BZP: Sukcesywne dostawy papierosów i wyrobów tytoniowych
15.07.2025
2025/BZP 00325230/01
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy papierosów i wyrobów tytoniowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650890980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 678 30 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzk.przemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzk.przemysl.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy papierosów i wyrobów tytoniowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea7a1e20-0568-4d92-a258-c6c95f070bd3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea7a1e20-0568-4d92-a258-c6c95f070bd33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, adres strony postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea7a1e20-0568-4d92-a258-c6c95f070bd3
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5) Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) informujemy, że przetwarzamy dane osobowe.
1. Administratorem danych osobowych jest Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o., ul. Lwowska 9, 37-700 Przemyśl. Z Administratorem Danych osobowych można kontaktować się:
1) listownie, na adres Miejski Zakład Komunikacji, ul. Lwowska 9, 37 – 700 Przemyśl,
2) telefonicznie: (+48) 16/678-30-44
3) za pośrednictwem e – maila, na adres: sekretariat@mzk.przemysl.pl
2. Administrator powołał Inspektora ochrony danych w osobie Kamila Kędzierskiego, z którym skontaktować się można:
1) telefonicznie: (+48) 733 040 110,
2) listownie, na adres: ul. Lwowska 9, 37 – 700 Przemyśl,
3) za pośrednictwem e – mail, na adres: inspektorochronydanych@mzk.przemysl.pl
3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywne dostawy papierosów i wyrobów tytoniowych”, nr sprawy DS.261.7.2025, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o właściwe przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, podmioty uprawnione jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu Pana/Pani danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, podmioty przetwarzające na podstawie wiążących umów powierzenia lub inni administratorzy danych przetwarzający Pani/Pana dane we własnym imieniu.
5. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, w przypadku gdy zamówienie publiczne będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z właściwych przepisów powszechnie obowiązującego prawa z uwzględnieniem przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów.
6. Informujemy o przysługujących prawach:
1) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Odmowa podania danych osobowych będzie wiązała się z brakiem możliwości realizacji celów określonych w pkt 3 powyżej.
8. Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DS.261.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papierosów oraz wyrobów tytoniowych do stacji paliw Zamawiającego, z przeznaczeniem do dalszej odsprzedaży.
2) Zakres i ilości asortymentu objętego przedmiotem zamówienia opisuje Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, a zakres ilościowy wskazany w pkt. 2) dotyczy całego okresu realizacji umowy.
4) Warunki realizacji dostaw oraz rozliczeń zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ
5) Przedmiot zamówienia musi być prawidłowo oznaczony odpowiednimi znakami akcyzy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 7 czerwca 2019 roku w sprawie oznaczenia wyrobów akcyzowych znakami akcyzy (Dz. U. z 2022 roku poz. 1753); nie może być importowany, przywieziony na terytorium kraju w wyniku nabycia wewnątrzwspólnotowego – poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy.
6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu. Dostarczany towar musi mieć termin ważności, co najmniej przez 5 miesięcy od daty dostawy.
7) Prognozowane ilości dostaw mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia łącznego zakresu ilości dostaw, przy czym minimalny zakres łączny zamówienia wynosi 70% wartości netto zakresu podstawowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15990000-4 - Tytoń, wyroby tytoniowe i artykuły
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15991300-4 - Papierosy
15992000-8 - Tytoń
15994000-2 - Bibułka papierosowa i bibuła filtracyjna
15994100-3 - Bibułka papierosowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego
a) Informację składa się w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp
b) informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem
2. oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
a) oświadczenia składane w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
b) oświadczenie składane jest w oryginale, w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym
c) do sporządzenia oświadczenia Wykonawca może wykorzystać wzór Oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ
3. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat,
a) zaświadczenie musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem
b) w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
4. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
a) dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem
b) w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
a) dokument musi być sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
6. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1)
a) oświadczenie składane jest w oryginale, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym
b) do sporządzenia oświadczenia można wykorzystać Wzór oświadczenia Wykonawcy, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
a) dokument składany jest w oryginale, w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym
b) oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujący wymagane środki dowodowe
c) Wzór dokumentu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
d) Oświadczenie składa odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim wypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
a) Do oferty należy odpowiednio dołączyć pełnomocnictwo w następujących przypadkach:
(a) Jeżeli umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
(b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Z treści dokumentu pełnomocnictwa wynikać musi umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców.
b) Dokument pełnomocnictwa powinien zawierać w szczególności wskazanie:
(a) Postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
(b) Ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
(c) Wszystkich wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia, ze wskazaniem nazwy oraz adresu siedziby każdego z nich.
c) dokument składany jest w oryginale, w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym, lub, w przypadku dokumentu sporządzonego w formie papierowej, w postaci elektronicznego odwzorowania dokumentu potwierdzonego za zgodność kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym przez notariusza lub mocodawcę.
3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.2) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) W przypadku, o którym mowa w pkt 2), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy,
4) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany warunków umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Postanowienia zawartej umowy mogą ulec zmianie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy Pzp oraz w sytuacji:
1) Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści Umowy,
2) stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń publiczno – prawnych związanych z asortymentem będącym przedmiotem umowy;
3) związaną z pojawieniem się nowych parametrów asortymentu i norm dotyczących asortymentu;
4) trybu dostarczania i odbioru asortymentu;
5) wysokości podatków i stawki akcyzy nakładanych na papierosy;
6) ilości (zmniejszenie) zamówienia w poszczególnych asortymentach, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
7) cen producenta – o wskaźnik zmiany ceny producenta;
8) w sytuacji niewykorzystania minimalnych ilości dostaw, o których mowa § 5 ust. 2 umowy w pierwotnie przewidzianym terminie realizacji umowy na skutek zmniejszenia bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego w stosunku do ilości szacowanych, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji o okres potrzebny do zrealizowania minimalnego zakresu świadczeń, ale nie więcej niż 3 miesiące.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami składa się za pomocą formularza złożenia oferty dostępnego na stronie internetowej postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea7a1e20-0568-4d92-a258-c6c95f070bd3
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.2. Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze środków ochrony prawnej szczegółowo regulują przepisy działu IX ustawy – Środki ochrony prawnej (art. 509 – 590 ustawy).
3. Terminy wniesienia odwołania:
1) Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów na stronie internetowej.
3) Odwołanie wobec czynności innych niż powyższe wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.