BZP: Świadczenie usług cateringowych dla placówek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Gostyń w roku szkolnym 2025/2026
18.07.2025
2025/BZP 00334240/01
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Franciszka Olejniczaka
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla placówek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Gostyń w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Franciszka Olejniczaka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410188472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp5.gostyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5.gostyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawa nr 1 z oddziałami integracyjnymi im. Czarnego Legionu w Gostyniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000739640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Helsztyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1gostyn.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1gostyn.com
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawa nr 2 im. gen. Tadeusza Kutrzeby
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000739656
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 264
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2.gostyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2.gostyn.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawa nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368038486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hutnika 3
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp3.gostyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp3.gostyn.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamawiający Upoważniony przeprowadza postępowanie w imieniu i na rzecz pozostałych Zamawiających
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych dla placówek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Gostyń w roku szkolnym 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94eb273c-c9d9-459f-bd9c-1b23d4484e15
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00332968/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych dla placówek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Gostyń w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94eb273c-c9d9-459f-bd9c-1b23d4484e153.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94eb273c-c9d9-459f-bd9c-1b23d4484e15
5.1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
5.3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
5.17. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
5.17. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
5.17.1. Pan Maksymilian Nagalski, tel. 721 349 590, adres e-mail: przetargi.gostyn@gmail.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca musi posiadać konto
podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, w
formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z
dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W
przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,
przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
8.1.w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z
dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub
8.2. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”)
9.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z
jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały szczegółowo w Rozdziale I podrozdziale 5 SWZ I - Instrukcja dla
Wykonawców (IDW).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (zwanego dalej RODO) informuję Pana, że:
• administratorem Pana danych jest Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Franciszka Olejniczaka w Gostyniu z siedzibą 63-800 Gostyń, ul. Graniczna 1
• z naszym inspektorem ochrony danych można skontaktować się przez e-mail korzuch@infoic.pl
• celem przetwarzania danych jest obsługa umowy, a podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO
• podanie danych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości zawarcia umowy;
• podane dane będą przechowywane przez okres 10 lat;
• przysługuje Panu prawo do żądania dostępu do danych oraz do ich sprostowania;
• może Pan wnieść skargę do organu nadzorczego, jeśli uważa Pan, że przetwarzanie Pana danych narusza Pana prawa lub rozporządzenie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP5/ZP/01/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DLA CZĘŚCI I:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i wydawania posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 z oddziałami integracyjnymi im. Czarnego Legionu w Gostyniu
w roku szkolnym 2025/2026 (01.09.2025 r. – 25.06.2026 r.)
1) Adres placówki/ miejsce dostawy: 2 budynki: ul. Kościelna 3 oraz ul. St. Helsztyńskiego 8, 63-800 Gostyń,
2) Usługa będzie realizowana dla 180 uczniów klas I-VIII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 7 - 15 lat,
3) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku podczas dwóch 20 minutowych przerw tj. po 4tej i po 5-tej lekcji (11.25-11.45; 12.30-12.45).
4) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy: 180 dni, tj. 32.400 obiadów jednodaniowych (drugie danie).
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) przygotowanie i dostarczenie posiłku zgodnie z opisem dla danej części,
Zamawiający szacuje łączną ilość 32.400 posiłków. Minimalny zakres zamówienia: 40 % szacowanego wynagrodzenia;
2) Produkty w dziennym jadłospisie (obiedzie) muszą być zgodne z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448) oraz z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. poz. 1154) oraz muszą obejmować drugie danie - kompot lub woda mineralna o pojemności nie mniej niż 0,2 l, porcja mięsa/ryby - gramatura nie mniej niż 100 g (np. udko z kurczaka, kotlet mielony, kotlet schabowy, pierś z kurczaka, filet rybny) wraz z produktem węglowodanowym - gramatura nie mniej niż 180 g (np. ziemniaki, kasza, ryż, makaron, kopytka, kluski śląskie) wraz z dodatkami - gramatura nie mniej niż 80 g, porcja warzyw lub owoców (np. warzywa, surówka warzywna, jarzyny gotowane) wraz z owocem/sałatką owocową/kawałkiem pieczonego ciasta lub danie mączne - gramatura nie mniej niż 250 g (np. warzywa i naleśniki z dodatkami, warzywa i pierogi z owocami) wraz z owocem/sałatką owocową/serkiem/ kawałkiem pieczonego ciasta
3) Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić wartość energetyczną oraz normy produktów dla dzieci w wieku od 3 do 15 lat – zgodnie z opisem powyżej;
4) Napoje przygotowane na miejscu muszą być słodzone cukrem w ilości nieprzekraczającej 10 g cukrów w 250 ml produktu gotowego do spożycia.
