BZP: Organizacja obozów, warsztatów i wydarzeń transgranicznych na terenie Gminy Giżycko współfinansowanych w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027
03.06.2025
2025/BZP 00260119/01
GMINA GIŻYCKO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja obozów, warsztatów i wydarzeń transgranicznych na terenie Gminy Giżycko współfinansowanych w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIŻYCKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 33
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874299960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.tkaczyk@ugg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja obozów, warsztatów i wydarzeń transgranicznych na terenie Gminy Giżycko współfinansowanych w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aa91a58-335b-4833-ac91-2e6cc746edb5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031007/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Organizacja obozów, warsztatów i wydarzeń transgranicznych na terenie Gminy Giżycko współfinansowanych w ramach Programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11166903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1116690
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ugg.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
postępowania wskazanym w SWZ.
3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
w zakresie proceduralnym: Dorota Tkaczyk
w zakresie merytorycznym: Emilia Niewińska
4. Komunikacja między Wykonawcą a zamawiającym odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/ugg i
formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
5. W sytuacji awarii Platformy lub niedostępności Platformy, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez
System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: dorota.tkaczyk@ugg.pl
(nie dotyczy składania ofert).
6. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/ugg poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których
pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
7. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
8. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Z uwagi na ograniczoną ilość wprowadzania znaków w ogłoszeniu, szczegóły i zalecenia w zakresie wymagań technicznych dot. komunikacji zawarte są w Rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązek wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
dalej RODO, informuję, że:
1. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem zamówień publicznych jest Urząd Gminy Giżycko z
siedzibą w Giżycku, przy ul Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko, numer telefonu 87 429 99 60 lub adres email ugg@ugg.pl.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych kontaktować się można z Inspektorem Ochrony Danych
Panią Joanną Trusińską za pośrednictwem poczty e-mail: iod@ugg.pl lub pod numerem telefonu: 22 350 01 40.
3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych:
Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, w szczególności weryfikacja okoliczności uzasadniających wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Podstawą prawną przetwarzania danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze.
4. Okres przechowywania danych:
Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt.3 , czyli przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców, którym Zamawiający nie udzielił zamówienia. W
przypadku wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: okres równy okresowi gwarancji i rękojmi, nie krótszy
jednak niż do dnia rozstrzygnięcia roszczeń stron. Dane osobowe są archiwizowane zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą
u administratora oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach .
5. Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców:
Dostęp do danych osobowych mogą uzyskać organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów, a także
podmioty, które na podstawie zawartych przez administratora umów, świadczą usługi związane z przetwarzaniem danych
osobowych.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
6. Prawa osób, których dane są przetwarzane:
Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd Gminy w Giżycku w związku z udzielaniem zamówień publicznych mają
prawo do złożenia wniosku:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Ograniczenie praw osób, których dane są przetwarzane:
Osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd Gminy w Giżycku w związku z udzielaniem zamówień publicznych nie
przysługuje prawo:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu: Administrator nie będzie podejmować decyzji
w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenie praw osób, których dane są przetwarzane:
Osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd Gminy w Giżycku w związku z udzielaniem zamówień publicznych nie
przysługuje prawo:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja obozów, warsztatów oraz wydarzeń o charakterze transgranicznym, realizowanych na terenie Gminy Giżycko w ramach dwóch projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Programu Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa–Polska 2021–2027. Działania te mają na celu integrację międzypokoleniową i międzynarodową, promowanie postaw proekologicznych, rozwój kompetencji społecznych, twórczych i obywatelskich oraz wzmacnianie współpracy instytucjonalnej i społecznej pomiędzy partnerami z Polski i Litwy.
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja obozów, warsztatów i wydarzeń transgranicznych realizowanych na terenie Gminy Giżycko w ramach dwóch projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w Programie Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa–Polska 2021–2027, tj.:
a) projektu „EcoCamp – każdy może żyć ekologicznie” (nr LTPL00233), w ramach którego planowana jest:
- Zadanie nr 1 -organizacja obozu żeglarskiego „ECO CAMP – obóz żeglarski” dla młodzieży z Polski i Litwy, promującego aktywny i ekologiczny tryb życia oraz integrację transgraniczną,
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 4A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-28 do 2025-07-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZADANIE 1
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie instruktora prowadzącego zajęcia żeglarskie z młodzieżą (D) – waga
kryterium 40 %.
Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium 1
Cena (C) – waga 60 % (tj. max. 60 pkt)
C =cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium 2
D- Doświadczenie instruktora prowadzącego zajęcia żeglarskie z młodzieżą (D) – waga kryterium 40 % (tj. max. 40 pkt)
Podstawą przyznania punktów w kryterium „doświadczenie” będzie doświadczenie instruktora prowadzącego zajęcia żeglarskie z młodzieżą podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Za doświadczenie Zamawiający przyzna następujące punkty:
Przeprowadzenie przez instruktora prowadzącego zajęcia żeglarskie z młodzieżą jednego obozu – 20pkt
Przeprowadzenie przez instruktora prowadzącego zajęcia żeglarskie z młodzieżą dwóch lub więcej obozów – 40pkt
W przypadku, kiedy wykonawca w formularzu ofertowym oświadczy o nieprzeprowadzeniu żadnego obozu zamawiający przyjmie, że wykonawca nie posiada doświadczenia i przyzna wykonawcy 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora prowadzącego zajęcia żeglarskie z młodzieżą
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja obozów, warsztatów oraz wydarzeń o charakterze transgranicznym, realizowanych na terenie Gminy Giżycko w ramach dwóch projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Programu Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa–Polska 2021–2027. Działania te mają na celu integrację międzypokoleniową i międzynarodową, promowanie postaw proekologicznych, rozwój kompetencji społecznych, twórczych i obywatelskich oraz wzmacnianie współpracy instytucjonalnej i społecznej pomiędzy partnerami z Polski i Litwy.
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja obozów, warsztatów i wydarzeń transgranicznych realizowanych na terenie Gminy Giżycko w ramach dwóch projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w Programie Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa–Polska 2021–2027, tj.:
a) projektu „EcoCamp – każdy może żyć ekologicznie” (nr LTPL00233), w ramach którego planowana jest:
- Zadanie nr 2 - organizacja międzynarodowego wydarzenia „World Clean Up Fest”, ukierunkowanego na działania proekologiczne i edukację w zakresie ochrony środowiska, z udziałem lokalnych społeczności i uczestników projektu;
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 4B do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-19 do 2025-09-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZADANIE 2
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie konferansjera wydarzeń publicznych (D) – waga kryterium 40 %.
Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium 1
Cena (C) – waga 60 % (tj. max. 60 pkt)
C =cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium 2
D- Doświadczenie konferansjera wydarzeń publicznych (tj. max. 40 pkt)
Podstawą przyznania punktów w kryterium „doświadczenie” będzie doświadczenie konferansjera wydarzeń publicznych podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Za doświadczenie Zamawiający przyzna następujące punkty:
Przeprowadzenie przez konferansjera jednego wydarzenia publicznego – 20 pkt
Przeprowadzenie przez konferansjera dwóch lub więcej wydarzeń publicznych - 40 pkt
W przypadku, kiedy wykonawca w formularzu ofertowym oświadczy o nieprzeprowadzeniu żadnego wydarzenia zamawiający przyjmie, że wykonawca nie posiada doświadczenia i przyzna wykonawcy 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie konferansjera wydarzeń publicznych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja obozów, warsztatów oraz wydarzeń o charakterze transgranicznym, realizowanych na terenie Gminy Giżycko w ramach dwóch projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Programu Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa–Polska 2021–2027. Działania te mają na celu integrację międzypokoleniową i międzynarodową, promowanie postaw proekologicznych, rozwój kompetencji społecznych, twórczych i obywatelskich oraz wzmacnianie współpracy instytucjonalnej i społecznej pomiędzy partnerami z Polski i Litwy.
