BZP: Modernizacja boiska piłkarskiego w Zespole Szkół nr 129 przy ul. Koncertowej 4
04.06.2025
2025/BZP 00263330/01
MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja boiska piłkarskiego w Zespole Szkół nr 129 przy ul. Koncertowej 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska piłkarskiego w Zespole Szkół nr 129 przy ul. Koncertowej 4
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fea022e1-2ee6-49ab-b5bb-5af03dcce8f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014399/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.40 Modernizacja boiska piłkarskiego w Zespole Szkół nr 129 przy ul. Koncertowej 4.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/214219/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/214219/notice/public/details
2) Instrukcja korzystania z Systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Baza Wiedzy”.
Uwaga! przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca winien zapoznać się z Instrukcją/ami korzystania z Systemu.
Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Systemu, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego: telefon 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością.
4) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
Rejestracja konta następuje poprzez:
• podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
• kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
• jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
5) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
• Włączona obsługa JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6) Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych
• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczająca 2 GB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
7) Kodowanie i czas odbioru danych
• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce
Pozostałe informacje w Części I pkt 3 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA w pkt. 29 SWZ .
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 42/WZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska do gry w piłkę nożną znajdującego się przy Zespole Szkół nr 129 przy ul. Koncertowej 4 w Warszawie. Boisko do gry w piłkę nożną zyska nową nawierzchnię wykonaną z sztucznej trawy, zostaną wymienione na nowe bramki oraz siatki w istniejących piłkochwytach. Przebudowana zostanie instalacja elektryczna, zapewniająca zasilanie dla hali pneumatycznej wraz z wymiana istniejącego oświetlenia boiska. Przewidziana została również modernizacja instalacji kanalizacji deszczowej w celu prawidłowego odwodnienia boiska.
6.1. Informacje ogólne
Boisko do gry w piłkę nożną zlokalizowane jest przy ul. Koncertowej 4 w Warszawie.
Działki nr 9, 8/1, 8/2 oraz 8/7 obręb 1-10-02 stanowiące własność m.st. Warszawy Dzielnicy Ursynów. Teren jest ogrodzony a wjazd i wejście jest od strony południowej, z drogi gminnej ul. Symfonii i ul. Koncertowa oraz posiada dostęp do istniejących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej zlokalizowanych na działce. Na terenie objętym modernizacją jest skarpa od strony zachodniej i północnej, pozostała część bez znacznych różnic w terenie.
Dane Liczbowe:
Wymiary boiska: 54,35 m x 98,00 m
Pole gry o wymiarach: 50,00 m x 90,00 m
Powierzchnia nawierzchni z trawy syntetycznej: 5 326,30 m2.
6.2. Zakres zamówienia:
• Przygotowanie placu budowy wraz z zabezpieczeniem nawierzchni bieżni dla ruchu sprzętu budowlanego;
• Demontaż systemu nawierzchni z sztucznej trawy wraz z wywozem i utylizacją;
• Demontaż bramek, ławek i ich fundamentów wraz z wywozem i utylizacją( nie wszystkie bramki przeznaczone są do utylizacji);
• Demontaż kotew hali pneumatycznej(na czas remontu instalacji odwodnieniowej- do ponownego montażu);
• Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 40 cm;
• Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 10 cm;
• Zagęszczenie warstwy podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
• Załadunek i wywóz nadmiaru urobku;
• Demontaż istniejącego drenażu;
• Ułożenie nowego drenażu boiska w warstwach podbudowy pod boiskiem zgodnie z projektem wraz z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej;
• Stabilizacja gruntu mieszanką związaną z cementem o klasie wytrzymałości C3/4 – gr. 20 cm
• Wykonanie i zagęszczenie warstw podbudowy boiska zgodnie z projektem;
• Wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy na shock-padzie wraz z zasypem piasku korka dębowego oraz fundamentów pod nowe bramki;
• Mechaniczne czyszczenie studzienek rewizyjnych oraz kanałów sieci kanalizacji deszczowej;
• Demontaż i utylizacja siatki piłkochwytów wraz z zakupem i montażem nowej siatki;
• Remont istniejących piłkochwytów (pomalowanie ich na nowo);
• Dostawa i montaż nowych bramek do piłki nożnej;
• Modernizacja instalacji elektrycznej w celu zapewnienia zasilania dla hali pneumatycznej i oświetlenia boiska wraz z wymianą jej elementów takich jak skrzynki elektryczne oraz oprawy oświetleniowe;
• Sprawdzenie i wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oraz natężenia nowego oświetlenia.