5) Do smażenia należy używać olej rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%.
6) Sosy należy sporządzać z naturalnych składników bez użycia koncentratów spożywczych z wyłączeniem koncentratów z naturalnych składników.
7) Do każdego posiłku należy dodać porcję świeżych warzyw. Co najmniej raz w tygodniu należy podać rybę;
8) Potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych - konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych;
9) Posiłki nie mogą być wykonywane z produktów typu instant. Wykonawca musi przygotować posiłki z produktów zakupionych we własnym zakresie, wysokiej jakości bez dodatków preparatów zastępczych, preparatów zwiększających objętość i innych preparatów wpływających na zmianę smaku, zapachu, konsystencji potraw itp.;
10) W menu powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone. Do przygotowania posiłków zalecane jest stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli;
11) Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego tygodnia świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Dyrektorowi placówki propozycje jadłospisu na okres kolejnego tygodnia. Jadłospis będzie sporządzany i zatwierdzany przez Wykonawcę i przez dietetyka Wykonawcy. Jadłospis będzie uwzględniał różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych przez okres minimum 10 dni; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu; w tym oddzielnie jadłospisu dla uczniów bez alergii pokarmowej, bezmlecznych, innych alergików. Dyrektor placówki ma prawo do dokonania zmian w jadłospisie, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić;
12) Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki, zarówno pod względem higienicznym, jak i kalorycznym. Dopuszczalna powtarzalność posiłków – w odstępach co najmniej 10 dni;
13) Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględnić normy produktów dla dzieci w wieku 3-15 lat – zgodnie z opisem powyżej;
14) Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych i szkolnych w wieku od 3-15 lat – zgodnie z opisem powyżej oraz Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów;
15) Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem, spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną i samodzielnie je przygotowuje.
16) Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) dowożonych w termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości dowożonych potraw, które muszą być właściwie dobrane do wieku dzieci;
17) Posiłki dla dzieci należy dostarczać: w porcjowanych, atestowanych jednorazowych naczyniach wraz z jednorazowymi sztućcami (dopuszcza się stosowanie naczyń wielokrotnego użytku z tym, że Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania i odbioru tych naczyń),
18) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru naczyń, zużytych jednorazowych opakowań i sztućców oraz resztek niezjedzonych obiadów;
19) W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł;
20) Zamówienie obejmuje również usługi cateringowe ewentualnych posiłków dietetycznych w razie konieczności np. wegetariańskich, diabatycznych lub dla alergików.
21) Liczba posiłków uzależniona będzie od ilości zgłoszonych do korzystania z posiłków uczniów oraz od ich frekwencji. W związku z nieprzewidzianym wzrostem lub spadkiem liczby dzieci korzystających z obiadów w trakcie trwania roku szkolnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia, np. w przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, w tym również całkowitego zawieszenia realizacji usługi w przypadku stanu epidemii. Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy co najmniej na 1 dzień przed wprowadzeniem zmian. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków i w takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie finansowe wobec Zamawiającego.
22) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy i wszelkie spowodowane nimi szkody, tak wobec Zamawiającego, jak i wobec osób trzecich, na rzecz których przedmiot umowy jest bezpośrednio wykonywany. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnego personelu do realizacji przedmiotowej usługi. Personel wyznaczony do wykonywania przedmiotu zamówienia winien posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby, określone przepisami ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1284 ze zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-25
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny ofert:
WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI:
1. Cena (C) 60 60
2. Czas reakcji w przypadku dostarczenia wadliwego produktu (T) 40 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w przypadku dostarczenia wadliwego produktu (T)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DLA CZĘŚCI II:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i wydawania posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 im. gen. Tadeusza Kutrzeby w Gostyniu w roku okresie od dnia 01.09.2025 r. do dnia 31.08.2026 r. wraz z dzierżawą kuchni i stołówki szkolnej.
