BZP: „Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego” z podziałem na części.
16.07.2025
2025/BZP 00329834/01
Gmina Mniów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego” z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mniów
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Mniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 9
1.5.2.) Miejscowość: Mniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-080
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413737004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mniow.biuletyn.net/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego” z podziałem na części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a767f017-0a37-4489-941b-a748fa961961
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061853/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego” z podziałem na części.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mniow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mniow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://mniow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub poczty elektronicznej zamowienia@mniow.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 19 ustawy Pzp w związku z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
A. administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Mniów, ul Centralna 9, 26 - 080 Mniów.;
B. kontakt z Inspektorem Danych Osobowych – e-mail: iod@mniow.pl, telefon;
C. dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego” z podziałem na części. nr sprawy GKPiB.271.3.2025.KO
D. odbiorcami danych osobowych osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;
E. dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
F. obowiązek podania przez osobę fizyczną danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
G. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
H. osoba fizyczna posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (UWAGA: korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
5) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKPiB.271.3.2025.KO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 150000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego – 200 szt. decyzji o warunkach zabudowy, 20 szt. decyzji o zmianie decyzji, 10 szt. decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, 1 szt. decyzji o zmianie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego.
4.2.5.) Wartość części: 75000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zwiększenia 30 % wartości zamówienia podstawowego, w przypadku dużej liczby wniosków o warunki zabudowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował dwoma następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Termin opracowania projektu decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji celu publicznego/projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego - 40% - waga kryterium 40%
2. Zasady oceny ofert w kryterium:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %, gdzie:
C1 - cena za wykonanie projektu decyzji o warunkach zabudowy - 30 % - 30 pkt,
C2 - cena za wykonanie projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - 20 % - 20 pkt,
C3 - cena za wykonanie projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy - 5 % -5 pkt,
C4 - cena za wykonanie projektu zmiany decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - 5 % -5 pkt.
cena najniższa(C1n)
C1 = x 100 x waga 30 %;
cena oferty ocenianej(C1b)
Gdzie:
C1n - najniższa cena jednostkowa za wykonanie projektu decyzji o warunkach zabudowy, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert,
C1b - cena jednostkowa brutto za wykonanie projektu decyzji o warunkach zabudowy oferty badanej.
cena najniższa(C2n)
C2 = x 100 x waga 20 %;
cena oferty ocenianej(C2b)
Gdzie:
C2n-najniższa cena jednostkowa za wykonanie projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert,
C2b - cena jednostkowa brutto za wykonanie projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oferty badanej.
cena najniższa(C3n)
C3 = x 100 x waga 5 %;
cena oferty ocenianej(C3b)
Gdzie:
C3n - najniższa cena jednostkowa za wykonanie projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert,
C3b - cena jednostkowa brutto za wykonanie projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy oferty badanej.
cena najniższa(C4n)
C4 = x 100 x waga 5 %;
cena oferty ocenianej(C4b)
Gdzie:
C4n-najniższa cena jednostkowa za wykonanie projektu zmiany decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert,
C4b - cena jednostkowa brutto za wykonanie projektu zmiany decyzji lokalizacji inwestycji celu oferty badanej.
2) Termin opracowania projektu decyzji o warunkach zabudowy / lokalizacji inwestycji celu publicznego / projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy / zmiany decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - waga kryterium 40 %
termin najkrótszy
TP/TZP = x 100 x waga 40 %
termin badany (oceniany)
Uwaga: minimalny „termin opracowania projektu decyzji o warunkach zabudowy / projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy” stanowi 7 dni roboczych od dnia przekazania wniosków (termin ten będzie liczony od dnia następnego przekazania wniosków), maksymalny termin wymagany przez Zamawiającego to 21 dni roboczych.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „Termin opracowania projektu decyzji o warunkach zabudowy / projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy” podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
3. Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów w podanych wyżej kryteriach:
X=C1+C2+C3+C4+TP/TZP
SZCZEGÓŁOWY OPIS KRYTERIÓW ZNAJDUJE SIĘ W SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 2 - Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego – 200 szt. decyzji o warunkach zabudowy, 20 szt. decyzji o zmianie decyzji, 10 szt. decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, 1 szt. decyzji o zmianie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego.
