BZP: Świadczenie indywidualnej pomocy psychologicznej dla rodziców oraz indywidualnego wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży- powt.
17.09.2025
2025/BZP 00427027/01
CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W DALESZYCACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie indywidualnej pomocy psychologicznej dla rodziców oraz indywidualnego wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży- powt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W DALESZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290546560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413072495
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@daleszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cusdaleszyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie indywidualnej pomocy psychologicznej dla rodziców oraz indywidualnego wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży- powt.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a08ec70b-ccb8-4dc0-9b40-49969b398339
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032276/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie indywidualnej pomocy psychologicznej dla rodziców oraz indywidualnego wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Nowa jakość usług społecznych w Mieście i Gminie Daleszyce w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a08ec70b-ccb8-4dc0-9b40-49969b3983393.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Szczegółowy opis znajduję się w SWZ do postępowania w pozycji IX.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Daleszyce/Centrum Usług Społecznych
w Daleszycach ul. Sienkiewicza 11, 26-021 Daleszyce;
-inspektorem ochrony danych osobowych w CUS jest Pan Robert Pytlik, e-mail: iod@abi-net.pl, tel. 604 901 125
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
a)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.);
b)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z
środków UE;
c)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
d)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
e)posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
f) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie
- Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZUS.414.9.2.2025.CUS.MD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna pomoc psychologiczna dla rodziców
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie indywidualnej pomocy psychologicznej dla rodziców w ramach realizacji
projektu pn.:„Nowa jakość usług społecznych w Mieście i Gminie Daleszyce w ramach programu: Fundusze Europejskie dla
Świętokrzyskiego 2021-2027”
4.2.6.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-01 do 2027-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie indywidualnego wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży w ramach
realizacji projektu pn.:„Nowa jakość usług społecznych w Mieście i Gminie Daleszyce w ramach programu: Fundusze
Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027”
4.2.6.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-01 do 2027-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczeniaa wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w
SWZ dokumenty w zakresie:
1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jego głównym celem jest integracja społeczna i zawodowa osób
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00357799 z dnia 2025-08-01
2025-08-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
defaworyzowanych. W tym celu należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające status podmiotu ekonomii społecznej,
np. statut organizacji, wypis z rejestru KRS z odpowiednim PKD, zaświadczenie z Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej
lub inny dokument potwierdzający spełnienie przesłanek określonych w art. 361 ustawy PZP
2) spełnienia warunków udziału w postępowaniu
3) niepodlegania wykluczeniu
2. Oświadczenia o których mowa w ust. 1 należy złożyć zgodnie z odpowiednim wzorem stanowiącym załączniki do SWZ.
Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są
oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wraz z ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia
następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie
dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia
oświadczenia o dysponowania osobami z wymaganymi informacjami na temat doświadczenia które było wykonane z
należytą starannością i wykształcenia dla każdej
z osób które będą świadczyły usługę. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z wymaganym wzorem załącznika nr 3 do SWZ:
Część 1.
Wykonawca musi dysponować minimum jedną osobą, która posiada:
1. Minimalne wymogi dot. zatrudnienia psychologa: wymagane będzie wykształcenie zgodnie z ustawa z dnia 8 czerwca
2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów.
2. Wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania przedmiotu
zamówienia tj. co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia i nie figuruje w Rejestrze
Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
3. Wykonawca skieruje do pracy z dziećmi osoby spełniające warunki wynikające
z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. Dz.U.2016 poz. 862 o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle
seksualnym i ochronie małoletnich. Dodatkowo wykonawca przeszkoli osoby zatrudnione do pracy z dziećmi ze
Standardami Ochrony Małoletnich opracowanymi przez CUS Daleszyce udostępnionych w formie elektronicznej na stronie
www.cusdaleszyce.pl oraz
w formie papierowej w siedzibie CUS Daleszyce (sekretariat). Ponadto osoba,
o której mowa w art. 21 ust. 1, powyższej ustawy przedkłada wykonawcy informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie przestępstw określonych
w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o
przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U.z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione
określone w przepisach prawa obcego.
Uwaga; Wskazane osoby w części 1 służą do potwierdzenia minimalnego zakresu natomiast wykonawca jest zobowiązany
zapewnić personel i narzędzia do zrealizowania zakresu zgodnego z OPZ załącznik nr 7 i umową
Część 2
Wykonawca musi dysponować minimum jedną osobą, która posiada:
1. Minimalne wymogi dot. zatrudnienia psychologa: wymagane będzie wykształcenie zgodnie z ustawa z dnia 8 czerwca
2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów.
2. Wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania przedmiotu
zamówienia tj. co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia i nie figuruje w Rejestrze
Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
3. Wykonawca skieruje do pracy z dziećmi osoby spełniające warunki wynikające
z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. Dz.U.2016 poz. 862 o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle
seksualnym i ochronie małoletnich. Dodatkowo wykonawca przeszkoli osoby zatrudnione do pracy z dziećmi ze
Standardami Ochrony Małoletnich opracowanymi przez CUS Daleszyce udostępnionych w formie elektronicznej na stronie
www.cusdaleszyce.pl oraz
w formie papierowej w siedzibie CUS Daleszyce (sekretariat). Ponadto osoba,
o której mowa w art. 21 ust. 1, powyższej ustawy przedkłada wykonawcy informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie przestępstw określonych
w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o
przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U.z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione
określone w przepisach prawa obcego.
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00357799 z dnia 2025-08-01
2025-08-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Uwaga; Wskazane osoby w części 2 służą do potwierdzenia minimalnego zakresu natomiast wykonawca jest zobowiązany
zapewnić personel i narzędzia do zrealizowania zakresu zgodnego z OPZ załącznik nr 7 i umową.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na wezwanie Zamawiającego w terminie do 5 dni składa podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia jeżeli są wymagane:
Dokumenty , które wykonawca składa na potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu
i nie podlega wykluczeniu:
- Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – dane personelu psychologicznego
• imię i nazwisko;
• kwalifikacje (tytuł magistra psychologii, specjalizacje)
• doświadczenie zawodowe ( liczba lat, dokumenty potwierdzające)
• zakres czynności przy realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jego głównym celem jest integracja społeczna i zawodowa osób defaworyzowanych. W tym celu należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające status podmiotu ekonomii społecznej, np. statut organizacji, wypis z rejestru KRS z odpowiednim PKD, zaświadczenie z Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej lub inny dokument potwierdzający spełnienie przesłanek określonych w art. 361 ustawy PZP.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta
zostanie uznana za najkorzystniejszą na wezwanie Zamawiającego w terminie do 5 dni składa podmiotowe środki dowodowe na
potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia jeżeli są wymagane:
Dokumenty , które wykonawca składa na potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu
i nie podlega wykluczeniu:
- Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – dane personelu psychologicznego
• imię i nazwisko;
• kwalifikacje (tytuł magistra psychologii, specjalizacje)
• doświadczenie zawodowe ( liczba lat, dokumenty potwierdzające)
• zakres czynności przy realizacji zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe nie są wymagane5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) ofertamusi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu
zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w
sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki
zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale V ust. 7 wymagane
jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych usług wykazał się konsorcjant,
który będzie wykonywał kluczowy zakres usług.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy spowodowanych zmianami organizacyjnymi, wynikającymi znastępujących okoliczności:
1) zmiana osób wyznaczonych do realizacji, możliwa jest jedynie na osobę o kwalifikacjach
i doświadczeniu tożsamym lub lepszym, zmiana osoby może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego i w
okolicznościach, na które Wykonawca nie miał wpływu, takich jak:
− choroba osoby wskazanej do realizacji zamówienia,
− ustanie stosunku pracy lub rozwiązanie umowy cywilnoprawnej z osobą wskazaną do realizacji zamówienia z przyczyn
zależnych od pracownika.
2) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie usług, tj.:
a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne, lub lokalne, epidemie oraz inne uwarunkowania niezależne
od Wykonawcy), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usługi;
b) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
d) wydłużenie o czas powstały w wyniku nie zawarcia umowy od czasu możliwego do zawarcia
o czas zwłoki związany z wniesionym odwołaniem lub okolicznościami prowadzonych wyjaśnień wnoszonych zastrzeżeń
przez wykonawców lub osoby postronne do prowadzonego postępowania oraz w pozostałych przypadkach od zakończenia
pierwszego terminu związania ofertę;
e) za zgodą IZ możliwość wykonania usług dodatkowych lub wydłużenia realizowanego projektu.
Zgodnie z zapisami SWZ oraz załącznikiem nr