1) Adres placówki ul. Wrocławska 264, 63-800 Gostyń,
2) Usługa będzie realizowana dla 140 uczniów klas I-VIII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 7 - 15 lat,
3) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach 11:30 – 15:00
4) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy: 180 dni, tj. 25.200 obiadów dwudaniowych.
5) Zamawiający zastrzega, iż liczba posiłków podana wyżej jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulegać zmianie – zwiększeniu bądź zmniejszeniu. Ilość posiłków uzależniona będzie od informacji przekazywanej przez Zamawiającego w zależności od faktycznej ilości osób. Minimalny zakres zamówienia: 40 % szacowanego wynagrodzenia;
6) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
a) przygotowanie jednego obiadu dwudaniowego dziennie;
b) Produkty w dziennym jadłospisie (obiedzie) muszą być zgodne z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448) oraz z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) oraz muszą obejmować:
pierwsze danie: zupa - gramatura nie mniej niż 200 g,
drugie danie - kompot lub woda o pojemności nie mniej niż 0,2 l, porcja mięsa/ryby - gramatura nie mniej niż 100 g (np. udko z kurczaka, kotlet mielony, kotlet schabowy, pierś z kurczaka, filet rybny) wraz z produktem węglowodanowym - gramatura nie mniej niż 180 g (np. ziemniaki, kasza, ryż, makaron, kopytka, kluski śląskie) wraz z dodatkami - gramatura nie mniej niż 80 g, porcja warzyw lub owoców (np. warzywa, surówka warzywna, jarzyny gotowane) wraz z owocem/sałatką owocową/kawałkiem pieczonego ciasta lub danie mączne - gramatura nie mniej niż 250 g (np. warzywa i naleśniki z dodatkami, warzywa i pierogi z owocami) wraz z owocem/sałatką owocową/serkiem/ kawałkiem pieczonego ciasta, kompot lub woda mineralna;
7) Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić wartość energetyczną oraz normy produktów dla dzieci w wieku od 7 do 15 lat;
8) Napoje muszą być słodzone cukrem w ilości nieprzekraczającej 10 g cukrów w 250 ml produktu gotowego do spożycia. Do smażenia należy używać olej rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%. Zupy, sosy należy sporządzać z naturalnych składników bez użycia koncentratów spożywczych z wyłączeniem koncentratów z naturalnych składników. Do każdego posiłku należy dodać porcję świeżych warzyw. Co najmniej raz w tygodniu należy podać rybę; 5) Potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych - konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych;
9) Posiłki nie mogą być wykonywane z produktów typu instant. Wykonawca musi przygotować posiłki z produktów zakupionych we własnym zakresie, wysokiej jakości bez dodatków preparatów zastępczych, preparatów zwiększających objętość i innych preparatów wpływających na zmianę smaku, zapachu, konsystencji potraw itp.;
10) W menu powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone. Do przygotowania posiłków zalecane jest stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli;
11) Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego tygodnia świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Dyrektorowi każdej z placówek propozycje jadłospisu na okres kolejnego tygodnia. Jadłospis będzie sporządzany i zatwierdzany przez Wykonawcę i przez dietetyka Wykonawcy. Jadłospis będzie uwzględniał różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych przez okres minimum 10 dni; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu; w tym oddzielnie jadłospisu dla uczniów bez alergii pokarmowej, bezmlecznych, innych alergików. Jadłospisy powinny być dostarczone do dyrektorów poszczególnych szkół, wymienionych w ust. 2, na 5 dni przed okresem ich obowiązywania. Dyrektor placówki ma prawo do dokonania zmian w jadłospisie, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić;
12) Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki, zarówno pod względem higienicznym, jak i kalorycznym. Dopuszczalna powtarzalność posiłków – w odstępach co najmniej 10 dni; 10) Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględnić normy produktów dla dzieci w wieku 7-15 lat;
13) Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci szkolnych w wieku od 7-15 lat oraz Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów; 12) W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł;
14) Zamówienie obejmuje również wydawanie ewentualnych posiłków dietetycznych w razie konieczności np. wegetariańskich, diabetycznych lub dla alergików.