• Odtworzenie uszkodzonych trawników(trawą z rolki)
6.3. Minimalne wymagania dot. systemu nawierzchni z trawy syntetycznej:
Długość włókna monofilamentowego nad podkładem: min. 37 mm max. 42 mm
1. Dtex: min. 16 500,
2. Ciężar włókna: min. 1 650 gr/m2
3. Grubość włókna monofilowego: min. 300 µm
4. Grubość włókna fibrylowanego: min. 120 µm
5. Waga całkowita nawierzchni: min. 3 200 gr/m2
6. Ilość pęczków: min. 10 500 pęczków/m2
7. Ilość włókien: min. 140.500/m2
8. Kolor: min. dwa kolory włókien
9. Rozstaw przeszycia nawierzchni: 3/8”
10. Włókno monofilowe: wzmocnione rdzeniem w kształcie wiertła lub V lub S
(kształt włókna musi być potwierdzony przez niezależne i akredytowane laboratorium)
11. Wytrzymałość użytkowa włókna: min. 93%
12. Przepuszczalność wody przez cały system: min. 1600 mm/h
13. Wytrzymałość włókna na wyrywanie: min. 45 N (po starzeniu wodą) ;
14. Wytrzymałość łączenia klejonego: min. 150 N ( po starzeniu wodą)
Wypełnienie korkowe(dębowe):
- gęstość nasypowa: 0,090 - 0,120 g/cm3
- frakcja: 1-2 mm
- zawartość metali ciężkich zgodnie z normą EN 71-3 kategoria III lub równoważną
Nie można stosować wypełnienia w postaci granulatu pochodzącego z kukurydzy oraz wypełnienie nie może posiadać innych domieszek np. w postaci włókien kokosowych czy ziaren ryżu, itp.
Parametry maty:
- Rodzaj maty: mata prefabrykowana
- Grubość maty: min. 12 mm
- Gęstość maty: min. 0,07 g/cm3
- Waga całkowita maty: min. 0,80 kg/m2
UWAGA:
Wszystkie określone powyżej parametry systemu nawierzchni z trawy syntetycznej muszą zostać spełnione. Zamawiający wymaga, aby spełnienie każdego z wyżej wymienionych parametrów zostało łącznie potwierdzone w przedmiotowych środkach dowodowych, o których mowa w pkt 10.2. lit a) SWZ.
6.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5a do SWZ;
Projekt techniczny – załącznik nr 5b do SWZ;
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5c do SWZ;
Przedmiar robót - załącznik nr 5d do SWZ;
Wzór materiałów informacyjnych – załącznik nr 5e do SWZ.
Numeracja przeniesiona z SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:
9.2.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali¹ (tj. zakończyli) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie2 lub budowie3 lub przebudowie4 boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy o powierzchni minimum 4000 m2.
UWAGA!
1 Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.
2 Pod pojęciem „remontu”, w rozumieniu art. 3 pkt 8) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418 t.j.), należy rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym
3 Pod pojęciem „budowy” należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego w rozumieniu art. 3 pkt 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418 t.j.).
4 Pod pojęciem „przebudowy”, należy rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; (…), w rozumieniu art. 3 pkt 7a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418 t.j.).
9.2.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności (Zamawiający dopuszcza łączenie nw. funkcji):
a) co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418);
b) co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418);
c) co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418).
