BZP: Dostawa pierwszego wyposażenia dla GOKiR w Gogołowej
15.10.2025
2025/BZP 00476173/01
GMINA MSZANA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pierwszego wyposażenia dla GOKiR w Gogołowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MSZANA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 81
1.5.2.) Miejscowość: Mszana
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-325
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pierwszego wyposażenia dla GOKiR w Gogołowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef74123f-7097-4557-b582-cd84c8324fc2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042185/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa pierwszego wyposażenia dla GOKiR w Gogołowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gwmszana.e-zp.finn.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gwmszana.e-zp.finn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział VII SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://gwmszana.e-zp.finn.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapoznałem się z poniższą informacją o przetwarzaniu danych osobowych. Rozumiem, że podanie przeze mnie danych osobowych w zdefiniowanych celach jest ściśle związane z regulaminem i jest niezbędne dla świadczenia interesującej mnie roboty budowlane.* W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych. 1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Mszana reprezentujący Gmina Mszana z siedzibą w Mszanie 44-325 Mszana, 1 Maja 81, zwany dalej Zamawiającym. 2. W przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania FINN e-Zamówienia Publiczne Urzędu Gminy Mszana, a także przysługujących praw, odpowiedzi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych w następujący sposób: 1) adres poczty elektronicznej: iod@mszana.ug.gov.pl 2) nr telefonu 32-4759758 3) pisemnie na adres siedziby Administratora 3. Administrator danych osobowych – Zamawiający - przetwarza dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz na podstawie udzielonych zgód. 4. Dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: a. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym; b. realizacji umów zawartych z kontrahentami Zamawiającego; c. dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, w tym wypadku podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora polegający na dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), d. wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych takich m.in. jak udzielanie odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przepisami prawa, w tym wypadku podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), 5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niezbędne do świadczenia usług zgodnie z Regulaminem. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości współpracy z Administratorem. Jednak obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. 6. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 4 odbiorcami danych osobowych mogą być: a. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Zamawiający. c. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1320 ze zm.); 7. Dane osobowe będą przechowywane od momentu utworzenia konta użytkownika zarejestrowanego (od momentu poprawnego zakończenia procesu rejestracji). Przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, przy czym Zamawiający przechowuje protokół postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy. 8. Dane osobowe mogą być przechowywane do momentu realizacji żądania o zaprzestanie przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, o ile nie stoi to w sprzeczności do pkt 7.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Ci następujące uprawnienia: a. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych. W przypadku gdy wykonanie prawa dostępu do informacji (art. 15 ust. 1- 3 RODO) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. b. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne. c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 ust. 1 RODO), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani po jego zakończeniu. d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 10. W związku z przetwarzaniem danych osobowych nie przysługuje Ci: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 11. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Ci prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem. 12. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Zamawiającego Twoich danych osobowych, przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 13. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. 14. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. 15. Dane osobowe nie są przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz do organizacji międzynarodowych. 16. Twoje dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Jednocześnie nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PI.271.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia dla pomieszczeń sanitarnych i technicznych” do budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Gogołowej (adres: 44-323 Gogołowa, ul. Wiejska 28). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia określają - załączniki nr 7 do SWZ, dla każdej z części osobno.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
39151200-7 - Stoły robocze
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne
39711400-3 - Ruszty, płyty grzewcze (AGD), płytki do podgrzewania potraw i pierścienie do gotowania
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32343000-9 - Wzmacniacze
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa nagłośnienia” do budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Gogołowej (adres: 44-323 Gogołowa, ul. Wiejska 28). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia określają - załączniki nr 7 do SWZ, dla każdej z części osobno.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
39151200-7 - Stoły robocze
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne
39711400-3 - Ruszty, płyty grzewcze (AGD), płytki do podgrzewania potraw i pierścienie do gotowania
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32343000-9 - Wzmacniacze
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia meblowego” do budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Gogołowej (adres: 44-323 Gogołowa, ul. Wiejska 28). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia określają - załączniki nr 7 do SWZ, dla każdej z części osobno.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
39151200-7 - Stoły robocze
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne
39711400-3 - Ruszty, płyty grzewcze (AGD), płytki do podgrzewania potraw i pierścienie do gotowania
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32343000-9 - Wzmacniacze
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia gastronomicznego” do budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Gogołowej (adres: 44-323 Gogołowa, ul. Wiejska 28). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia określają - załączniki nr 7 do SWZ, dla każdej z części osobno.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
39151200-7 - Stoły robocze
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne
39711400-3 - Ruszty, płyty grzewcze (AGD), płytki do podgrzewania potraw i pierścienie do gotowania
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32343000-9 - Wzmacniacze
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa urządzeń i sprzętu wewnętrznego” do budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Gogołowej (adres: 44-323 Gogołowa, ul. Wiejska 28). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia określają - załączniki nr 7 do SWZ, dla każdej z części osobno.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
39151200-7 - Stoły robocze
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne
39711400-3 - Ruszty, płyty grzewcze (AGD), płytki do podgrzewania potraw i pierścienie do gotowania
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32343000-9 - Wzmacniacze
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Rozdział III SWZ „WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA”1. O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY:
1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone.
1.2 Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie formułuje warunki udziału w postepowaniu w tym zakresie;
4. Zdolności technicznej lub zawodowej
• dla każdej z części:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: jedną dostawę sprzętu o wartości min. 25 000 zł brutto.
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie;
2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
Przez zamówienia wykonywane należy rozumieć zamówienia które trwają nadal (niezakończone) i w ramach których wykonawca do terminu składania ofert wykonał dostawę w wymaganej w ww. warunkach ilości.
Każdy z warunków ma być spełniony:
- samodzielnie przez wykonawcę, lub
- przez minimum jeden inny podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie i który zrealizuje te roboty/usługi, lub
- w przypadku wykonawców wspólnych - samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Rozdział IV SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział IV SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Rozdział IV SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Rozdział IV SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Rozdział VI SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.4.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawę/prace do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 i 4.3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, którą usługę wykonają poszczególni wykonawcy. (art. 117 ust 4 ustawy – zał. nr 4 do SWZ).