15) Liczba posiłków uzależniona będzie od ilości zgłoszonych do korzystania z posiłków uczniów oraz od ich frekwencji. W związku z nieprzewidzianym wzrostem lub spadkiem liczby dzieci korzystających z obiadów w trakcie trwania roku szkolnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia, np. w przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, w tym również całkowitego zawieszenia realizacji usługi w przypadku stanu epidemii. Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy co najmniej na 1 dzień przed wprowadzeniem zmian. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków i w takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie finansowe wobec Zamawiającego.
16) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy i wszelkie spowodowane nimi szkody, tak wobec Zamawiającego, jak i wobec osób trzecich, na rzecz których przedmiot umowy jest bezpośrednio wykonywany.
17) Zamawiający na czas realizacji zadania, polegającego na przygotowywaniu i wydawaniu posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 w Gostyniu, udostępni kuchnię i stołówkę znajdującą się na terenie Szkoły. Posiłki powinny być gotowane na miejscu w kuchni Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wyposażyć kuchnię i stołówkę szkolną w niezbędny sprzęt właściwy do realizacji zamówienia. Przedmiotem dzierżawy są:
a) pomieszczenia o łącznej powierzchni 90,46 m2, stanowiące część budynku szkolnego, znajdującego się w Gostyniu przy ul. Wrocławskiej 264. Przedmiot dzierżawy składa się z pomieszczeń kuchennych o powierzchni 67,34 m2 oraz pomieszczeń piwnicznych o powierzchni 23,12 m2
b) pomieszczenia kuchenne wyposażone są w zlewozmywak oraz 3 taborety gazowe, przekazane protokołem zdawczo-odbiorczym. Przekazanie wyposażenia nastąpi do dnia 01.09.2024 r.
c) pomieszczenia mają osobne liczniki na wodę, energię elektryczną i gaz - rozliczane wg stawek obowiązujących dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.
18) Do obowiązków Wykonawcy należą wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków uczniom korzystającym z usług stołówki szkolnej. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Wykonawca.
19) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy i wszelkie spowodowane nimi szkody, tak wobec Zamawiającego, jak i wobec osób trzecich, na rzecz których przedmiot umowy jest bezpośrednio wykonywany. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnego personelu do realizacji przedmiotowej usługi. Personel wyznaczony do wykonywania przedmiotu zamówienia winien posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby, określone przepisami ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1284 ze zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny ofert:
WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI:
1. Cena (C) 60 60
2. Czas reakcji w przypadku dostarczenia wadliwego produktu (T) 40 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w przypadku dostarczenia wadliwego produktu (T)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DLA CZĘŚCI III:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i wydawania posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu w roku szkolnym 2025/2026 (01.09.2025 r. – 25.06.2026 r.)
1) Adres placówki/ miejsce dostawy: ul. Hutnika 3, 63-800 Gostyń,
2) Usługa będzie realizowana dla 200 uczniów klas I-VIII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 6-15 lat,
3) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach: od 11.30 do 15.00 ciepłe w trybie ciągłym/ kuchnia na terenie szkoły
4) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy: 180 dni, tj. 36.000 obiadów jednodaniowych (drugie danie).
5) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
a) przygotowanie i dostarczenie posiłku zgodnie z opisem dla danej części. Zamawiający szacuje łączną ilość 36.000 posiłków. Minimalny zakres zamówienia: 40 % szacowanego wynagrodzenia;
b) Produkty w dziennym jadłospisie (obiedzie) muszą być zgodne z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448) oraz z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) oraz muszą obejmować:
pierwsze danie: zupa - gramatura nie mniej niż 200 g – dotyczy wyłącznie części IV postępowania,
drugie danie - kompot lub woda o pojemności nie mniej niż 0,2 l, porcja mięsa/ryby - gramatura nie mniej niż 100 g (np. udko z kurczaka, kotlet mielony, kotlet schabowy, pierś z kurczaka, filet rybny) wraz z produktem węglowodanowym - gramatura nie mniej niż 180 g (np. ziemniaki, kasza, ryż, makaron, kopytka, kluski śląskie) wraz z dodatkami - gramatura nie mniej niż 80 g, porcja warzyw lub owoców (np. warzywa, surówka warzywna, jarzyny gotowane) wraz z owocem/sałatką owocową/kawałkiem pieczonego ciasta lub danie mączne - gramatura nie mniej niż 250 g (np. warzywa i naleśniki z dodatkami, warzywa i pierogi z owocami) wraz z owocem/sałatką owocową/serkiem/ kawałkiem pieczonego ciasta, kompot lub woda mineralna – dotyczy wszystkich części postępowania;
6) Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić wartość energetyczną oraz normy produktów dla dzieci w wieku od 3 do 15 lat – zgodnie z opisem powyżej;
7) Napoje przygotowane na miejscu muszą być słodzone cukrem w ilości nieprzekraczającej 10 g cukrów w 250 ml produktu gotowego do spożycia. Do smażenia należy używać olej rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%. Sosy należy sporządzać z naturalnych składników bez użycia koncentratów spożywczych z wyłączeniem koncentratów z naturalnych składników. Do każdego posiłku należy dodać porcję świeżych warzyw. Co najmniej raz w tygodniu należy podać rybę;
8) Potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych - konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych;
9) Posiłki nie mogą być wykonywane z produktów typu instant. Wykonawca musi przygotować posiłki z produktów zakupionych we własnym zakresie, wysokiej jakości bez dodatków preparatów zastępczych, preparatów zwiększających objętość i innych preparatów wpływających na zmianę smaku, zapachu, konsystencji potraw itp.
10) W menu powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone. Do przygotowania posiłków zalecane jest stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli;
11) Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego tygodnia świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Dyrektorowi placówki propozycje jadłospisu na okres kolejnego tygodnia. Jadłospis będzie sporządzany i zatwierdzany przez Wykonawcę i przez dietetyka Wykonawcy. Jadłospis będzie uwzględniał różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych przez okres minimum 10 dni; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu; w tym oddzielnie jadłospisu dla uczniów bez alergii pokarmowej, bezmlecznych, innych alergików. Jadłospisy powinny być dostarczone do dyrektorów poszczególnych szkół, wymienionych w ust. 2, na 5 dni przed okresem ich obowiązywania. Dyrektor placówki ma prawo do dokonania zmian w jadłospisie, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić;
12) Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki, zarówno pod względem higienicznym, jak i kalorycznym. Dopuszczalna powtarzalność posiłków – w odstępach co najmniej 10 dni;
13) Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględnić normy produktów dla dzieci w wieku 3-15 lat – zgodnie z opisem powyżej;
14) Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych i szkolnych w wieku od 3-15 lat – zgodnie z opisem powyżej oraz Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów;
15) Wykonawca dostarcza posiłki, spełniając warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną i samodzielnie je przygotowuje. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczonych posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) o odpowiedniej temperaturze oraz jakości potraw, które muszą być właściwie dobrane do wieku dzieci;
16) Posiłki dla dzieci należy dostarczać na zastawie ceramicznej, wolnej od wad, pęknięć, wyszczerbień. Napoje będą serwowane w szklankach/kubkach ceramicznych. Niezbędną ilość naczyń oraz sztućców zapewnia Wykonawca. Uszkodzone sztuki zastawy stołowej Wykonawca będzie niezwłocznie wymieniać na elementy nieuszkodzone; (specyficzne warunki)
17) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru naczyń, utylizacji resztek niezjedzonych obiadów.
18) W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł
19) Zamówienie obejmuje również usługi cateringowe ewentualnych posiłków dietetycznych w razie konieczności np. wegetariańskich, diabatycznych lub dla alergików.
