BZP: Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz świadczenie usług w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd”
14.07.2025
2025/BZP 00323229/01
Gmina Włoszczowa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz świadczenie usług w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włoszczowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 14
1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413942669
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gmina-wloszczowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wloszczowa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz świadczenie usług w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-389f29f9-781b-4066-b4c4-05ec6f2a378f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032869/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Cyberbezpieczny samorząd – zakup sprzętu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamawiający na realizację Projektu grantowego„Cyberbezpieczny Samorząd”Dofinansowanie zostało przyznane w ramach konkursu grantowego„Cyberbezpieczny Samorząd”Program Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027(FERC);Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe; Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11429483.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024r. poz. 1513 z późn. zm.). Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej, link: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa (dalej Platforma). Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio w serwisie internetowym: na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:-akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz uznaje go za wiążący,-zapoznał oraz stosuje się do instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ,Instrukcje korzystania z Platformy „Instrukcje dla Wykonawców” znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Włoszczowa reprezentowana przez Burmistrza Gminy Włoszczowy (adres: ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa); 2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych - Pan Sylwester Cieśla, tel.: 41 300 55 99, email: iod@czi24.pl; 3)Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4)Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.5)Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp.6)Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 Pzp7)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. 8)Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:-dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, -w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9)Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;-na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. 10)W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.11)Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp. 12)Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.13)W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.14)Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.15)W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.16)Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.17)Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FIP.271.1.10.2025.AS7
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i wdrożenie oraz świadczenie usług podzielony na dwie części :Część 1 - dostawa i wdrożenie oraz świadczenie usług dla Urzędu Gminy Włoszczowa Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oraz świadczenie usług: zakup serwera, macierzy, przełącznika sieciowego, serwera do obsługi kopii zapasowych, zasilacza awaryjnego UPS, biblioteki taśmowej, oprogramowanie do BACKUPU w ramach usługi wirtualnego backupu, licencja na oprogramowanie nVision, oprogramowanie umożliwiające automatyczne wykrywanie sieci i monitorowanie serwerów, aplikacji, serwisów oraz urządzeń, system do gromadzenia i analizy logów oraz usługa wirtualnego backupu, usługa skanowania podatności infrastruktury informatycznej, analiza i naprawa wykrytych luk całodobowa obsługa incydentów w ramach wewnętrznych systemów IT, wdrożenie systemów backupu danych zgodnie z zasadą 3-2-1, wdrożenie systemu pod gromadzenie logów, utrzymanie systemu pod gromadzenie logów i wdrożenie zakupionego sprzętu
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48822000-6 - Serwery komputerowe
35121300-1 - Osprzęt bezpieczeństwa
30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ajkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. Punkty przyznawane za kryteria będą liczone: 1)Kryterium nr 1 – cena (C) – waga 60 % (60 pkt)Zamawiający przyzna 60 punktów ofercie o najniższej cenie, każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:C = (C min / C o) x 60 pkt gdzie: C min – najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o – cena brutto oferty badanej (zł) 2) Kryterium nr 2 – długość wydłużenia okresu gwarancji / wsparcia na wybrane produkty (G)- waga 20 % (20 pkt).Wydłużenie wsparcia aktualizacyjnego, technicznego i gwarancyjnego dotyczy produktów: serwera, macierzy, przełącznika sieciowego, serwera do obsługi kopii zapasowych i biblioteki taśmowe Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 3 lat w następujący sposób:
-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 3 lata – 0 pkt-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 4 lata – 10 pkt-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 5 lat – 20 pkt