4.2.5.) Wartość części: 75000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zwiększenia 30 % wartości zamówienia podstawowego, w przypadku dużej liczby wniosków o warunki zabudowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował dwoma następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Termin opracowania projektu decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji celu publicznego/projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego - 40% - waga kryterium 40%
2. Zasady oceny ofert w kryterium:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %, gdzie:
C1 - cena za wykonanie projektu decyzji o warunkach zabudowy - 30 % - 30 pkt,
C2 - cena za wykonanie projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - 20 % - 20 pkt,
C3 - cena za wykonanie projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy - 5 % -5 pkt,
C4 - cena za wykonanie projektu zmiany decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - 5 % -5 pkt.
cena najniższa(C1n)
C1 = x 100 x waga 30 %;
cena oferty ocenianej(C1b)
Gdzie:
C1n - najniższa cena jednostkowa za wykonanie projektu decyzji o warunkach zabudowy, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert,
C1b - cena jednostkowa brutto za wykonanie projektu decyzji o warunkach zabudowy oferty badanej.
cena najniższa(C2n)
C2 = x 100 x waga 20 %;
cena oferty ocenianej(C2b)
Gdzie:
C2n-najniższa cena jednostkowa za wykonanie projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert,
C2b - cena jednostkowa brutto za wykonanie projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oferty badanej.
cena najniższa(C3n)
C3 = x 100 x waga 5 %;
cena oferty ocenianej(C3b)
Gdzie:
C3n - najniższa cena jednostkowa za wykonanie projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert,
C3b - cena jednostkowa brutto za wykonanie projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy oferty badanej.
cena najniższa(C4n)
C4 = x 100 x waga 5 %;
cena oferty ocenianej(C4b)
Gdzie:
C4n-najniższa cena jednostkowa za wykonanie projektu zmiany decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert,
C4b - cena jednostkowa brutto za wykonanie projektu zmiany decyzji lokalizacji inwestycji celu oferty badanej.
2) Termin opracowania projektu decyzji o warunkach zabudowy / lokalizacji inwestycji celu publicznego / projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy / zmiany decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - waga kryterium 40 %
termin najkrótszy
TP/TZP = x 100 x waga 40 %
termin badany (oceniany)
Uwaga: minimalny „termin opracowania projektu decyzji o warunkach zabudowy / projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy” stanowi 7 dni roboczych od dnia przekazania wniosków (termin ten będzie liczony od dnia następnego przekazania wniosków), maksymalny termin wymagany przez Zamawiającego to 21 dni roboczych.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „Termin opracowania projektu decyzji o warunkach zabudowy / projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy” podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
3. Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów w podanych wyżej kryteriach:
X=C1+C2+C3+C4+TP/TZP
SZCZEGÓŁOWY OPIS KRYTERIÓW ZNAJDUJE SIĘ W SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że1) posiada doświadczenie w realizacji zamówień podobnych tj. wykaże, że w ciągu trzech ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert, wykonał w sposób należyty w ciągu jednego roku kalendarzowego min. 60 projektów decyzji o warunkach zabudowy - dla jednostek samorządowych;
2) spełnia wymagania określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 poz. 1130), albo osobie wpisanej na listę izby samorządu zawodowego architektów posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej albo uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej:
a) nabył uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. Nr 17, poz. 99 z późn. zm.) lub,
b) nabył uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139 z późn. zm.) lub,
c) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub,
d) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej lub,
e) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w ppkt 1 lit. d) oraz ukończył studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej lub,
f) jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej odpowiadające wymaganiom określonym w pkt 2 lit. d) i e).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kopia nadania uprawnień, wykaz osób, wykaz usług.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 4 i 5 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia;
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy;
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
6. Zamawiający nie wyraża zgody na oddzielne płatności dla poszczególnych partnerów konsorcjum. W związku z powyższym, partnerzy konsorcjum muszą ustalić takie zasady wzajemnego rozliczania się za wykonane usługi, które będą uwzględniały fakt, że Zamawiający dokona zapłaty należnego wykonawcom wynagrodzenia tylko i wyłącznie na podstawie faktur (-y) VAT wystawionej(-nych) przez jednego z partnerów (Lidera).