20) Liczba posiłków uzależniona będzie od ilości zgłoszonych do korzystania z posiłków uczniów oraz od ich frekwencji. W związku z nieprzewidzianym wzrostem lub spadkiem liczby dzieci korzystających z obiadów w trakcie trwania roku szkolnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia, np. w przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, w tym również całkowitego zawieszenia realizacji usługi w przypadku stanu epidemii. Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy co najmniej na 1 dzień przed wprowadzeniem zmian. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków i w takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie finansowe wobec Zamawiającego.
21) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy i wszelkie spowodowane nimi szkody, tak wobec Zamawiającego, jak i wobec osób trzecich, na rzecz których przedmiot umowy jest bezpośrednio wykonywany. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnego personelu do realizacji przedmiotowej usługi. Personel wyznaczony do wykonywania przedmiotu zamówienia winien posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby, określone przepisami ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1284 ze zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-25
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny ofert:
WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI:
1. Cena (C) 60 60
2. Czas reakcji w przypadku dostarczenia wadliwego produktu (T) 40 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w przypadku dostarczenia wadliwego produktu (T)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DLA CZĘŚCI IV:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i wydawania posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 5 im. ks. Franciszka Olejniczaka w roku szkolnym 2025/2026 (01.09.2025 r. – 25.06.2026 r.)
1) Adres placówki/ miejsce dostawy: ul. Graniczna 1, 63-800 Gostyń,
2) Usługa będzie realizowana dla 200 uczniów klas I-VII (ilość dzieci może ulec zmianie) w wieku szkolnym 7-15 lat,
3) Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku o godzinach: 11:30, 12:30.
4) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy: 180 dni, tj. 36 000 obiadów jednodaniowych (drugie danie).
5) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
a) przygotowanie i dostarczenie posiłku zgodnie z opisem. Zamawiający szacuje łączną ilość 36 000 posiłków. Minimalny zakres zamówienia: 40 % szacowanego wynagrodzenia;
b) Produkty w dziennym jadłospisie (obiedzie) muszą być zgodne z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448) oraz z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) oraz muszą obejmować:
drugie danie - kompot lub woda mineralna o pojemności nie mniej niż 0,2 l, porcja mięsa/ryby - gramatura nie mniej niż 100 g (np. udko z kurczaka, kotlet mielony, kotlet schabowy, pierś z kurczaka, filet rybny) wraz z produktem węglowodanowym - gramatura nie mniej niż 180 g (np. ziemniaki, kasza, ryż, makaron, kopytka, kluski śląskie) wraz z dodatkami - gramatura nie mniej niż 80 g, porcja warzyw lub owoców (np. warzywa, surówka warzywna, jarzyny gotowane) wraz z owocem/sałatką owocową/kawałkiem pieczonego ciasta lub danie mączne - gramatura nie mniej niż 250 g (np. warzywa i naleśniki z dodatkami, warzywa i pierogi z owocami) wraz z owocem/sałatką owocową/serkiem/ kawałkiem pieczonego ciasta – dotyczy wszystkich części postępowania; 3) Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić wartość energetyczną oraz normy produktów dla dzieci w wieku od 3 do 15 lat
6) Napoje przygotowane na miejscu muszą być słodzone cukrem w ilości nieprzekraczającej 10 g cukrów w 250 ml produktu gotowego do spożycia. Do smażenia należy używać olej rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%. Sosy należy sporządzać z naturalnych składników bez użycia koncentratów spożywczych z wyłączeniem koncentratów z naturalnych składników. Do każdego posiłku należy dodać porcję świeżych warzyw. Co najmniej raz w tygodniu należy podać rybę;
7) Potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych - konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych;
8) Posiłki nie mogą być wykonywane z produktów typu instant. Wykonawca musi przygotować posiłki z produktów zakupionych we własnym zakresie, wysokiej jakości bez dodatków preparatów zastępczych, preparatów zwiększających objętość i innych preparatów wpływających na zmianę smaku, zapachu, konsystencji potraw itp.;
9) W menu powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone. Do przygotowania posiłków zalecane jest stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli;
10) Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego tygodnia świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Dyrektorowi placówki propozycje jadłospisu na okres kolejnego tygodnia. Jadłospis będzie sporządzany i zatwierdzany przez Wykonawcę i przez dietetyka Wykonawcy. Jadłospis będzie uwzględniał różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych przez okres minimum 10 dni; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu; w tym oddzielnie jadłospisu dla uczniów bez alergii pokarmowej, bezmlecznych, innych alergików. Dyrektor placówki ma prawo do dokonania zmian w jadłospisie, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić;
11) Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki, zarówno pod względem higienicznym, jak i kalorycznym. Dopuszczalna powtarzalność posiłków – w odstępach co najmniej 10 dni; 10) Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględnić normy produktów dla dzieci w wieku 3-15 lat – zgodnie z opisem powyżej;
12) Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych i szkolnych w wieku od 3-15 lat – zgodnie z opisem powyżej oraz Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów;
13) Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem (do każdej z placówek), spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną i samodzielnie je przygotowuje. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) dowożonych w termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości dowożonych potraw, które muszą być właściwie dobrane do wieku dzieci; 13) Posiłki dla dzieci należy dostarczać: w porcjowanych, atestowanych jednorazowych naczyniach wraz z jednorazowymi sztućcami (dopuszcza się stosowanie naczyń wielokrotnego użytku z tym, że Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania i odbioru tych naczyń),
14) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru naczyń, zużytych jednorazowych opakowań i sztućców oraz resztek niezjedzonych obiadów;
15) W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł;
16) Zamówienie obejmuje również usługi cateringowe ewentualnych posiłków dietetycznych w razie konieczności np. wegetariańskich, diabatycznych lub dla alergików.
17) Liczba posiłków uzależniona będzie od ilości zgłoszonych do korzystania z posiłków uczniów oraz od ich frekwencji. W związku z nieprzewidzianym wzrostem lub spadkiem liczby dzieci korzystających z obiadów w trakcie trwania roku szkolnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia, np. w przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, w tym również całkowitego zawieszenia realizacji usługi w przypadku stanu epidemii. Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy co najmniej na 1 dzień przed wprowadzeniem zmian. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków i w takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie finansowe wobec Zamawiającego.
18) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy i wszelkie spowodowane nimi szkody, tak wobec Zamawiającego, jak i wobec osób trzecich, na rzecz których przedmiot umowy jest bezpośrednio wykonywany. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy i wszelkie spowodowane nimi szkody, tak wobec Zamawiającego, jak i wobec osób trzecich, na rzecz których przedmiot umowy jest bezpośrednio wykonywany. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnego personelu do realizacji przedmiotowej usługi. Personel wyznaczony do wykonywania przedmiotu zamówienia winien posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby, określone przepisami ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1284 ze zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-25
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny ofert:
WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI:
1. Cena (C) 60 60
2. Czas reakcji w przypadku dostarczenia wadliwego produktu (T) 40 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w przypadku dostarczenia wadliwego produktu (T)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.7.2 Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień́ do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, który obejmuje przedmiot zamówienia.
Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt 2 powyżej musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który będzie realizował tą część zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania uprawnień.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ II – Formularze – CZĘŚĆ I - IV).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi świadczenia usług cateringowych dla placówek oświatowych o wartości minimum 400.000,00 zł brutto każda, przy czym każda z usług trwała co najmniej 6 miesięcy.
W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ II – Formularze – CZĘŚĆ I - IV).
7.3 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2.3. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
z art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2.2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a. Dokument (zaświadczenie) potwierdzający wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
b. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
9.1.7. Do oferty wykonawca załącza również:a. Pełnomocnictwo
Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
b. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
c. Wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
d. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
e. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
a. wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
b. wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
c. w przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d. oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
e. wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Zamawiający określił w SWZ III - Projektowane postanowienia umowy właściwe dla danej części postępowania.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuje przy tym, że informacja dot. „wsadu do kotła” ma dla niego charakter wyłącznie informacyjny i nie podlega ocenie w ramach kryterium oceny ofert.Termin wykonania zamówienia dla części I, III i IV: od dnia 01 września 2025 r. do dnia 25 czerwca 2026 r.
Termin wykonania zamówienia dla części II: od dnia 01 września 2025 r. do dnia 31 sierpnia 2026 r.