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja obozów, warsztatów i wydarzeń transgranicznych realizowanych na terenie Gminy Giżycko w ramach dwóch projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w Programie Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa–Polska 2021–2027, tj.:
b) projektu „Aktywne łączenie pokoleń w Trokach i Giżycku: wspieranie integracji i wspól-nych zajęć sportowych i kulturalnych dla dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów ponad granicami” (nr LTPL00210), w ramach którego przewidziana jest organizacja:
- Zadanie nr 3 - warsztatów „Łączenie pokoleń” dla uczestników z różnych grup wiekowych, wspierających integrację i międzypokoleniową wymianę doświadczeń,
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 4C do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-24 do 2025-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZADANIE 3
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia integracyjne z udziałem różnych grup
wiekowych (D) – waga kryterium 40 %.
Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium 1
Cena (C) – waga 60 % (tj. max. 60 pkt)
C =cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium 2
Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia integracyjne z udziałem różnych grup
wiekowych (tj. max. 40 pkt)
Podstawą przyznania punktów w kryterium „doświadczenie” będzie doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia integracyjne z udziałem różnych grup wiekowych podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Za doświadczenie Zamawiający przyzna następujące punkty:
Przeprowadzenie przez osobę prowadzącą zajęcia integracyjne z udziałem różnych grup
wiekowych jednego warsztatu integracyjnego – 20 pkt
Przeprowadzenie przez osobę prowadzącą zajęcia integracyjne z udziałem różnych grup
wiekowych dwóch lub więcej warsztatów integracyjnych - 40 pkt
W przypadku, kiedy wykonawca w formularzu ofertowym oświadczy o nieprzeprowadzeniu żadnego warsztatu zamawiający przyjmie, że wykonawca nie posiada doświadczenia i przyzna wykonawcy 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia integracyjne z udziałem różnych grup wiekowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja obozów, warsztatów oraz wydarzeń o charakterze transgranicznym, realizowanych na terenie Gminy Giżycko w ramach dwóch projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Programu Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa–Polska 2021–2027. Działania te mają na celu integrację międzypokoleniową i międzynarodową, promowanie postaw proekologicznych, rozwój kompetencji społecznych, twórczych i obywatelskich oraz wzmacnianie współpracy instytucjonalnej i społecznej pomiędzy partnerami z Polski i Litwy.
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja obozów, warsztatów i wydarzeń transgranicznych realizowanych na terenie Gminy Giżycko w ramach dwóch projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w Programie Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa–Polska 2021–2027, tj.:
b) projektu „Aktywne łączenie pokoleń w Trokach i Giżycku: wspieranie integracji i wspól-nych zajęć sportowych i kulturalnych dla dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów ponad granicami” (nr LTPL00210), w ramach którego przewidziana jest organizacja:
- Zadanie nr 4- obozu międzypokoleniowego połączonego z oficjalnym otwarciem świetlicy wiejskiej w Gajewie, powstałej w ramach projektu, z udziałem przedstawicieli instytucji, organizacji oraz mieszkańców z Polski i Litwy.
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 4D do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-26 do 2025-06-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZADANIE 4
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie konferansjera wydarzeń publicznych (D) – waga kryterium 40 %.
Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium 1
Cena (C) – waga 60 % (tj. max. 60 pkt)
C =cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium 2
D- Doświadczenie konferansjera wydarzeń publicznych (tj. max. 40 pkt)
Podstawą przyznania punktów w kryterium „doświadczenie” będzie doświadczenie konferansjera wydarzeń publicznych podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Za doświadczenie Zamawiający przyzna następujące punkty:
Przeprowadzenie przez konferansjera jednego wydarzenia publicznego – 20 pkt
Przeprowadzenie przez konferansjera dwóch lub więcej wydarzeń publicznych - 40 pkt
W przypadku, kiedy wykonawca w formularzu ofertowym oświadczy o nieprzeprowadzeniu żadnego wydarzenia zamawiający przyjmie, że wykonawca nie posiada doświadczenia i przyzna wykonawcy 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie konferansjera wydarzeń publicznych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja obozów, warsztatów oraz wydarzeń o charakterze transgranicznym, realizowanych na terenie Gminy Giżycko w ramach dwóch projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Programu Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa–Polska 2021–2027. Działania te mają na celu integrację międzypokoleniową i międzynarodową, promowanie postaw proekologicznych, rozwój kompetencji społecznych, twórczych i obywatelskich oraz wzmacnianie współpracy instytucjonalnej i społecznej pomiędzy partnerami z Polski i Litwy.
