BZP: Zakup i dostawa pasteryzatora mleka kobiecego
04.09.2025
2025/BZP 00406216/01
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa pasteryzatora mleka kobiecego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pasteryzatora mleka kobiecego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12967ebf-0397-4ac4-93b8-0d5798bc74e2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044041/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.40 Dostawa pasteryzatora mleka kobiecego z systemem rejestracji temperatury
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Umowa nr 12/10/2025/83/54 na udzielenie w 2025r dotacji celowej w ramach realizacji programu polityki zdrowotnej pn. Program polityki zdrowotnej służący wykonaniu programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na lata 2022-2026, zadanie: Odżywianie mlekiem kobiecym noworodków i niemowląt.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/usk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/usk.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI
ELEKTRONICZNEJ szczegółowo przedstawiono w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły Klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO zastosowanej przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisano w załączniku nr 9 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Postępowanie nr 55/ ZP.261.8-AM.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pasteryzatora mleka kobiecego z systemem rejestracji temperatury przez cały cykl na potrzeby Banku Mleka Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie wraz z zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji, użytkowania i konserwacji przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup przedmiotów zamówienia w oparciu o umowę nr 12/10/2025/83/54 zawartą ze Skarbem Państwa – Ministrem Zdrowia na udzielenie w 2025r dotacji celowej na zakup sprzętu dla podmiotów leczniczych, w których funkcjonuje bank mleka kobiecego w ramach realizacji programu polityki zdrowotnej pn. Program polityki zdrowotnej służący wykonaniu programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na lata 2022-2026, zadanie: Odżywianie mlekiem kobiecym noworodków i niemowląt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – zestawieniu parametrów wymaganych (Załącznik nr 1 do SWZ) Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 8 do SWZ), będącymi integralną częścią SWZ.
4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości – 1 sztuka.
5. Dostawa przedmiotu umowy, zainstalowanie, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji, użytkowania i konserwacji przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że szkolenie musi odbywać się na zainstalowanym urządzeniu w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
6. Za moment zakończenia realizacji umowy uznaje się zakończenie wszystkich prac związanych z uruchomieniem, przeszkoleniem i przekazaniem do eksploatacji dostarczonego urządzenia, potwierdzone protokołem końcowym, podpisanym przez uprawnione osoby umawiających się stron.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena brutto oferty w zł: 60%,
b) Okres gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia w miesiącach: 40%.
2. Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (6,00), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru podanego poniżej. Maksymalnie w tym kryterium możliwe jest do uzyskania 6,00 dużych punktów.
3. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia uzyska max ilość 4,0 punkty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia w miesiącach
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4