Numeracja przeniesiona z SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych (zgodny z załącznikiem nr 3 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 10.3 lit. a) SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
10.2. Przedmiotowe środki dowodowea) Celem potwierdzenia spełniania wymagań, o których mowa w pkt 6.3 SWZ odnośnie oferowanego systemu nawierzchni z trawy syntetycznej do oferty należy dołączyć niżej wskazane dokumenty:
1) Autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona (w oryginale) na wykonawcę z określeniem miejsca wykonywania prac (miejsce wybudowania, nazwa inwestycji) wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta;
2) Kartę techniczną nawierzchni z trawy syntetycznej, maty amortyzującej oraz wypełnienia korkowego (naturalnego) poświadczona przez producenta z określeniem miejsca wykonywania prac (miejsce wbudowania, nazwa inwestycji);
3) Świadectwo higieny (Atest PZH) lub równoważne dla trawy syntetycznej, maty amortyzującej i wypełnienia naturalnego;
4) Atest trudnopalności na system nawierzchni z trawą syntetyczną, matą amortyzującą i wypełnieniem korkowym w klasie min. Cfl-s1 zgodny z normą PN-EN 13501-1 lub równoważną;
5) Raport z badań sporządzony przez niezależne akredytowane laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd , Ercat ) dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (trawa, zasyp naturalny , podkład amortyzujący), potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf* oraz potwierdzający wymagane minimalne parametry trawy syntetycznej, wypełnienia naturalnego oraz maty amortyzującej dla poziomu FIFA Quality PRO.
6) Raport z badań sporządzony przez niezależne akredytowane laboratorium potwierdzający zgodność oferowanego wypełnienia z wymaganiami normy EN 71-3 (kategoria III) lub równoważną w zakresie zawartości metali ciężkich dla wypełnienia;
7) Raport potwierdzający gęstość nasypową oferowanego produktu (granulatu z korka dębowego), sporządzony przez niezależne laboratorium posiadające akredytację zgodnie z normą ISO/IEC 17025:2018 lub równoważną;
8) Raport potwierdzający kształt włókna oferowanej trawy syntetycznej sporządzony przez niezależne laboratorium posiadające akredytację zgodnie z normą ISO/IEC 17025:2018 lub równoważną.
9) Raport z badań dotyczący wytrzymałości użytkowej oferowanego włókna, wykonany zgodnie z warunkami określonymi w normie EN ISO 291:2008-08 lub równoważną, wykonany przez niezależne laboratorium akredytowane (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd , Ercat)
*(dostępny na www.FIFA.com) Podręcznik 2015
UWAGA:
W Formularzu ofertowym systemowym Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę – producenta oraz modelu zaoferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej.
b) W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w projekcie technicznym, opisie przedmiotu zamówienia oraz STWIOR- Zamawiający wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w projekcie technicznym, opisie przedmiotu zamówienia oraz STWIOR.
UWAGA!
Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym – czy Wykonawca oferuje rozwiązania odpowiadające lub nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w projekcie technicznym, opisie przedmiotu zamówienia oraz STWIOR.
Przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
c) Dokumenty określone w pkt 10.2. lit. a) oraz 10.2 lit. b) SWZ - podlegają uzupełnieniu
Numeracja przeniesiona z SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dokumenty określone w pkt 10.2. lit. a) oraz 10.2 lit. b) SWZ - podlegają uzupełnieniu5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
10.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy
Uwaga: w systemowym formularzu ofertowym należy wskazać producenta oraz model nawierzchni z trawy syntetycznej. Nie wskazanie producenta oraz modelu nawierzchni z trawy syntetycznej będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
c) Potwierdzenie wniesienia wadium, o którym mowa w pkt 13 SWZ;
d) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
f) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ, w przypadkach, o których mowa w pkt 12 ppkt 4) SWZ.
h) Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia określonych przez Zamawiającego wymagań w odniesieniu do systemu nawierzchni z trawy syntetycznej, o których mowa w pkt 10.2 lit a) SWZ.
Przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
i) W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w projekcie technicznym, opisie przedmiotu zamówienia oraz STWIOR - do oferty Wykonawca dołącza przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 10.2. lit. b) SWZ.
Numeracja przeniesiona z SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50 000,00 zł6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 6 do SWZ).
6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W odniesieniu do art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/214219/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-20 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 t.j.).2) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
3) Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Paweł Lach – Wydział Infrastruktury, tel. 22 443-72-35
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
Beata Cieślińska – Wydział Zamówień Publicznych, tel. 22 443-73-33, e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl