BZP: Świadczenie usługi serwisowej oprogramowania aplikacyjnego INFOMEDICA/AMMS objętego nadzorem autorskim Asseco Poland S.A.
11.07.2025
2025/BZP 00321817/01
MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi serwisowej oprogramowania aplikacyjnego INFOMEDICA/AMMS objętego nadzorem autorskim Asseco Poland S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240872286
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Edukacji 102
1.4.2.) Miejscowość: Tychy
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalmegrez.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_megrez
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321817
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00309394
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) co najmniej pięcioma (5) osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w administrowaniu oprogramowaniem InfoMedica/AMMS oraz w administrowaniu i optymalizowaniu serwera bazy danych Oracle, z co najmniej dwuletnim stażem pracy - potwierdzone certyfikatem firmy Asseco S.A.;
b) co najmniej 1 osobą spełniającą wymagania w zakresie Księgowości I i II stopnia potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem/certyfikatem, posiadającą co najmniej 12-sto miesięczne doświadczenie z systemem InfoMedica (z zachowaniem ciągłości zatrudnienia).
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) a) co najmniej pięcioma (5) osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie z oprogramowaniem InfoMedica/AMMS, posiadających certyfikat producenta tego oprogramowania, tj.: Asseco Poland S.A. oraz z doświadczeniem w administrowaniu Oracle, posiadających certyfikat administratora wydany przez producenta tego oprogramowania, tj. Oracle lub jednostkę akredytowaną do certyfikacji Oracle, z co najmniej dwuletnim stażem pracy - potwierdzone certyfikatem firmy Asseco S.A. oraz dwóch lat doświadczenia w administrowaniu ORACLE potwierdzonych certyfikatem wystawionym nie później niż 14.07.2024r.;
b) co najmniej 1 osobą spełniającą wymagania w zakresie Księgowości I i II stopnia potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem/certyfikatem, posiadającą co najmniej 12-sto miesięczne doświadczenie z systemem InfoMedica (z zachowaniem ciągłości zatrudnienia).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. W wykazie należy wykazać osoby skierowane do realizacji zadania, o których mowa w pkt VI. 2.4. a) i b) SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków, tj.:
a) dokumentów potwierdzających wiedzę i doświadczenie w administrowaniu oprogramowaniem InfoMedica/AMMS oraz w administrowaniu i optymalizowaniu serwera bazy danych Oracle, potwierdzone certyfikatem firmy Asseco S.A.
b) zaświadczenie od producenta systemu InfoMedica/ AMMS potwierdzające, że dana osoba korzystała z systemu przez min. 12-ście miesięcy (z zachowaniem ciągłości zatrudnienia) w zakresie Księgowości I i II stopnia lub oświadczenie własne wykonawcy, zawierające: nazwę systemu, zakres użycia, okres doświadczenia oraz okoliczności (np. w ramach pracy w konkretnym podmiocie).
Po zmianie:
1. Wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. W wykazie należy wykazać osoby skierowane do realizacji zadania, o których mowa w pkt VI. 2.4. a) i b) SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków, tj.: dokumentów potwierdzających wiedzę i doświadczenie w administrowaniu:
a) oprogramowaniem InfoMedica/AMMS o potwierdzone certyfikatem firmy Asseco S.A. oraz w administrowaniu i optymalizowaniu serwera bazy danych Oracle, potwierdzone zaświadczeniem/certyfikatem ORACLE”, lub jednostkę akredytowaną do certyfikacji przez Oracle.
b) zaświadczenie/ certyfikat od producenta systemu InfoMedica/ AMMS w zakresie Finanse-Księgowość potwierdzające, że dana osoba korzystała z systemu przez min. 12-ście miesięcy (z zachowaniem ciągłości zatrudnienia) w zakresie Księgowości I i II stopnia – potwierdzone zaświadczeniem lub oświadczenie własne wykonawcy, zawierające: nazwę systemu, zakres użycia, okres doświadczenia oraz okoliczności (np. w ramach pracy w konkretnym podmiocie).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-14 08:00
Po zmianie:
2025-07-16 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-14 08:05
Po zmianie:
2025-07-16 08:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-12
Po zmianie:
2025-08-14