samochodowa jednorzędowa pojedyncza 800
6 samochodowa dwurzędowa pojedyncza 10
7 samochodowa jednorzędowa zmniejszona komplet 100
8 samochodowa jednorzędowa dla pojazdów elektrycznych albo pojazdu napędzanego wodorem komplet 50
9 samochodowa dwurzędowa dla pojazdów elektrycznych albo pojazdu napędzanego wodorem komplet 10
10 motocyklowo/ciągnikowa dla pojazdów elektrycznych albo pojazdu napędzanego wodorem pojedyncza 30
11 Motorowerowa dla motoroweru wyposażonego w silnik elektryczny pojedyncza 50
12 samochodowa jednorzędowa zmniejszona dla pojazdu elektrycznego lub napędzanego wodorem komplet 50
II indywidualne
1 samochodowa jednorzędowa komplet 50
2 samochodowa dwurzędowa komplet 10
3 motocyklowo/ciągnikowa pojedyncza 10
4 samochodowa jednorzędowa dla pojazdów elektrycznych albo pojazdu napędzanego wodorem komplet 20
5 samochodowa dwurzędowa dla pojazdów elektrycznych albo pojazdu napędzanego wodorem komplet 20
III zabytkowe
1 samochodowa jednorzędowa komplet 40
2 samochodowa dwurzędowa komplet 10
3 motocyklowo/ciągnikowa pojedyncza 30
4 motorowerowa pojedyncza 10
5 samochodowa jednorzędowa zmniejszona komplet 30
IV tymczasowe
1 samochodowa jednorzędowa komplet 25
2 samochodowa dwurzędowa komplet
3 motocyklowo/ciągnikowa pojedyncza 25
4 motorowerowa pojedyncza 10
5
samochodowa jednorzędowa zmniejszona komplet 10
6 samochodowa przeznaczona do zawodów sportowych komplet 20
V profesjonalne
1 samochodowa jednorzędowa komplety 20
2 samochodowa dwurzędowa komplety 10
VI Dodatkowe:
1 samochodowa jednorzędowa pojedyncze 150
2 samochodowa dwurzędowa pojedyncze 10
3 samochodowa jednorzędowa zmniejszone pojedyncze 10
4 samochodowa indywidualna
pojedyncze 10
VII Wtórniki:
1 samochodowa jednorzędowa pojedyncze 200
2 samochodowa dwurzędowa pojedyncze 30
3 motocyklowo/ciągnikowa pojedyncze 40
4 motorowerowa pojedyncze 20
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór od Zamawiającego w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty powiadomienia i wycofanie z użytku tablic rejestracyjnych oraz dokonywanie ich złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
1.3. Cenę tablic należy podać z uwzględnieniem kosztu opakowania, dowozu wraz
z rozładunkiem w sposób gwarantujący bezpieczeństwo transportu, oraz kosztami związanymi z odbiorem i złomowaniem tablic. Wykonane tablice Wykonawca dostarczy własnym transportem i rozładuje we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego. Miejscem dostarczenia tablic będzie Starostwo Powiatowe w Sanoku, ul. Rynek 1. Wykonawca dostarczy wykonane tablice w partiach na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego - każdorazowo ilość tablic zgodną ze złożonym zapotrzebowaniem, w terminie do 5 dni od dnia złożenia zapotrzebowania. Przy każdorazowej dostawie tablic Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania (protokolarnego) a następnie złomowania starych tablic rejestracyjnych na swój koszt.
1.4 Wszystkie koszty związane z dostawą tablic i odbiorem zużytych tablic rejestracyjnych ponosi Wykonawca.
1.5 Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu dostawy. Aktualnie obowiązujące przepisy zawarte zostały w:
a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracja pojazdów (Dz.U. z 2024 r. poz. 1709),
b) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1855 ze zm.)
c) normach lub specyfikacjach technicznych, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2023 r. poz. 215 ze zm.), potwierdzonych certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi,
d) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2616 ze zm.),
e) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. 2019 r. poz. 547).
W przypadku zmiany przepisów w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych z uwzględnieniem tych zmian.
1.6 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne na okres
12 miesięcy, liczony od dnia wydania tablic rejestracyjnych w celu oznaczenia pojazdu. Uwaga gwarancja stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w punkcie 17.3.
1.7. Zamawiający przewiduje tzw. Interwencyjne zamówienie tablic, polegające na wytworzeniu i dostarczeniu wtórników tablic rejestracyjnych w przypadku zgłoszenia przez właściciela pojazdu utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub naprawy gwarancyjnej.
1.8 Przewidywane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne oszacowano na podstawie danych zużycia z roku 2023 i 2024 oraz najlepszej wiedzy Zamawiającego, co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania na tablice w okresie trwania zamówienia. Zamawiający gwarantuje zakup tablic, co najmniej za 60% wartości zamówienia.