BZP: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. „Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie” – część 8
15.07.2025
2025/BZP 00325666/01
Powiat Chełmski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. „Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie” – część 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1
1.4.2.) Miejscowość: Chełm
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325666
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00280710
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
3
Po zmianie:
2
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
ze względu na ograniczoną liczbę znaków ciąg dalszy zmian umowy:
3) zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa lub osób skierowanych do realizacji umowy:
a) rezygnacji lub zmiany podwykonawstwa dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy,
b) wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności zmiany podwykonawcy jako podmiotu, na zasobach którego opierał się Wykonawca wykazując na etapie postępowania o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu, za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że odnośnie nowego podmiotu wykazane zostanie spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim możliwa byłaby ta zmiana na etapie postępowania o udzielenie zamówienia dokonywana w trybie art. 122 ustawy, a podmiot ten złoży pisemne potwierdzenie udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
4) w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi w zakresie całości prowadzonej działalności, czy innymi kwestiami mającymi wpływ na prawidłową organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy,
5) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy: zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego możliwa jest w sytuacji kiedy wystąpi zwiększenie zakresu rzeczowego robót budowlanych. W takim przypadku Wykonawca usługi inspektora nadzoru inwestorskiego otrzyma dodatkowe wynagrodzenie obliczone na podstawie procentowego wynagrodzenia od ceny wartości robót budowlanych obliczonej na podstawie analogicznej, co do zakresu podstawowego,
6) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w nadzorowanych robotach budowlanych, nastąpi zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy. Wynagrodzenie zostanie obliczone na podstawie procentowego wynagrodzenia od ceny wartości robót budowlanych obliczonej analogicznie jak przy zakresie podstawowym.
Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w następujących terminach:
a) Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na okres od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od momentu przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, tj. do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 30 września 2025 r.
Planowany termin wykonania robót budowlanych objętych postępowaniem inwestycyjnym wynosi 40 dni od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do dnia 31 sierpnia 2025 r.
Zgodnie z umową o roboty budowlane określone w § 1 ust. 1 umowy Zamawiający wyznaczy i rozpocznie odbiór końcowy robót, w którym będzie uczestniczył Wykonawca, w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę robót budowlanych zgłoszenia o gotowości odbioru robót budowlanych. Przewidywany czas na odbiór robót budowlanych to 10 dni roboczych od dnia wyznaczenia terminu pracy komisji w zakresie obioru końcowego robót budowlanych.
b) w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane przez okres 84 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
Po zmianie:
ze względu na ograniczoną liczbę znaków ciąg dalszy zmian umowy:
3) zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa lub osób skierowanych do realizacji umowy:
a) rezygnacji lub zmiany podwykonawstwa dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy,
b) wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności zmiany podwykonawcy jako podmiotu, na zasobach którego opierał się Wykonawca wykazując na etapie postępowania o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu, za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że odnośnie nowego podmiotu wykazane zostanie spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim możliwa byłaby ta zmiana na etapie postępowania o udzielenie zamówienia dokonywana w trybie art. 122 ustawy, a podmiot ten złoży pisemne potwierdzenie udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
4) w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi w zakresie całości prowadzonej działalności, czy innymi kwestiami mającymi wpływ na prawidłową organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy,
5) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy: zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego możliwa jest w sytuacji kiedy wystąpi zwiększenie zakresu rzeczowego robót budowlanych. W takim przypadku Wykonawca usługi inspektora nadzoru inwestorskiego otrzyma dodatkowe wynagrodzenie obliczone na podstawie procentowego wynagrodzenia od ceny wartości robót budowlanych obliczonej na podstawie analogicznej, co do zakresu podstawowego,
6) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w nadzorowanych robotach budowlanych, nastąpi zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy. Wynagrodzenie zostanie obliczone na podstawie procentowego wynagrodzenia od ceny wartości robót budowlanych obliczonej analogicznie jak przy zakresie podstawowym.
Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w następujących terminach:
a) Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na okres od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od momentu przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, tj. do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 30 września 2025 r.
Planowany termin wykonania robót budowlanych objętych postępowaniem inwestycyjnym wynosi 20 dni od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do dnia 31 sierpnia 2025 r.
Zgodnie z umową o roboty budowlane określone w § 1 ust. 1 umowy Zamawiający wyznaczy i rozpocznie odbiór końcowy robót, w którym będzie uczestniczył Wykonawca, w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę robót budowlanych zgłoszenia o gotowości odbioru robót budowlanych. Przewidywany czas na odbiór robót budowlanych to 10 dni roboczych od dnia wyznaczenia terminu pracy komisji w zakresie obioru końcowego robót budowlanych.
b) w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane przez okres 84 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-28 10:00
Po zmianie:
2025-07-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-28 10:30
Po zmianie:
2025-07-29 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-26
Po zmianie:
2025-08-27