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie długość okresu gwarancji na wybrane produkty wyrażoną w pełnych latach 3, 4 lub 5 lat 3)Kryterium nr 3 – Osoby (administratorzy IT) przewidziane do realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę (A) - waga 10 % (10 pkt).Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli wykonawca zaoferuje oddelegowanie do realizacji zamówienia osoby (administratorzy IT) zatrudnione na podstawie umowy o pracę w następujący sposób:-za zaoferowanie oddelegowania do realizacji zamówienia jednej osoby (administratorzy IT) zatrudnionej na podstawie umowy o pracę – 5 pkt-za zaoferowanie oddelegowania do realizacji zamówienia dwie osoby (administratorzy IT) zatrudnione na podstawie umowy o pracę – 10 pktWykonawca, którego oferta nie będzie zawierać deklaracji realizowania zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę otrzyma 0 pkt w tym kryterium. 4)Kryterium nr 4 –termin realizacji zamówienia (T) w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania - waga 10 % (10 pkt). Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w następujący sposób:-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w terminie 150 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w terminie 120 dni od dnia zawarcia umowy – 5 pkt-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w terminie 90 dni od dnia zawarcia umowy – 10 pkt Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wg poniższego wzoru: P = C + G + A + T gdzie: P – wartość punktowa oferty, C – wartość punktowa ceny oferty, G – wartość punktowa, długości okresu gwarancji /wsparciaA – wartość punktowa osoby (administratorzy IT) przewidziane do realizacji zamówienia T – wartość punktowa, termin realizacji zadaniaZa najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyskała najwyższą wartość punktową dla przedmiotu zamówienia. Jeżeli wybór oferty nie może być dokonany z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium cena i pozostałych kryteriów wykonania Zamawiający dokona wyboru oferty z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Osoby (administratorzy IT) przewidziane do realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenia okresu gwarancji / wsparcia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i wdrożenie oraz świadczenie usług podzielony na dwie części : Część 2 - dostawa i wdrożenie urządzeń dla Ośrodka Pomocy Społecznej we Włoszczowie Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie urządzeń: zakup serwera do wirtualizacji usług, wsparcie dla routera Stormshield SN310, wykupienie dodatkowej usługi Stormshield Log Supervisor, zakup Windows Server 2022 i CALi na 40 stanowisk, oprogramowanie antywirusowe, oprogramowanie umożliwiające automatyczne wykrywanie sieci i monitorowanie serwerów, aplikacji, serwisów oraz urządzeń, szkolenie dla informatyków z oprogramowania umożliwiającego automatyczne wykrywanie sieci i monitorowanie serwerów, aplikacji, serwisów oraz urządzeń oraz wdrożenie zakupionego sprzętu
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48822000-6 - Serwery komputerowe
35121300-1 - Osprzęt bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. Punkty przyznawane za kryteria będą liczone: 1)Kryterium nr 1 – cena (C) – waga 60 % (60 pkt) Zamawiający przyzna 60 punktów ofercie o najniższej cenie, każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: C = (C min / C o) x 60 pkt gdzie: C min – najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o – cena brutto oferty badanej (zł) 2)Kryterium nr 2 – długość okresu gwarancji / wsparcia na wybrane produkty (G)- waga 20 % (20 pkt).Wydłużenie wsparcia aktualizacyjnego, technicznego i gwarancyjnego dotyczy produktów: serwera i wsparcia dla routera Stormshield SN310 Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 3 lat w następujący sposób:-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 3 lata – 0 pkt-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 4 lata – 10 pkt-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 5 lat – 20 pkt Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie długość okresu gwarancji na wybrane produkty wyrażoną w pełnych latach 3, 4 lub 5 lat Kryterium nr 3 –termin realizacji zamówienia (T) w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania - waga 20 % (20 pkt). Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w następujący sposób:-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w terminie 120 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w terminie 90 dni od dnia zawarcia umowy – 10 pkt-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wg poniższego wzoru:P = C + G + T gdzie: P – wartość punktowa oferty, C – wartość punktowa ceny oferty, R – wartość punktowa, długości okresu gwarancji /wsparcia T – wartość punktowa, termin realizacji zadania Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyskała najwyższą wartość punktową dla przedmiotu zamówienia. Jeżeli wybór oferty nie może być dokonany z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium cena i pozostałych kryteriów wykonania Zamawiający dokona wyboru oferty z najniższą ceną. Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.1)Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w poszczególnych kryteriach. Pod uwagę będą brane liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.2)W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.3)Zamawiający poprawia w ofercie następujące kategorie omyłek:a)oczywiste omyłki pisarskie;b)oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;c)inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenia okresu gwarancji / wsparcia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 4)zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: a)co najmniej dwa zamówienia (każde w ramach odrębnej umowy), o wartości brutto co najmniej -500.000,00 zł każde, polegające na dostawie specjalistycznego sprzętu IT obejmujące co najmniej serwery, macierze, system backupowy oraz instalacji dostarczonego sprzętu wraz z migracją istniejącego środowiska klienta do najnowszych dostarczonych wersji, w ramach tego zamówienia, w ramach części 1 zamówienia;-50.000,00 zł każde, polegające na dostawie specjalistycznego sprzętu IT obejmujące co najmniej serwery, macierze, system backupowy oraz instalacji dostarczonego sprzętu wraz z migracją istniejącego środowiska klienta do najnowszych dostarczonych wersji, w ramach tego zamówienia, w ramach części 2 zamówienia; b)co najmniej dwa zamówienia (każde w ramach odrębnej umowy), polegające na świadczeniu przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, usługi ciągłego monitorowania infrastruktury teleinformatycznej wraz z reagowaniem na wykryte incydenty, świadczonej dla jednostek administracji publicznej, obejmującej swym zakresem minimum 100 urządzeń sieciowych (endpointów) każda w ramach części 1 zamówienia;Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia” / „nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w sekcji VII.