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja obozów, warsztatów i wydarzeń transgranicznych realizowanych na terenie Gminy Giżycko w ramach dwóch projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w Programie Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa–Polska 2021–2027, tj.:
b) projektu „Aktywne łączenie pokoleń w Trokach i Giżycku: wspieranie integracji i wspól-nych zajęć sportowych i kulturalnych dla dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów ponad granicami” (nr LTPL00210), w ramach którego przewidziana jest organizacja:
- Zadanie nr 5 - warsztatów dla matek z dziećmi – trzydniowych zajęć edukacyjno-artystycznych wzmacniających więzi rodzinne i rozwój kompetencji twórczych,
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 4E do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-09 do 2025-07-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie osoby prowadzącej rodzinne warsztaty edukacyjno-artystyczne (D) –
waga kryterium 40 %.
Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium 1
Cena (C) – waga 60 % (tj. max. 60 pkt)
C =cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium 2
Doświadczenie osoby prowadzącej rodzinne warsztaty edukacyjno-artystyczne (tj. max. 40 pkt)
Podstawą przyznania punktów w kryterium „doświadczenie” będzie doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia integracyjne z udziałem różnych grup wiekowych podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Za doświadczenie Zamawiający przyzna następujące punkty:
Przeprowadzenie przez osobę prowadzącą rodzinne warsztaty edukacyjno-artystyczne – jednego warsztatu edukacyjno-artystycznego - 20 pkt
Przeprowadzenie przez osobę prowadzącą rodzinne warsztaty edukacyjno-artystyczne –dwóch lub więcej warsztatów edukacyjno-artystycznych - 40 pkt
W przypadku, kiedy wykonawca w formularzu ofertowym oświadczy o nieprzeprowadzeniu żadnego warsztatu zamawiający przyjmie, że wykonawca nie posiada doświadczenia i przyzna wykonawcy 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby prowadzącej rodzinne warsztaty edukacyjno-artystyczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
28. Na ofertę składa się:28.1. Formularz ofertowy – wg. Załącznika nr 1 do SWZ;
wraz z ofertą należy złożyć:
28.2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
28.4.Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowania do jego reprezentowania: (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, o ile wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu Ofertowym w Części III punkt 1)
28.5.Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia za zgodność z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza stosownie do art. 97§2 Prawa o notariacie ustawy z dnia 14 lutego 1991r., bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
28.6.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu.
28.7.W przypadku zastrzeżenia informacji jako „tajemnica przedsiębiorstwa” - oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
28.8.oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. (pkt 6 Formularza ofertowego, Załącznik nr 1 do SWZ)
28.9 W przypadku Wykonawców działających w formie spółki cywilnej oświadczenia składane są przez każdego wspólnika spółki cywilnej oddzielnie we własnym imieniu (osoby prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą określoną w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - „Firma przedsiębiorcy”).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (zgodnie z pkt 6 Załącznika nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy w zakresie:1) sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, nie pozostających w sprzeczności z treścią oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli okoliczności uzasadniające zmianę nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i nie powoduję zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia w szczególności zamiana terminu, programu z uwagi na warunki atmosferyczne,
2) wynikają one z zapisów art. 454 lub art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych
3) zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2025r.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotowego umowy, a co za tym idzie, zmniejszenia zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy do wysokości 50% zobowiązania umownego określonego w § 4ust. 1.
3. Wykonawca w związku z ust. 2 nie może dochodzić roszczeń z tytułu
nie zrealizowania w całości umowy.
4. Wszelkie zmiany w umowie muszą być dokonywane pod rygorem nieważności w formie pisemnej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1116690
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-11 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak